تفریحات مفرح و مهیج در آنتالیا

تفریحات مفرح و مهیج در آنتالیا


منبع: همگردی

143

1398/11/30

08:51


آنتالیا یکی از بی مثال ترین دیدنی های توریستی در منطقه مدیترانه و غرب کشور ترکیه است. آنتالیا شهری با سواحل بسیار زیبا و جذاب است و سالانه به واسطه داشتن سواحل زیبا میزبان گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان است. بیشتر تفریحات این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی اش تفریحات ساحلی است اما با توجه به توسعه آنتالیا در طی سال های اخیر تفریحات مفرح دیگری نیز در این شهر وجود دارند که شاید در یکبار سفر نتوان تمام آن ها را تجربه نمود. اغلب سواحل نیز به صوت خصوصی در اختیار هتل های حاشیه دریا قرار دارند با این حال اما سواحل و تفریحات متعدد و مکان های عمومی برای گردشگران این شهر زیبا دیده می شود. در این مطلب از مجله گردشگری همگردی تعدادی از پرطرفدارترین و مهیج ترین تفریحات و سرگرمی های سفر به آنتالیا را برای شما فراهم نموده ایم.

آنتالیا

سواحل آنتالیا

گردشگران بسیاری مشتاف سفر به آنتالیا هستند. سواحل بسیار زیبای آنتالیا با امکانات مناسب یکی از بهترین مکان ها برای ریلکسیشن، لذت بردن از آفتاب گرم و دریایی با امواج ملایم است. سواحل بی نظیری در آنتالیا برای گردشگران وجود دارد که تقریبا امکاناتشان شبیه به هم است. پیاده روی بر روی شن های زیبای سواحل آنتالیا، شنا در آب های گرم و معتدلش و آفتاب گرفتن در این سواحل را در سفرتان به هیچ عنوان از دست ندهید. از جمله سواحل بکر آنتالیا، ساحل لارا، ساحل چیرالی، ساحل کنیالتی، ساحل فازلیس، ساحل پاتارا است.

ساحل آنتالیا

آفرود در آنتالیا

شاید کمتر کسی تا به امروز به امکان انجام تفریح مهیج آفرود در آنتالیا فکر کرده باشد. اما با توجه به وجود مناطق کوهستانی و جنگلی در آنتالیا، آفرود یکی از تفریحات پرطرفدار بین گردشگران منطقه است. با تهیه تورهای روزانه آفرود می توانید چند ساعتی را به این برنامه سراسر هیجان اختصاص دهید. هزینه تقریبی آفرود در آنتالیا حدودا نفری 60 دلار است و تور آفرود شامل ترانسفر از هتل و یک وعده غذا و راهنمای تور است.

آفرود آنتالیا

آکواریوم آنتالیا

بازید از آکواریوم یکی از سرگرمی های دلنشین برای علاقمندان به دنیای بزرگ موجودات آبزی است. در آنتالیا آکواریوم بزرگی در نزدکی ساحل کنیالتی قرار گرفته است. همچون آکواریوم بزرگ استانبول، این آکواریوم نیز از بخش های مختلف همچون جنگل های بارانی، بخش قطبی، بخش اقیانوسی تشکیل شده است. در مجموع 40 آکواریوم در این مجموعه وجود دارد که هر یک متعلق به آبزیان خاص با محیط خاص خودشان است. قدم زدن در تونل 131متری این آکواریوم وتماشای انواع کوسه، ماهی بسیار جذاب خواهد بود. در سفر به آنتالیا دیدن این آکواریوم زیبا را از دست ندهید. هزینه ورود برای هر نفر حدودا 60 دلار است.

آکواریوم آنتالیا

گشت و گذار در مراکز خرید

خرید بخش جدا نشدنی و جذاب سفر برای اغلب گردشگران است و چه جایی بهتر از ترکیه برای خرید کردن؟ آنتالیا دارای مراکز خرید بسیاری از جمله مرکز خرید لوکس تراسیتی، مرکز خرید میگروس، مرکز خرید دیپو و... است. اگرچه به لحاظ خرید، استانبول یکی از بی مثال ترین شهرها با بهترین قیمت ها است که گردشگران از نقاط مختلف جهان در این شهر خرید می کنند، اما با کمی تفاوت قیمت و کمی گشت و گزار در مراکز خرید آنتالیا نیز می توانید اجناس با قیمت های خوب و مقرون به صرفه پیدا کنید.

مرکز خرید آنتالیا

رفتینگ

رفتینگ یکی از مهیج ترین برنامه های تفریحی آنتالیا به خصوص در فصل تابستان است. در این برنامه تفریحی که مدت زمان آن حدودا 3ساعت است گروهی 5 یا 6 نفره سوار بر قایق های بادی در میان رودخانه ای
پر جوش و خروش پارو باید بزنید. سرپرست گروه همراه شما خواهد بود و در صورتی که شنا بلند نباشید، جای نگرانی نخواهد بود. پارک ملی کوپرلو دارای رودخانه ای بسیار جذاب است که محل برگزاری تورهای رفتینگ آنتالیا است. میانگین هزینه رفتینگ با ترانسفر رفت و برگشت و یک وعده غذا برای هر نفر 75 تا 175 دلار است.

رفتینگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو