تفلیکس فیلم سوفیا لورن و بابک کریمی را خرید

منبع: برترین ها

119

1398/11/30

12:17


فیلم «زندگی پیش رو» که اولین نقش آفرینی سوفیا لورن در یک دهه اخیر است، توسط نتفلیکس خریداری شد.

خبرگزاری صبا: به نقل از رَپ، سرویس رسانه آنلاین نتفلیکس امتیاز پخش جهانی فیلم «زندگی پیش رو» با بازی سوفیا لورن و بابک کریمی را خریداری کرد. این فیلم به عنوان بازگشت سوفیا لورن به سینما پس از یک دهه غیبت شناخته می شود.

این خبر را نتفلیکس روز دوشنبه ۱۷ فوریه اعلام کرد.

تفلیکس فیلم سوفیا لورن و بابک کریمی را خرید

فیلم «زندگی پیش رو» را ادواردو پونتی پسر سوفیا لورن کارگردانی کرده است.

«زندگی پیش رو» که براساس کتاب مشهور رومن گاری به همین نام ساخته شده، داستان مادام روزا از بازمانده های هولوکاست و رابطه اش با پسر ۱۲ ساله خیابانی به نام مومو است.

پونتی و اوگو چیتی فیلمنامه این کار را نوشته اند.

سوفیا لورن ستاره افسانه ای سینمای اروپا در واکنش به این خبر گفت: نمی توانم خوشحالی ام را از همکاری با نتفلیکس در این پروژه ویژه پنهان کنم. من در زندگی ام با بزرگترین استودیوها کار کرده ام اما هیچکدام گستره فرهنگی نتفلیکس را نداشته اند و این چیزی است که آن را دوست دارم.

سوفیا لورن آخرین بار سال ۲۰۰۹ در موزیکال «۹» در سینما نقش آفرینی کرده بود. او اولین زن سینماست که با زبانی غیر از زبان انگلیسی جایزه اسکار بهترین بازیگر را دریافت کرده است. لورن این جایزه را برای بازی در فیلم «دو زن» ساخته دسیکا در سال ۱۹۶۰ دریافت کرد.

تد ساراندوس مدیر بخش تولید محتوای نتفلیکس نیز در بیانیه ای از سوفیا لورن به عنوان یکی از تحسین شده ترین بازیگران جهان یاد کرد.

در کنار سوفیا لورن و بابک کریمی، ابراهیم گوئه‌یا، رناتو کاپنتیری و ماسیمیلیانو روسی دیگر بازیگران «زندگی پیش رو» هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو