استایل بی نظیری با رنگ مشکی +عکس

استایل بی نظیری با رنگ مشکی +عکس


منبع: زیبامون

633

1398/11/30

12:34


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه با رنگ مشکی یک استایل بی‌نظیر برای خودتان بسازید.

استایل بی نظیری با رنگ مشکی +عکس

همانطور که میدانید مشکی ملکه همه رنگ هاست .این رنگ قابلیت این را دارد که باعث بشود هر کسی جذاب به نظر برسد و هرجایی که می روید توجه‌ها به روی شما بیاید. اما با وجود این که رنگ مشکی یک رنگ بی نظیر است, خیلی از خانم‌ها از اینکه یک تیپ تماماً مشکی بزنند گریزان هستند و می ترسند.مسلماً اینکه کل ظاهرتان را مشکی کنید می‌تواند تا حدی ترسناک باشد. اما ما اینجا هستیم تا به شما آموزش بدهیم چگونه با خیال راحت از این رنگ استفاده کنید. با زیبامون دات کام همراه باشید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشود خانمها نخواهند رنگ مشکی بپوشند این است که حس می کنند قادر نیستند یک استایل کاملا مشکی را به خوبی به نمایش بگذارند و ممکن است این رنگ به آنها نیاید. این طرز فکر کاملاً اشتباه است! در واقع رنگ مشکی به این علت محبوب شده است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند و قابلیت اینکه به همه چهره ها ,رنگ پوست و اندام ها بیاید را دارد.کافی است از رنگ مشکی استفاده کنید تا بدون تلاشی بتوانید احساس بی نظیری داشته باشید. تنها چیزی که برای مسئله نیاز دارید,داشتن ابزار و روش های مناسب است که ما در اینجا آنها را به شما آموزش می دهیم. به مواردی که در ادامه قرار میدهیم توجه کنید.

یک : به فرم بدنتان توجه کنید! 

استایل با رنگ مشکی

اگر قصد کرده اید که از رنگ مشکی برای تیپتان استفاده کنید و یک استایل کاملا مشکی داشته باشید باید به فرم بدنتان توجه ویژه ای نشان دهید. هنگامی که رنگ مشکی می پوشید بهتر است لباس هایتان بیش از حد گشاد نباشند و لباس هایی بپوشید که خوب روی بدنتان می نشینند. اگر لباس های بیش از حد گشاد بپوشید ممکن است آن نتیجه ای که می خواهید بگیرید را به دست نیاورید.

استایل با رنگ مشکی

اما این به این معنا نیست که نیاز است لباس های به شدت تنگ بپوشید! خیلی راحت می توانید یک تی شرت ساده که اندازه تان است را با جین های تنگ و یا شلوارهای تنگ همراه کنید و کتونی یا بوت هایی که تا زانوهایتان می آیند را کنار ان ها بپوشید تا یک استایل بی نظیر داشته باشید. در واقع فقط مطمئن شوید که حداقل یکی از لباس های تان کاملاً روی بدنتان نشسته است و فرم بدنتان را خوب به نمایش می گذارد. اگر همه لباس هایتان با هم گشاد باشند ظاهر جذابی نخواهید داشت.

تاثیر و معنای هر رنگ در دنیای استایل و فشن

دو : کمی طرح به استایل مشکی خود اضافه کنید

استایل با رنگ مشکی

اگر می خواهید وقتی کاملا مشکی پوشیده اید و تمام ظاهرتان را با کمک این رنگ شکل داده اید تیپ تان خسته کننده و بی روح نشود, باید سعی کنید حتماً لباس هایی بپوشید که دارای طرح و جنس خاصی هستند. سعی کنید لباس هایی که میپوشید از جنس های متفاوتی باشند. مثلا می توانید مخمل را با ابریشم و کتان و سایر جنس ها همراه کنید. اگر قصد دارید جین مشکی بپوشید, حتماً مدلی بخرید که کمی پارگی دارد و متفاوت جلوه می کند.

استایل با رنگ مشکی

خلاق باشید و مطمئن شوید که تیپ و ظاهرتان جنبه های متفاوتی را به نمایش می گذارد,تا بتوانید استایل جذابی برای خودتان جور کنید. اگر تماماً مشکی بپوشید و جنس همه لباس های تان یکسان باشد و دارای طرح خاصی نیز نباشند, آن وقت است که در این زمینه شکست خورده اید و استایل تان اصلا زیبا به نظر نمی رسد. مخلوط کردن طرح ها و جنس های مختلف یکی از نکاتی است که حتماً باید آنها را هنگام داشتن یک استایل سنتی کاملا مشکی رعایت کنید.

راهنمای استفاده از رنگ شتری در استایل و لباس ها

سه : آرایش مناسب با تیپتان را انتخاب کنید

استایل با رنگ مشکی

اگر قصد کرده اید که استایل کاملا مشکی بزنید اما نمی خواهید بیش از حد خشن و خشک به نظر برسید, باید در این مواقع از آرایش تان کمک بگیرید. با ملیح و لایت نگه داشتن آرایش تان می توانید از این که خشن به نظر برسید جلوگیری کنید. بیخیال خط چشمهای تیره شوید و سعی کنید یک آرایش ملیح و دلنشین داشته باشید تا باعث شود که تیرگی استایل و لباسهایتان کمتر به چشم بیاید و بین آرایش و لباس هایتان یک بالانس و هارمونی مناسب ایجاد شود.

استایل با رنگ مشکی

از طیف های روشن در آرایش استفاده کنید و سعی کنید به صورت تان درخشندگی بدهید. تا جایی که می توانید از خطوط آرایشی سخت استفاده نکنید و آرایش کلی تان را طبیعی و صمیمانه جلو ببرید. به جای اینکه سعی کنید رژ لب و آرایش تان را همراه با لباس های تان کنید. از رژ لب های همرنگ لب و یا یک برق لب صورتی استفاده کنید. اگر بتوانید آرایشتان را سافت و لایت نگه دارید, می توانید ظاهر زیباتری داشته باشید و این به این معنا نیست که نتوانسته‌ اید آرایش‌ تان را با لباس هایتان ست کنید.باید بدانید که کجا متعادل باشید و بالانس لازم را رعایت کنید تا بهتر به نظر برسید.

چگونه حرفه ای رنگ لباس ها را ست کنیم؟

چهار : لباس های نقش دار و گرافیکی بپوشید

استایل با رنگ مشکی

اگر قصد کرده‌اید تیپ کاملا مشکی بزنید, می توانید با پوشیدن لباس هایی که روی آنها طرح و نقاشی و یا شکل های خاص وجود دارد مقداری از تیرگی ظاهرتان کم کنید و آن را متعادل تر کنید تا کمتر دراماتیک باشد. طراحی های روی لباس ها به یک تیپ مشکی کاراکتر و ویژگی می‌دهند و همچنین یک مرکز توجه برای تیپ تان می سازند. به دوران نوجوانی و بچگی تان برگردید و لباس هایی بخرید که روی آنها لوگو و طراحی دارد.

استایل با رنگ مشکی

بلوزی بخرید که دور یقه اش طراحی دارد و یا دکمه های رنگ روشن دارد.حتی می توانید جین هایی خریداری کنید که روی آن‌ها وصله و لوگو های خاص وجود دارد و یا با نگین تزیین شده اند. وقتی که حرف از استفاده از گرافیک و طراحی روی لباس ها می شود انتخاب های شما به شدت زیاد هستند و شما می توانید هر آنچه که می خواهید را انتخاب کنید, زیرا دستتان در این مسئله باز است! پس تا جایی که می توانید خلاقیت به خرج دهید تا تیپ و ظاهرتان را از از یکنواختی در بیاورید و آن را جالب کنید.

پنج : از جواهرات استفاده مفید ببرید

استایل با رنگ مشکی

برای جذاب و خاص کردن یک تیپ کاملا مشکی جواهرات همان چیزی هستند که دنبال آنها می گردید. در این حالت جواهرات می توانند مثل یک ادویه تند روی یک غذای بی مزه عمل کنند. از جواهرات توجه برانگیز و خاص استفاده کنید و تا جایی که می توانید در این زمینه دراماتیک باشید. گردنبند های بلند بیاندازید و دستبندهای شلوغ به دست کنید. حلقه به دستتان کنید و اصلا نگران این که قرار است شلوغ بازی در بیاورید نشوید. جواهرات در این حالت می توانند برای استایل تمام مشکی شما یک مرکز توجه ایجاد کنند و باعث شوند که از حالت یکنواختی در بیاید. فراموش نکنید که بالانس و هارمونی آن مسئله ای است که باید به طور ویژه هنگامی که یک استایل کاملا مشکی دارید به آن توجه کنید و با کمک جواهراتی که خوب جلب توجه می کنند شما این بالانس هورمونی را در تیپ تان ایجاد کرده اید. پس بدون نگرانی از جواهرات تان استفاده کنید و بدلیجات تان را به کار بگیرید.

شش :نوع استایلی که میخواهید را انتخاب کنید

استایل با رنگ مشکی

مشکی به شدت رنگ چند بعدی ای است. هنگامی که رنگ مشکی و استایل مشکی را انتخاب می کنید انتخاب هایی که دارید بی حد و اندازه هستند و شما به تعداد بی نهایتی استایل برای انتخاب کردن خواهید داشت. اگر یک تیشرت پر از طرح های گرافیکی را با شلوار جین پاره و نیم بوت های ارتشی بپوشید,می توانید به خودتان یک استایل جدی و خشن بدهید.

از سمت دیگر اگر یک شلوار مشکی تنگ و یک بلوز مشکی آستین دار بپوشید تیپتان رسمی و اداری خواهد شد. خیلی راحت می توانید با پوشیدن دامن مشکی و بلوز و تاپ هم تیپ تان را دخترانه و شیک کنید. از این چند بعدی بودن رنگ مشکی تا بتوانید استفاده ببرید و دست خودتان را برای تولید استایل‌ های متفاوت باز بگذارید.

استایل با رنگ مشکی

تا می توانید لباس های تان را با هم مخلوط کنید. به روش‌های متفاوت از آنها استفاده کنید و با توجه به شرایط تان و چیزی که می‌خواهید برای خودتان استایل های جورواجور تولید کنید. فقط مطمئن شوید که لباس هایی که انتخاب می کنید با هم ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند و روی استایلتان تاثیر منفی نمی گذارند.

هفت : کمی رنگ اضافه کنید

استایل با رنگ مشکی

درست است که اضافه کردن رنگ به یک استایل کاملاً مشکی می تواند این واقعیت را که شما قصد داشتید ظاهرتان را تماما مشکی کنید زیر سوال ببرد, اما با این وجود مطمئن باشید که تاثیر منفی ای روی حس و حال کاملا مشکی ای که میخواید ارائه بدهید نمیگذارد.اضافه کردن یک حجم خیلی کم از رنگ باعث میشود که تیپ شما جالب تر شود و همچنین از حجم خشکی آن کاسته شود.

در واقع اضافه کردن مقدار کمی از رنگ میتواند در حد این باشد که ناخن هایتان را یک لاک روشن بزنید و یا روی لباستان طرح های رنگی داشته باشید و حتی یه روسری رنگی و یا شال رنگی به تیپ تان اضافه کنید. در این زمینه شما میتوانید کاملا خلاقانه عمل کنید و هر جایی از تیپتان را که حس کردید میتوانید درونش دست ببرید با اضافه کردن مقداری رنگ جذاب کنید.فراموش نکنید که هارمونی و خلاقیت در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی کند.

هشت : یک جنس موافق از لباس را کنار هم قرار دهید

استایل با رنگ مشکی

اگر دوست دارید تیپتان جمع و جور و رسمی تر شود می توانید برای این کار دو مورد از لباس های اصلی تان را از یک جنس انتخاب کنید. مثلا می توانید یک تاپ و دامن که جنس یکسانی دارند را در کنار هم قرار بدهید و یا شلوار و بلوزتان از یک جنس باشد.با این روش تیپ شما ساده و جمع و جور خواهد شد و می توانید در موقعیت های رسمی تر از آن استفاده کنید. استفاده از طرح های متفاوت و جنس های مخالف برای مواقعی است که می‌خواهید کژوال به نظر برسید و یا قرار رسمی ندارید.

استایل با رنگ مشکی

هنگامی که قرار است در شرایط رسمی  قرار بگیرید, بهتر است که از جنس های یکسان بیشتر استفاده کنید و تا حدی که می توانید ساده بپوشید. مشکی رنگی است که کمی استفاده نامناسب در آن می تواند باعث شود تا تیپ و استایل شما غلط انداز شود و مسلما برای یک موقعیت رسمی و شرایط اداری شما همچنین چیزی را نمی خواهید. پس هنگام انتخاب لباس برای موقعیت های رسمی مراقب جنسهایی که انتخاب می‌کنید باشید و با دقت آنها را کنار هم قرار دهید.

راهنمای استایل کلاسیک برای خانم ها و دختر خانم ها

رنگ مشکی رنگی است که در اکثر موقعیت ها میتوان از آن استفاده کرد. ممکن است خیلی از افراد فکر کنند که بیش از حد استفاده کردن از مشکی باعث می‌شود که ظاهر شما بیش از حد جدی و خشن شود. اما این اشتباه است. مشکی رنگی است که همواره شیک و به مد فرض می‌شود و چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان این رنگ می تواند در اکثر مواقع یک انتخاب مناسب و محتاطانه باشد. همچنین یک تیپ و ظاهر کاملا مشکی می تواند توجه زیادی را نیز به خود جلب کند. مهم نیست که قصد این را دارید که استایل کژوال داشته باشید و یا رسمی, انتخاب رنگ مشکی همیشه می‌تواند یک رنگ مناسب برای همه استایل ها باشد. پس اگر در این زمینه شکی داشتید آن را کنار بگذارید و از این به بعد بیشتر از رنگ مشکی استفاده کنید. ممنون که با ما همراه بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو