اجرای آهنگ جدید سیروان خسروی در جشنواره موسیقی فجر

119

1398/11/30

12:50


خواننده پاپ شب خاطره‌انگیزی را برای طرفدارانش رقم زد.

اجرای آهنگ جدید سیروان خسروی در جشنواره موسیقی فجر

سرویس موسیقی هنرآنلاین: در هفتمین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، سیروان خسروی خواننده پاپ در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و منتخبی از آثارش را برای هواداران خود اجرا کرد.

این کنسرت در حالی برگزار شد که سیروان به‌عنوان یکی از چهره‌های ثابت‌ جشنواره موسیقی فجر در سال‌های اخیر، با تجربه خود موفق شد صحنه را به‌خوبی هدایت کند و شب خاطره‌انگیزی را برای طرفدارانش رقم بزند.

او کنسرت را با قطعه "برگرد" آغاز کرد و سپس تک آهنگ پرطرفدار "نرو" را که سال‌هاست در کنسرت‌هایش اجرا می‌شود به حاضرین در سالن میلاد تقدیم کرد.

سیروان پس از اجرای قطعه "نرو" از وضعیت نورپردازی سالن انتقاد کرد و گفت: هزینه زیادی کرده‌ام و با تمام وسایل نور آمده‌ام اجرا کنم، اما الآن مشکل نور به وجود آمده است و نورپرداز گفته است چراغ را نباید خاموش کنید. خب از ابتدا می‌گفتید من اصلاً چیزی نمی‌آوردم. یعنی اگر چراغ خاموش بشود چیزی می‌شود؟ چراغ سینما خاموش بشود چیزی می‌شود؟ لطفاً چراغ‌ها را خاموش کنید چون اصلاً نمی‌توانم اجرایم را ادامه بدهم.

در ادامه، چراغ‌های استیج خاموش شد و سیروان اجرای آثارش را از سر گرفت. در ادامه قطعاتی نظیر "کجایی تو"، "جای من نیستی"، "خاطرات تو" و "سوژه‌هات تکراریه" اجرا شد. "خیلی روزها گذشت" از دیگر آهنگ‌های پرطرفدار این برنامه بود. سیروان در حین اجرای این اثر از طرفدارانش درخواست کرد با او همخوانی کنند و تماشاگران چند بار ترجیع‌بند اثر را با صدای بلند خواندند و فضای باشکوهی در سالن ایجاد شد.

پس از اجرای این آثار، سیروان اعضای ارکستر خود را معرفی کرد. یاشا حکمی (کیبورد)، نریمان ناعمی (ساکسیفون)، امیرعباس دانایی (گیتار الکتریک)، نیما حمیدی (درامز)، رضا عیوضی (گیتار باس) و سید سینا موسوی (گیتار الکتریک) نوازندگان این کنسرت بودند که هر کدام در حین معرفی با تشویق فراوان از سوی هواداران مواجه شدند.

"دوست دارم زندگی رو" از آثار دیگری بود که در این کنسرت مورد توجه قرار گرفت. همچنین سیروان در این کنسرت برای اولین بار قطعه "این حس نابه" را که به‌تازگی منتشر شده است، اجرا کرد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر چهارشنبه 23 بهمن در تهران آغاز شد و پنجشنبه اول اسفند به کار خود خاتمه می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو