معرفی هتل عجیب در بوداپست، هتل میستری

معرفی هتل عجیب در بوداپست، هتل میستری


منبع: همگردی

261

1398/11/30

14:53


بی مثال ترین و همچنین پهناورترین شهر مجارستان، پایتخت آن، بوداپست است. بوداپست شهر بکری بوده که در آن چشم اندازهای تاریخی، فرهنگی، طبیعی و ... بسیاری وجود دارد و به همین دلیل گردشگران متعددی به آن سفر می کنند. به دلیل توریستی بودن این شهر، اقامتگاه های مختلفی در آن دیده شده که با توجه به هزینه و سلیقه خود، می توانید یکی از آن ها برگزینید. یکی از هتل های 5 ستاره و بسیار خوب این شهر، هتل میستری است. این هتل از عجیب ترین هتل های دنیا نیز شناخته می شود. در ادامه به شرح بیشتر این هتل می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

هتل میستری بوداپست

معرفی

یکی از هتل های 5 ستاره شهر توریستی و گردشگری بوداپست، هتل میستری است. در بدو ورود به این هتل بسیار جذاب متوجه عناصر و ساختار عجیب این هتل خواهید شد. افرادی که به این هتل می روند، به دنبال چشم انداز زیبا نیستند، بلکه معماری و ساختار زیبا و منحصر به فردش افراد را به خود جذب می کند. طراح این هتل، زولتن وارو است، این طراح زبردست می گوید که در طراحی این بنا به دنبال یک بنای خاص برای عکاسی و به خصوص اینستاگرام بوده است، در واقع اینستاگرام، تغییرات بسیاری در صنعت هتل داری ایجاد کرده است. تا چند سال پیش که اینستاگرام نبود، موضوع فرق می کرد، اما امروزه با وجود اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی، در هر زمینه ای اگر خاص باشید، مشهورتر می شوید. این هتل دارای طراحی خاص و ویژه ای است که هر فردی، با اولین نگاه متعجب می شود، همین موضوع باعث می شود تا عکسی را در یکی از شبکه های اجتماعی بگذارد و این خود یک نوع تبلیغ به حساب می آید. از جمله عناصر عجیب و شگفت انگیز این هتل می توان به جعبه های سحر آمیزی اشاره کرد که هر کدام در روز چندین عکس متحرک را به نمایش می گذارند. از دیگر عناصر عجیب این هتل فرشی به سبک علاءالدین است که بالای میز پذیرایی به صورت معلق قرار دارد.
در هتل میستری اتاق ها و سوئیت های مختلفی وجود دارد. سوئیت های مختلف این هتل، آتلیر، کورینتیان، داریک و یون نام دارد. بهترین و جذاب ترین سوئیت این هتل آتلیر است که مانند استودیو نقاشی طراحی شده و در آن از فرش آجر، نقاشی و سنگ مرمر استفاده شده است، این سوئیت در طبقه 6 ام هتل قرار دارد. در سوئیت کورینتیان پرده های مخملی و دیگر عناصر سبک باروک دیده می شود. سوئیت داریک به سبک انگلیسی و ویکتوریا طراحی شده و پنجره های آن به سمت حیاط و بخش اسپا است. سوئیت یون به سبک فرانسوی است و در طبقه آخر هتل قرار دارد. در شهر بوداپست، مراکز اسپا بسیاری مشغول به کار هستند، در این هتل نیز اسپایی در محوطه زیبا و باغ مانند آن وجود دارد. این اسپا نیز مانند دیگر اسپاهای این شهر به دنبال نوآوری و خلاقیت است تا مشتری های متعددی را به خود جذب کند. فضای زیبا و منحصر به فرد این مجموعه، استفاده از لوسترها و نورپردازی های خاص، افراد بسیاری را به خود جذب می کند.

معرفی هتل میستری بوداپست

اتاق های هتل میستری بوداپست

گذشته هتل میستری

ساختمان این هتل در ابتدا محل تجمع انجمن های صنفی بود، از سال 1930 میلادی در پی ممنوع کردن چنین انجمن هایی، این ساختمان به بیمارستان نظامی تغییر کاربری داد. بعد از بیمارستان نظامی برای مدت کوتاهی برای انجمن نگهبان ملی مجارستان، مورد استفاده قرار گرفت. سپس در زمان کمونیسم این بنا به وزارت کشور تغییر کاربری داد که تا سال 1938 میلادی نیز به همین صورت بود. بعد از آن و در طی زمان، تغییرات بسیاری در این ساختمان انجام شد تا آن که امروزه به یکی از بی مثال ترین هتل های بوداپست تبدیل شده است. زولتن وارو با طراحی مدرنی که برای این ساختمان انجام داد، توانست، از یک ساختمان بسیار قدیمی، هتل بسیار شیک و به روزی را ایجاد کند که بسیاری را فقط به خاطر همین طراحی مدرن و شیک جذب می کند.

ورودی هتل میستری بوداپست

محوطه هتل میستری بوداپست

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو