هشدار ناطق‌نوری درباره قهر با صندوق رای

منبع: برترین ها

108

1398/11/30

22:26


علی اکبر ناطق نوری با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

خبرآنلاین: حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری، در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پای صندوق‌های رای دعوت کرد و نسبت به قهر کردن با انتخابات هشدار کرد.

متن پیام علی‌اکبر ناطق نوری به این شرح است:

ملت شریف ایران

در انتخابات پیش رو که قرار است افرادی صلاحیت خود را از رای مردم کسب کرده تا به نمایندگی از آنان سخن گفته و مطالبه‌گری کنند، قهر کردن با صندوق رای که از مهمترین ارکان رفتار مدنی و پیش‌فرض دموکراسی است، نه تنها نتیجه‌ای مطلوب نخواهد داشت، بلکه باعث پیشروی جریان‌های افراطی داخل و خارج کشور و رشد نیروهای معاند منافع ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز است.

هشدار ناطق‌نوری درباره قهر با صندوق رای

در این شرایط حساس؛ تکیه بر عقلانیت و انتخاب نمایندگان شایسته، علاوه بر اینکه دست نااهلان را از تصدی امور کوتاه خواهد کرد، نشان دهنده انتقاد از تکروی‌ها، تعصب‌ها و جناح‌بندی‌های پوچ است.

با اطلاع از دغدغه‌های فراوان معیشتی، اجتماعی و سیاسی که فشار مضاعفی بر ایرانیان بزرگوار تحمیل کرده، از تک تک خردمندان و دوراندیشان این سرزمین دعوت می‌کنم تا در کنار هم، برای اعتلای قانون و تقویت وحدت ملی، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، حضوری چشمگیر و دشمن شکن داشته باشیم تا نقش خود را در اصلاح اشکالات ایفا کرده و شرمسار آیندگان نگردیم.

علی اکبر ناطق نوری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو