عکس و بیوگرافی یوسف صفری بختیاری + همسرش و خانواده

عکس و بیوگرافی یوسف صفری بختیاری + همسرش و خانواده


منبع: نمکستان

404

1398/12/1

00:36


یوسف صفری بختیاری با نام هنری یوسف بختیاری، بازیگر و مستند سازی از اهالی چهار محال و بختیاری در عرصه هنر فعالیت می کند. وی در چهاردهم بهمن ماه سال ۶۱ در یک منطقه روستائی به نام ده کهنه هلیساد که در شهرستان اردل واقع شده به دنیا آمد.

نمکستان: یوسف صفری بختیاری با نام هنری یوسف بختیاری، بازیگر و مستند سازی از اهالی چهار محال و بختیاری در عرصه هنر فعالیت می کند. وی در چهاردهم بهمن ماه سال ۶۱ در یک منطقه روستائی به نام ده کهنه هلیساد که در شهرستان اردل واقع شده به دنیا آمد.

یوسف صفری بختیاری یوسف بختیاری عکس یوسف صفری بختیاری و همسرش بیوگرافی یوسف صفری بختیاری

بازی در تئاترهای مدرسه :

یوسف از همان دوران دانش آموزی به دنیای هنر و به خصوص بازیگری علاقمند بود و در همین راستا وی بارها و بارها در تئاترهای دانش آموزی نقش آفرینی کرده است. او قبل از مهاجرت به تهران چندین تئاتر را در شهرهایی همچون فرخ شهر، لردگان و شهرکرد به روی صحنه برد. گفته می شود وی در تئاترهای تک نفره که به صورت مونولوگ اجرا میشود از توانائی خاصی برخوردار است.

همکاری با جواد افشار :

اولین حضور او در تلویزیون به سال ۱۳۸۵ برمیگردد که او در سریال جابر بن حیان جلوی دوربین جواد افشار رفت و نقش کوتاهی در این مجموعه را ایفا کرد. او در این زمان بیست و چهار سالش بود. لازم به ذکر است که جواد افشار همان کارگردان قهاری است که سریال معروفی چون کیمیا را کارگردانی کرده است.

یوسف صفری بختیاری

مستند سازی :

فعالیتهای هنری یوسف صفری تنها به بازیگری محدود نمی شود زیرا او علاوه بر هنرپیشگی به تهیه کنندگی، کارگردانی و نیز مستند سازی هم اشتغال دارد. مستند زیبای بزمجه ها هم عاشق می شوند از کارهای اوست. مستند هلیساد عاشقانه ای برای آگاما را نیز خود ساخته و کارگردانی کرده است.

این مستند در چندین جشنواره خارجی حضور داشته و در یکی از جشنواره های برگزار شده در ایتالیا موفق به کسب جایزه ای نیز شد. تهیه کنندگی مستندهایی همچون : عبور از لندن، نفتابه و تابلوی زرد لعنتی نیز بر عهده آقای بختیاری بود و به خوبی از پس کارش برآمد.

یوسف بختیاری

از بازی در اسرافیل تا حضور در محمد رسول الله :

یوسف صفری در مدت فعالیت های بازیگری خود تاکنون در مجموعه های تلویزیونی و نیز آثار سینمائی قابل قبولی به عنوان بازیگر حضور داشته و هنرنمائی کرده است. وی تاکنون در پنج فیلم سینمائی و نیز شش سریال تلویزیونی حضور داشت. برخی از این فیلمها از جمله آثار شاخص و به یادماندنی سینما و تلویزیون ایران بوده اند. فیلمهایی همچون سریال مختارنامه و یا فیلم بلند سینمائی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی از جمله آثار درخشان وی محسوب می شود.

وی در سریال مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری در کنار بازیگران پر تعداد و به نام سینمای ایران همچون: رضا کیانیان، فریبرز عرب نیا، گوهر خیر اندیش، فرهاد اصلانی و ده ها بازیگر شناخته شده دیگر تجربه مشترک همکاری را پیدا کرد.

در فیلم محمد رسول الله نیز با هنرمندانی همچون : محسن تنابنده، مینا ساداتی و ساره بیات تجربه همکاری را پیدا کرد. فیلمی که نماینده ایران در اسکار ۲۰۱۶ بود و از فروش خوبی برخوردار بود.

سال ۹۵ بود که یوسف صفری در یک فیلم سینمائی زیبا به نام اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده نقش آفرینی کرد. در این فیلم وی با هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی و هدی زین العابدین هم بازی بود و نقش دادیار را ایفا نمود.

یوسف بختیاری

بازی در سریال تلویزیونی به رنگ خاک :

ابن بازیگر  با بازی در مجموعه به رنگ خاک که از شبکه یک سیما پخش می شد باز هم در قاب تلویزیون جای گرفت. او در این سریال نقش یک جوان جنوبی به نام امانو رو ایفا کرد. فیلم سینمائی ملک سلیمان نیز از جمله فیلمهائی است که یوسف صفری آن را در کارنامه هنری خویش دارد. فیلمی به کارگردانی شهریار بحرانی که نقش اولش را امین زندگانی برعهده داشت.

در این فیلم حادثه ای برای یوسف، اتفاق افتاد که باعث شد برای مدت ی کسال از فعالیت های هنری کناره گیری کند و برای استراحت به زادگاهش چهارمحال و بختیاری برود. او در این سانحه دچار شکستگی عمیق استخوان پای راست شد.

همسر یوسف صفری بختیاری :

در مورد زندگی شخصی و خانوادگی آقای صفری بختیاری اطلاعات زیادی وجود ندارد.

صفحه اینستاگرام یوسف بختیاری :

یوسف بختیاری با آیدی helisadi در اینستاگرام عکس های شخصی و دیده نشده اش را به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام یوسف صفری بختیاری

در ادامه با بیوگرافی و عکس های دیده نشده یوسف صفری بختیاری همراه ما باشید

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

عکس های جدید یوسف صفری بختیاری

عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری و زندگینامه

عکس های جدید و دیده نشده یوسف صفری بختیاری

عکس های یوسف صفری بختیاری و بیوگرافی

عکس های یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های یوسف صفری بختیاری

بیوگرافی و عکس های یوسف صفری بختیاری

عکس و بیوگرافی یوسف صفری بختیاری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو