همکاری دوباره خالقان "راننده تاکسی" و "گاو خشمگین"

منبع: ایران آرت

186

1398/12/1

02:01


ایران آرت: «پل شریدر» کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی «اولین اصلاح‌شده» با «مارتین اسکورسیزی» در فیلم «پخش‌کننده‌ی کارت» (The Card Counter) همکاری می‌کند. اسکورسیزی به فاصله‌ی کوتاهی پس از کسب نامزدی اسکار با «ایرلندی» (The Irishman)، تهیه‌کنندگی فیلم تریلر شریدر را عهده‌دار می‌شود. این دو فیلمساز پیش‌تر در فیلم‌های «گاو خشمگین» (Raging Bull)، «راننده تاکسی» (Taxi Driver)، «آخرین وسوسه‌ی مسیح» (The Last Temptation Of Christ) هم با یکدیگر همکاری کرده بودند.

بازی «تیفانی هدیش»، «تای شرایدن»، «ویلم دافو» و «اسکار آیزک» در فیلم به تأیید رسیده است. داستان فیلم در مورد یک پوکر باز به نام «تل» با بازی آیزک است که موقعیت او با نزدیک شدن «کرک» با بازی شرایدن، مرد جوانی که به دنبال انتقام از یک سرهنگ نظامی با بازی دافو است، به مخاطره می‌افتد. «تل» که از حمایت سرمایه‌گذار مرموزی به نام «لا لیندا» با بازی هدیش برخوردار است، به همراه «کرک» کازینوهای آمریکا را زیر پا می‌گذارند تا در تورنومنت جهانی پوکر پیروز شوند.

به گزارش 30نما، شریدر که فیلمنامه‌ی پروژه را هم به نگارش درآورده، در مورد همکاری دوباره با اسکورسیزی می‌گوید: «من و اسکورسیزی خصوصیات فیلم که بازتاب‌دهنده‌ی عشق به فیلم‌های دست ساز و یک همکاری قدیمی است را دوست داریم.»

«هان‌وی» این فیلم را در سراسر دنیا اکران می‌کند و آن را در برلین به خریداران عرضه می‌دارد. شریدر در این پروژه با «الکساندر داینن» فیلمبردار و «بنجامین رودریگز جونیور» تدوین‌گر «اولین اصلاح‌شده»‌ دوباره همکاری خواهد کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو