آیا رنویر با ریتیکا در سریال هندی من عشق تو هستم ازدواج می‌کند؟

منبع: کولاک

1,492

1398/12/1

12:47


عاقبت رنویر با ایشانی و ریتیکا در سریال هندی من عاشق تو هستم چه می شود؟ ایشانی (رادیکا منان) و رنویر (شاکتی آرورا)  بالاخره تصمیم می گیرند راهشان را از هم جدا کنند. بعد از آن بازی‌های مربوط به خودکشی، رنویر توانسته ایشانی را متقاعد کند تا برگه‌های طلاق را امضا کند. ایشانی هم تصمیم می‌گیرد از تنها عشق زندگی‌اش جدا شود تا اینگونه باعث خوشحالی و رضایت او شود.

عاقبت رنویر با ایشانی و ریتیکا

عاقبت رنویر با ایشانی و ریتیکا

همه نیز از خبر جدا شدن ایشانی و رنویر شوکه می‌شوند اما ریتیکا (سیمریتی کانا) از اینکه فکر می‌کند بازی را برده است بسیار خوشحال است. او خیلی خوشحال است که می‌تواند بالاخره با رنویر ازدواج کند. ایشنای تصمیم می‌گیرد وسایلش را جمع کند و آن خانه را برای همیشه ترک کند اما ریتیکا جلوی او را می گیرد. ریتیکا از ایشانی می خواهد بعد از ازدواج او و رنویر آنجا را ترک کند. ایشانی به خوبی از نقشه‌های ریتیکا برای بیشتر ضربه زدن به او آگاه است اما قبول می‌کند که بماند.

این خبر برای رنویر خبر خوشایندی نیست اما درهرصورت تصمیم می‌گیرد سکوت کند و چیزی نگوید. او ظاهرا از حضور ایشانی در مراسم ازدواجش راضی نیست. اما چه دلیل باعث شده رنویر عشق واقعی‌اش ایشانی را رها کند و حاضر به ازدواج را ریتیکا شود؟

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو