داستان فیلم Gears of War هیچ ارتباطی با بازی هایش ندارد

منبع: بلاکس آپ

91

1398/3/30

17:20


داستان فیلم Gears of War هیچ ارتباطی با بازی هایش ندارد

طبق تازه ترین اخبار، فیلمی که قرار است از بازی Gears of War ساخته شود هیچ ارتباطی با داستان نسخه های مختلف بازی نخواهد داشت. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

به تازگی و در جریان E3 2019 (مراسمی در رابطه با دنیای بازی های ویدیویی) شاهد نمایش و معرفی نسخه جدیدی از سری بازی Gears of War با نام Gears 5 بودیم و در همان مراسم نیز اعلام شد که قرار است فیلم Gears of War ساخته شود. حال در تازه ترین اخبار اطلاعات جدیدی در رابطه با این فیلم منتشر شده است. راد فرگوسن رییس استودیو کوالیشن (سازنده بازی Gears of War) اعلام کرده که داستان فیلمی که قرار است ساخته شود، هیچ ارتباطی با داستان نسخه های مختلف بازی ندارد و کاملا در دنیایی متفاوت با بازی قرار دارد.  راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن (The Coalition) در گفتگو با IGN به بحث در مورد فیلم Gears of War پرداخته است و در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید:

این اثر در درجه اول باید یک فیلم سینمایی عالی باشد و در مراحل بعدی یک فیلم برگرفته از Gears of War. ما قصد داریم از زاویه‌ای به این فیلم نگاه کنیم که گویا در حال تولید اثری در یک دنیای متفاوت با بازی‌های این مجموعه هستیم؛ فیلمی که نه برپایه‌ی داستان بازی‌های Gears of War ساخته شود و نه تأثیری روی داستان بازی‌های بعدی این مجموعه بگذارد.

او در ادامه گفته:

ما نمی‌خواهیم سازندگان فیلم را وادار کنیم از یک سری مقررات مشخص پیروی کنند و دوست داریم آن‌ها آزادی عمل بالایی برای ایده‌پردازی و انجام کارهای متفاوت داشته باشند.

فیلم Gears of War تا امروز بارها دستخوش تغییرات متعدد شده است؛ به‌طوری که اولین خبرها در مورد ساخت آن در سال 2007 منتشر شد و در ابتدا قرار بود کمپانی سازنده‌ی فیلم ارباب حلقه‌ها یعنی نیولاین سینما آن را تولید کند، ولی آن پروژه به جایی نرسید و سال‌ها بعد مایکروسافت از همکاری با کمپانی یونیورسال برای تولید این اثر عظیم خبر داد. هنوز اطلاعات خاصی از سازندگان فیلم منتشر نشده است و تنها می‌دانیم اف. اسکات فریزر، نویسنده فیلمنامه Triple X: Return of Xander Cage فیلمنامه Gears of War را می‌نویسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو