دانلود بازی Lost Brothers + Update 1-CODEX برای کامپیوتر

دانلود بازی Lost Brothers + Update 1-CODEX برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

232

1398/12/2

02:50


Lost Brothers یک بازی ماجراجویانه اول شخص و تک نفره است که در یک معدن متروکه اتفاق می‌ افتد. جان شخصیت اصلی داستان، توسط شیاطین خبیث دچار فروپاشی درونی شده است و به‌ جنگلی می رود که سال ها پیش برادر جوان تر از خودش را در آن جا از دست داده بود. نزدیک کمپ، او یک موج رادیویی دریافت می کند که شخصی از وی درخواست کمک می کند. این شخص گویا سامانتا نام دارد و زیر کوهی نزدیکی همین جنگل گیر کرده است. این دختر به جان می گوید که یک نویسنده است و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از ناهنجاری های موجود در منطقه، در این کوه گیر کرده است. جان وقتی بیشتر در ماجرای این دختر فرو می رود، متوجه می شود که همین جنگل بوده است که برادرش را از وی گرفته و این دختر با خوش شانسی زنده مانده است.

Lost Brothers PC-CODEX

آپدیت بازی Update 1-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Lost-Brothers

بازی Lost Brothers با اکتشاف شما در پی این دختر ادامه پیدا می کند و باید از واکی تاکی و یک نقشه استفاده کنید تا پی به تمام اسرار خوفناک بازی ببرید. این جنگل مرموز دارای هزارتویی است که معابر زیر زمینی را به همدیگر وصل می کند و شما باید آن را پیدا کنید. معابری که در نهایت دلیل کشته شدن برادرتان را به شما خواهد گفت. اگر بازی‌ های داستان محور و شبیه ساز پیاده روی را دوست دارید، قطعا Lost Brothers شما را راضی خواهد کرد. فراموش نکنید که شما قبلا یک بار در این جنگل بوده اید و به خاطر از دست دادن برادرتان، هنوز خودتان را نبخشیده اید. نمی دانید که آن شب چه اتفاقی افتاد و این دختر چه چیزهایی برای گفتن دارد. جنگل چه رازهای مخوفی دارد و چرا این قدر سریع توسط مقامات منطقه رها شده است. قهرمان اصلی بازی می تواند جان خودش را حفظ کند؟ این سوالات و رازهای دیگر همگی در بازی Lost Brothers پاسخ داده می شود و باید اندکی صبر کنید. بازی در کنار طبیعت وحشی اش، بسیار طراحی زیبایی دارد و از گشت و گذار و پیاده روی در آن لذت خواهید برد.

info

Lost Brothers is a single-player first-person adventure, taking place in an abandoned mine. Our main hero, John, being torn apart by inner demons, goes to the forest where he lost his younger brother many years ago. Near the camp, he finds a radio. He receives a help request from Samanta who is trapped under the mountain nearby. The girl tells us that she is a writer, looking for more info about local anomalies. The closer the destination point, the better we see that it was right there, where the forest took the life of John’s brother.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64 bits)

Processor: Intel Core i3-2120 (3.3 GHz)/AMD FX-4100 X4 (3.6 GHz)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1 GB, GeForce GTX 650TI/Radeon HD 7770

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update 1-CODEX با لینک مستقیم

————-

دانلود بازی Lost Brothers-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو