عکس های نیلوفر هوشمند و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های نیلوفر هوشمند و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

271

1398/12/2

08:31


نیلوفر هوشمند اسفند ماه سال ۶۷ در تهران متولد شد. بیشتر با سریال لیسانسه ها که نقش دختری به نام نرگس را بازی میکرد شناخته شده است. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری وی

نمکستان: نیلوفر هوشمند اسفند ماه سال ۶۷ در تهران متولد شد. بیشتر با سریال لیسانسه ها که نقش دختری به نام نرگس را بازی میکرد شناخته شده است. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری وی

نیلوفر هوشمند عکس نیلوفر هوشمند و همسرش بیوگرافی نیلوفر هوشمند

ازدواج زندگی خانوادگی نیلوفر هوشمند :

نیلوفر دو برادر بیشتر ندارد و تنها دختر خانواده می باشد. در مورد شغل و تحصیلات اعضای خانواده او اطلاعی در دسترس نیست و خود وی نیز هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

تحصیلات :

وی از دوره راهنمائی به دلیل علاقه ای که به کارگردانی و بازیگری داشت وارد مدرسه صدا و سیما شد و در تئاترهای دانش آموزی متعددی حضور یافت بعد از آن در دانشگاه تحصیلات خود را در زمینه کارگردانی تا مقطع کارشناسی ادامه داد.

آغاز فعالیتهای بازیگری :

وی بازیگری را با حضور در تئاتری که نامش البته واضح و مبرهن است آغاز کرد وی در آن زمان در مقطع سوم راهنمائی تحصیل میکرد و چهارده سال بیشتر نداشت.

نیلوفر هوشمند

حضور در تلویزیون :

او برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ نقش کوتاهی در سریالی به نام کمکم کن ایفا نمود. نقشی کوتاه که به چشم نمی آمد. این مجموعه تلویزیونی یک فیلم مناسبتی برای ماه رمضان بود که در زمان خودش به یکی از فیلمهای جنجالی و پرسرو صدا مبدل شد و به زودی طرفداران زیادی در میان مخاطبان تلویزیونی پیدا کرد. قاسم جعفری کارگردانی فیلم را برعهده داشت و بازیگرانی چون حمید گودرزی، شیرین بینا و علیرام نورایی نیز در آن حضور داشتند.

او پس از بازی در این سریال یک سال بعد در فیلمی به نام بچه های هور نقش آفرینی کرد. فیلمی که اتفاقاتش در جنوب کشور میگذشت و عبدالله باکیده آن را ساخته بود. این مجموعه تلویزیونی سینزده قسمتی در سال ۱۳۸۴ از شبکه پنجم سیما پخش شد. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به زنده یاد داوود رشیدی و نیز علی اوسیوند اشاره کرد. آخرین کار تلویزیونی ای که نیلوفر هوشمند در آن حضور داشته است.

بازی در مجموعه جذاب لیسانسه های ۱ و ۲  به شهرت او کمک شایانی نمود. حضور در چند تله فیلم و سریالهایی چون پنجمین خورشید، عملیات ۱۲۵، مرد خاکستری، ایران و پای پیاده از جمله تجربیات بازیگری خانم هوشمند محسوب می شود.

در سریال پرطرفدار پنجمین خورشید که آنهم یک کار مناسبتی برای ماه رمضان بود،خانم هوشمند با حمید گودرزی و شبنم قلی خانی هم بازی بود و این سریال دومین همکاری مشترک او با حمید گودرزی پس از سریال کمکم کن محسوب می شد. عملیات ۱۲۵ نیز یک فیلم مهیج تلویزیونی بود که مسعود آب پرور آن را ساخته بود و زندگی پر استرس آتش نشانها را به تصویر می کشید. عبدالرضا اکبری و مرحوم حسن جوهرچی از جمله بازیگران این سریال بودند.

نیلوفر هوشمند

فعالیتهای کارگردانی :

نیلوفر هوشمند کارگردانی چند مستند را که در حوزه محیط زیستی بوده را برعهده داشته است. عنوان این مستندها و اینکه آنها از چه شبکه ای پخش شده اند مشخص نیست.

سرگرمی های مورد علاقه :

او از کودکی به ورزش شنا می پرداخت و هم اکنون نیز برای تمدد اعصاب گهگاهی شنا نیز میکند. در اوقات فراغتش اگر کاری نداشته باشد دوست دارد موسیقی گوش دهد و یا کتاب بخواند و پیاده روی کند.

زندگینامه نیلوفر هوشمند

زندگینامه نیلوفر هوشمند و عکس های جدید و دیده نشده

جدیدترین عکس های نیلوفر هوشمند

جدیدترین عکس های نیلوفر هوشمند

بیوگرافی نیلوفر هوشمند

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی کامل نیلوفر شهیدی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده نیلوفر هوشمند

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده نیلوفر هوشمند

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده نیلوفر هوشمند

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده نیلوفر هوشمند

عکس و بیوگرافی نیلوفر هوشمند

عکس و بیوگرافی نیلوفر هوشمند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو