ستاد انتخابات: مشکل کمبود تعرفه نداریم

منبع: برترین ها

102

1398/12/2

12:08


رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بعید است این دوره مشکل کمبود تعرفه داشته باشیم، گفت: برای ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل واجدین شرایط، تعرفه چاپ و در اختیار شعب قرار داده شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بعید است این دوره مشکل کمبود تعرفه داشته باشیم، گفت: برای ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل واجدین شرایط، تعرفه چاپ و در اختیار شعب قرار داده شده است.

جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز(جمعه) در جمع خبرنگاران پس از انجام فرآیند رأی‌گیری در وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت کشور همه مقدمات لازم را برای انتخابات پرشور مهیا کرده است و تمام شعب ما در سراسر کشور فعال هستند وتا این لحظه که در خدمت شما هستم جز معدودی از شعب همه شعب آنلاین هستند.

وی عنوان کرد: هم ما به عنوان مجری و هم ناظرین در شورای نگهبان این مسیر را رصد و دنبال می‌کنیم و تا این لحظه گزارش مشکل داری برای ما نیامده و امیدواریم تا پایان روز هم همین طور باشد و شاهد حضور پرشور مردم باشیم و برای سی و هشتمین بار به صندوق های رای رجوع شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور در رابطه با اینکه دستگاه‌های احراز هویت تا این لحظه با مشکلی مواجه شده‌اند یا نه؟ تاکید کرد: تا این ساعت جز یکی دو حوزه که در حال حل و فصل آن هستیم همه آنلاین هستند.

وی تصریح کرد: از بیش از ۵۴ هزار و ۶۰۰ شعبه ما بیش از ۴۰ هزار صندوق ثابت و مابقی سیار هستند. سیارها هم فعال هستند. پیش‌بینی هواشناسی این بود که بخشی از استان‌ها شاهد برف و باران هستیم. هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

رئیس ستاد کشور در رابطه با چاپ تعرفه‌ها گفت: بعید است این دوره مشکل کمبود تعرفه داشته باشیم و برای ۱۰ تا ۱۵ درصد از کل واجدین شرایط تعرفه چاپ و در اختیار شعب قرار داده شده است.

وی در رابطه با اینکه آیا گزارشی در مورد جابجایی افراد رای دهنده در شعبه ها برای رای دادن دارید؟ گفت: خیر، خیلی زود است.

عرف تصریح کرد: توصیه ما این است که مردم از این ۱۰ ساعت استفاده کرده و نه خودشان و نه عوامل را به زحمت بیاندازند اما هر شعبه ای که اعلام کند رای دهنده دارد نهایتا وزیر کشور تا ساعت ۱۲ تمدید می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در رابطه با گزارش تخلفات صورت گرفته تا این لحظه بیان کرد: در مرحله تبلیغات، تخلفاتی ثبت شده است و هیئت بازرسی وزارت کشور در حال مستندسازی و ستاد پیشگیری قوه قضاییه نیز در حال بررسی است.

وی در پایان در رابطه با زمان شمارش آرا افزود: شمارش آرا پس از اتمام فرآیند اخذ رأی پس از اخذ مجوز و بستن درب شعب آغاز می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو