منصورعلی زراعی و عالیه زمانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانستند با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابیه بابل به مجلس راه یابند.

نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان ساری اعلام نشده است. منصورعلی زارعی از کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران بوده است.

بنابر گزارش فارس، عالیه زمانی‌کیاسر که به عنوان کاندیدای مستقل در این حوزه انتخابیه شرکت کرده بود گفته می‌شود گرایش اصلاح‌طلبی دارد ولی وی به عنوان رسمی از سوی اصلاح‌طلبان استان حمایت نشده بود.

از زمانی به عنوان نخستین خانم نماینده مجلس در استان مازندران طی این یازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران یاد می‌شود.

همچنین احمد محرم زاده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابی اهر و هریس به مجلس راه یابد. نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان اهر اعلام نشده است.

براساس این گزارش، احمد محرم زاده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  این حوزه به صورت مستقل وارد این رقابت ها شده بود.

علی علی‌کریمی فیروزجاهی و مهدی سعادتی از بابل به بهارستان رسیدند

علی کریمی‌فیروزجایی و مهدی سعادی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانستند با کسب اکثریت آراء از حوزه انتخابیه بابل به مجلس راه یابند. نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری شهرستان بابل اعلام نشده است.

بر اساس گزارش فارس،  علی کریمی فیروزجایی با کسب ۵۴ هزار رای و مهدی سعادتی با کسب ۵۳ هزار رای به مجلس شورای اسالامی راه یافتند. علی کریمی فیرزجایی سابقه اصولگرایی دارد و مهدی سعادتی از کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان مازندران بوده است. 

 پیروزی یک زن در انتخابات مرند

معصومه پاشایی با کسب ۴۰ هزار و ۲۹۴ رأی، به عنوان نماینده شهرستان‌های مرند و جلفا راهی بهارستان شد. این برای اولین بار است که مرندی‌ها و جلفایی ها در انتخابات مجلس به یک زن اعتماد کرده و کلید «خانه ملت» را به دست او می‌سپارند.

بنابر گزارش مهر، پاشایی علیرغم تخریب‌هایی که از سوی چند کاندیدا صورت می‌گرفت، با رعایت اخلاق انتخاباتی و احترام به شعور مردمی، مردانه اعتماد مردم را جلب کرد و حالا برای ۴ سال، کلید خانه ملت در دستان اوست. لازم به ذکر است، معصومه پاشایی تنها نماینده زن استان آذربایجان شرقی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

عزت الله حبیب زاده، اکبر زراعی یام و حجت الاسلام جعفر فتحعلییزاده به ترتیب دوم، سوم و چهارم شدند، ۲۴ کاندیدا در حوزه انتخابیه مرند و جلفا با هم رقابت داشتند. اختلاف معصومه پاشایی با نفر دوم، حدود ۶ هزار رأی بود.

 سلمان اسحقی بیشترین آراء مردم قائن و زیرکوه را کسب کرد

محمد کریمی، فرماندار قائن گفت: مجموع آرای صحیح مأخوذه شهرستان قائنات و زیرکوه ۷۲ هزار و ۲۸۲ رأی بوده است. از این تعداد آقای سلمان اسحقی با کسب ۲۱ هزار و ۹۳۴ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

بنابر گزارش مهر، کریمی ادامه داد: همچنین آقای بصیری با ۱۴ هزار و ۶۵۹ رأی، جلالی با ۱۴ هزار و ۴۹۶ رأی و آقای وجدی نیز با هشت هزار و ۹۵۵ رأی در رتبه‌های بعدی بوده‌اند.

وی افزود: همچنین احمدی با چهار هزار و ۸۷۸، آقای آصف رضایی چهار هزار و ۱۰۴ رأی، آقای سیدجواد احمدی هزار و ۸۲۸ رأی، آقای حسینی مقدم هزار و ۲۳۲ رأی و آقای بلوطی با ۱۹۶ رأی را به خود اختصاص داده‌اند.

حسن لطفی نماینده رزن شد

سید رضا سلامتی، فرماندار رزن  از همدان گفت: با پایان شمارش آرای انتخابات حسن لطفی  با ۱۹ هزار و ۸۶۵ رای نماینده مجلس یازدهم شد.

بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او گفت: حسین وزیزی ستا با ۱۹ هزار و ۳۰۱ رای، عطاالله سلطانی صبور با ۱۱ هزار و ۶۰ رای، علی رازینی با ۴ هزار و ۴۷۹ رای، مصطفی ترکمان با هزار و ۲۳۶ رای، محمد نوروزی با ۶۳۲ رای ، سعید شاهدی پور با ۲۹۷ رای و علی اکبر ستایش اسخا با ۲۴ رای دیگر آرای مردم شهرستان‌های رزن و درگزین را بدست آوردند. در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رزن و درگزین ۵۷ هزار و ۹۵۵ رای  ماخوذه داشته ایم.

نمایندگان مردم ملایر در مجلس یازدهم مشخص شدند

بنابر گزارش مهر، طبق آمار غیررسمی حجت الاسلام احد آزادیخواه و هادی بیگی نژاد با کسب بیشترین آرا پیشتاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر شدند. حوزه انتخابیه ملایر دارای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است و این نتایج قطعی نیست و مورد تأیید منابع رسمی قرار نگرفته است.

نصیرایی پیروز رقابت انتخاباتی در طبس، فردوس، سرایان و بشرویه شد

طبق آمار غیررسمی حجت‌الاسلام مجید نصیرایی با بیش از ۳۷ هزار رأی پیشتاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه بوده است.

همچنین بنابر گزارش مهر، طبق آمار منتشر شده و غیررسمی حجت‌الاسلام مجید نصیرایی ۳۷ هزار و ۷۶۶ رأی، زهرا علیزاده‌ثانی ۲۰ هزار و ۷۲۸ و محمد فردوسی‌پور ۱۰ هزار و ۵۸۳ رأی کسب کرده‌اند.

حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است و این نتایج قطعی نیست و مورد تأیید منابع رسمی قرار نگرفته است.