خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال هم گناه +تصاویر, تیزرها و معرفی

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال هم گناه +تصاویر, تیزرها و معرفی


منبع: آریا پیکس

732

1398/12/3

15:40


سریال هم گناه , داستان و بازیگران سریال هم گناه

سریال هم گناه به کاگردانی مصطفی کیایی تازه ترین اثر وی این بار در نمایش خانگی می باشد که اولین تجربه سریال سازی او می باشد . مصطفی کیایی پیش از فیلم فیلم های سینمایی چون بارکد,عصر یخبندان,چهارراه استانبول و پروفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یعنی مطرب را کارگردانی کرده است . حال باید دید او در حوزه سریال هم موفق خواهد بود یا خیر . در ادامه به معرفی داستان,موضوع و بیوگرافی بازیگران این اثر پربازیگر می پردازیم .

سریال هم گناه

داستان سریال هم گناه چیست

داستان این سریال در خصوص خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سالهاست در کار پرورش گل های تزئینی و گل های مختلف هستند، خانواده آن ها از سه برادر و یک خواهر تشکیل شده است. همه خانواده در شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی می گیرند، به جز پسر دوم فریبرز که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و …

داستان و موضوع سریال همگناه

بازیگران سریال هم گناه

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال همگناه به همراه نقش

پرویز پرستویی در نقش فریبرز صبوری / هدیه تهرانی/ هنگامه قاضیانی در نقش لیلا / محسن کیایی  / مهدی پاکدل/ پدرام شریفی / حبیب رضایی/ مسعود رایگان/ رویا تیموریان/ افسانه چهره‌آزاد/ شاهرخ فروتنیان/ افسانه ناصری/ احسان کرمی/ روشنک گرامی/ حسین امیدی/ سوگل خلیق/ مارال بنی‌آدم/ علی باقری/ فروغ قجابگلو/ شیرین اسماعیلی/ مرتضی آقا حسینی/ محمد موحدنیا/ محمد رسول صفری/ ساقی حاجی‌پور / فرانک کلانتر .


بیوگرافی مختصر بازیگران سریال هم گناه

بیوگرافی پرویز پرستویی بازیگر نقش فریبرز صبوری در هم گناه

پرویز پرستویی متولد 1334 همدان، دارای مدرک درجه یک هنری که معادل با کارشناسی است. وی فعالیت هنری را در مراکز رفاه خانواده، خانه های جوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزاد فراهانی با نمایش «ماجرای یک محل» آغاز کرد.

او سینما را سال 1362 با بازی در فیلم «دیار عاشقان» به کارگردانی حسن کاربخش تجربه کرد. در کارنامه پرستویی، سیمرغ بلورین فجر شانزدهم بخاطر بازی در فیلم «آژانس شیشه ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و سیمرغ بلورین فجر بیست و سوم بخاطر بازی در فیم «بید مجنون» به کارگردانی مجید مجیدی مشهود است.


عکس بازیگران سریال همگناه

بیوگرافی مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد 1 بهمن ماه 1333 می باشد.وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال 1380 به ایران بازگشت.

رویا تیموریان در سریال همگناه

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 27 اسفند ماه 1337 در تهران می باشد و 60 سال سن دارد.وی سه خواهر دارد که خودش از همه شان کوچکتر است.

تحصیلات : وی لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر در سال 1366 می باشد.

بازیگران زن سریال همگناه

بیوگرافی هنگامه قاضیانی بازیگر نقش لیلا در هم گناه

هنگامه قاضیانی متولد 1349 در مشهد است و هم اکنون 49 سال سن دارد . وی فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) است. شروع فعالیت هنری از سال 1379 با فیلم سینمائی “سایه روشن” به کارگردانی “حسن هدایت” بود که پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش “مثل خون برای استیک” کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت.

حبیب رضایی بازیگر مرد همگناه

بیوگرافی حبیب رضایی

حبیب رضایی متولد 1348 تهران، فارغ التحصیل مدیریت بیمارستانی از دانشگاه تهران است و هم اکنون 40 سال سن دارد. وی نخستین تجربه تصویری خود را در سریال «خانه سبز» اپیزود مهمان سبز آغاز کرد و سپس در فیلم «آژانس شیشه ای» به ایفای نقش پرداخت و همزمان با تشکیل گروه تئاتر «پرچین» به عضویت این گروه در آمد و تدریس در دانشگاه سوره و آموزشگاه های سینمایی نیز جزو فعالیت های اصلی او به شمار می آیند.

هدیه تهرانی در سریال همگناه

بیوگرافی هدیه تهرانی بازیگر سریال همگناه

هدیه تهرانی متولد سال 1351در تهران است.و هم اکنون 47 سال سن دارد . شروع کارنامه بازیگری وی با بازی در فیلم سلطان به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1375بود.وی در این سریال یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.

 

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی متولد 1360 در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او فعالیت سینمایی خود را از سال 1388 با فیلم بعدازظهر سگی آغاز کرد.وی علاوه بر نویسندگی این سریال یکی از نقش های اصلی آن را ایفا می کند.

 

 

بازیگران همگناه


تیزها و آنونس های سریال

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو