پنج راز جنیفر برای حفظ جوانی و زیبایی

پنج راز جنیفر برای حفظ جوانی و زیبایی


منبع: ایران آرت

123

1398/12/3

20:41


جنیفر آنیستون اخیراً اعتراف کرده است که او شروع به تغییر سیستم زندگی خود کرده‌ است.

ایران آرت: از زمان ایفای‌نقش جنیفر آنیستون بازیگر آمریکایی در سریال فرندز Friends، او همچنان با استعدادی آشکار و زیبایی شگفت انگیزش مخاطبان را خیره می‌کند و اکنون پس از گذشت بیش از ۳۰ سال، این بازیگر هنوز از ظرافت و جذابیت برخوردار است. کاریزمای آنیستون ۵۱ ساله بسیاری از زنان را به این سؤال وامی‌دارد که چگونه او در این سال‌ها زیبایی خود را حفظ کرده‌ است.

آنیستون با جدیّت به سلامتی و آمادگی جسمانی خود توجه دارد تا حدی که می‌تواند یک تمرین پلانک را به مدّت سه‌دقیقه انجام دهد. پلانک یکی از سخت‌ترین تمریناتی است که برای تقویت ماهیچه‌های شکم و پشت به طور عمده انجام می‌شود و برای بسیاری انجام آن سخت‌ است.

به گزارش تابناک باتو، آنیستون اخیراً اعتراف کرده است که او شروع به تغییر سیستم زندگی خود کرده‌ است. او پیشتر یک رژیم غذایی سخت را دنبال می‌کرد، مرتباً بر وزن خود نظارت و روزانه ورزش می‌کرد، با تغییر سبک زندگی او حالا از زندگی بیشتر لذّت می‌برد، بیشتر استراحت می‌کند و بدون توجه به کالری‌ها، غذاهایی را که دوست دارد می‌خورد.

2


وب‌سایت آمریکایی Will & Good توصیه‌های سرّی آنیستون را برای حفظ جوانی و زیبایی‌ به شرح زیر آورده‌ است ...

۱.مرطوب کردن پوست ضروری است

جنیفر آنیستون مدت زمان طولانی را در آفتاب می‌گذراند، اما او اهمیت محافظت از پوست خود را در برابر نور مضر خورشید آموخته است، بنابراین از یک مرطوب کننده و ضد آفتاب روزانه استفاده می‌کند و آنها را در کیف و ماشین خود، بلکه در آشپزخانه و حمام نگه می‌دارد. آنیستون به خانم‌ها توصیه می‌کند که مرطوب کننده پوست را در حمام نگه دارند تا بتوانند به محض خارج شدن از دوش از آن استفاده کنند و به نتایج بهتری برسند.

296520_552

۲. اثر جادویی حمام بخار

انیستون اظهار داشت همیشه بلافاصله پس از خروج از سالن بدنسازی دو بار حمام بخار می‌رود و اگرچه می‌داند این گزینه برای بسیاری از طرفدارانش در دسترس نیست اما تأثیر شگفت‌انگیز آن را در شفافیّت و طراوت پوستش مشاهده کرده است. آنیستون به طرفداران خود توصیه کرد علاوه بر حمام بخار، ماسک صورت را نیز انجام دهند تا در مدت زمان بسیار کمی بتوانند نتایج سریعی کسب‌کنند.

۳. سحرخیزی و مدیتیشن کردن

آنیستون ساعت ۴:۳۰ صبح روزهای کاری خود از خواب بیدار می‌شود و ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در مراقبه می گذراند و به دنبال آن صبحانه که معمولاً از پروتئین شامل یک تخم‌مرغ و تُست و چند تکه آواکادو تشکیل شده است می‌خورد و سپس کمی ورزش می کند.

3

۴. تمرینات ورزشی متنوّع

این بازیگر می‌گوید: آنیستون دوست دارد تمرینات‌ورزشی خود را با هم مخلوط و متنوع کند تا جذابیت‌شان را حفظ کنند. آنیستون اظهار داشت که دوست دارد بوکس بازی کند، روزانه ۴۰ دقیقه یوگا انجام می‌دهد تا تمرینات خود را متنوع نماید. او می‌گوید مانند سایر خانم‌ها گاهی احساس می‌کند که نمی‌خواهد هیچ تمرینی انجام دهد.

۵. روز تعطیل برای رسیدگی به خود

انیستون روزهای تعطیل یکشنبه را به خود اختصاص می‌دهد، او صبح خود را با پاکسازی پوست آغاز می‌کند، سپس از ماسک مرطوب‌کننده استفاده می‌کند. در نهایت هم دوستانش را به مهمانی در خانه‌اش دعوت و با غذاهای خانگی از آنها استقبال می‌کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو