دانلود بازی DREAMO برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی DREAMO برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

141

1398/12/4

02:57


DREAMO یک بازی معمایی، ماجرایی و داستان محور است که بازیکن در آن باید در مناظر زیبا و عجیب به اکتشاف پرداخته و معماهای مکعبی تعاملی را حل کند تا در نهایت بتواند به اسرار دنیایی رویایی که در آن حضور دارد، دست پیدا کند. روایت بازی کاملا آگاهانه دنبال می شود و می‌توان سمبل‌هایی از زندگی واقعی در آن دید. معماهای بازی طوری طراحی شده اند که هر انتخاب شما عواقبی دارد که باید آن را بپذیرید. تمامی خاطرات شما در Artifacts قفل شده است و ذهنتان به مثابه مکعب های سه بعدی است که چرخ دنده های آن هنوز به صورت درست در کنار هم قرار ندارند. با پیشرفت و تکامل روز افزون شخصیت بازی، این مکعب ها شکل داده می شوند و پیچیگی آن ها کم کم کاهش پیدا می کند. دسترسی شما به مناطق قفل شده ذهنتان بیشتر می شود و در نهایت به سرانجام ماجرا می رسید.

DREAMO PC-CODEX

دانلود-بازی-DREAMO

شما در بازی DREAMO نقش داروساز تحسین شده ای به نام جک وینسلو را بازی می کنید که بعد از یک حادثه هواپیمایی در اغما فرو رفته است و حال شما به کمک دکتر تارا مورو، وظیفه دارید که خاطرات خود را بازگردانی کرده و سعی در اتصال متصل آنها داشته باشید. هر محیطی که در بازی نمایش داده می شود، تکه هایی از ناخوداگاه شخصیت خودتان است و شما را عمیق تر به ذهنتان نزدیک می کند. به تماشا بنشینید و چشم اندازی از خواب عمیق را با چشمان خود ببینید. اطلاعات رفته رفته به شما اضافه می شود و در نهایت خواهید دید که جک با موفقیت از کما خارج می شود. چشم انداز رویایی بازی مرتبا گسترده تر می شود و فرمول آرامش بخش گیم پلی بازی هم به شما کمک می کند که روایتی شسته رفته همراه با رنگ پر جنب و جوش را در بازی تجربه کنید.

info

DREAMO is a story-driven adventure puzzle game, where the player explores strange landscapes and solves interactive cube riddles to unlock mysteries of the dreamlike world. Featuring fully-voiced narration, the plot revolves around symbolism, morality, and the consequences of life choices.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-4590 / AMD FX 8350 or greater

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 760 or greater

DirectX: Version 11

Storage: 3000 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel i7-7700K equivalent or greater

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060 / GTX 970 / AMD Radeon RX 480 or greater

Storage: 3000 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی DREAMO-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو