مدل جالباسی با انواع طراحی زیبا و شیک برای استفاده در نقاط مختلف منزل

مدل جالباسی با انواع طراحی زیبا و شیک برای استفاده در نقاط مختلف منزل


منبع: دکوراسیون

559

1398/12/4

23:17


مدل جالباسی

جالباسی از انواع وسایل ضروری در هر خانه ای به شمار می رود که در انواع طرح های پایه دار و دیواری موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها ، مدل جالباسی با طرح و رنگی زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

۲۶ مدل جالباسی با طرح فانتزی و ساده

جارختی ها در انواع طرح های ساده و فانتزی موجود می باشند و اگر دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک یا سلطنتی است بهتر است از جارختی های ساده استفاده نمایید همچنین جارختی های فانتزی نیز برای دکوراسیون های امروزی و مدرن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مدل جارختی تاشو

طرح جارختی پایه دار

جالباسی های پایه دار از زمان های گذشته تا به امروز توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و شما می توانید از این طرح جارختی ها در قسمت های مختلف منزل خود نظیر راهروی ورودی و اتاق خواب و … استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که جارختی های پایه دار فضای زیادی را اشغال می کنند بنابراین برای استفاده در فضاهای بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اجرای دکوراسیون داخلی

برای ساخت جارختی های پایه دار از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و … استفاده می شود که جارختی های پایه دار چوبی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین این طرح جارختی ها به صورت فانتزی و ساده طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها نیز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

جالباسی شیک و زیبا

جالباسی فانتزی

جالباسی چوبی و شیک

جالباسی شیک و زیبا

جالباسی فلزی

جارختی شیک و زیبا

جالباسی پایه دار و زیبا

جالباسی کلاسیک

جارختی شیک و فانتزی

 

مدل جالباسی رنگی

جالباسی فلزی و چوبی

جالباسی فانتزی

طرح جارختی دیواری

امروزه اغلب خانه ها در متراژهای کوچک ساخته می شوند از این رو شکل لوازم در دکوراسیون داخلی نسبت به زمان های گذشته تغییر زیادی کرده است.

جالباسی های دیواری از انواع لوازم امروزی در دکوراسیون خانگی به شمار می روند و اگر فضای منزل شما کوچک است بهتر است این طرح جارختی ها را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید همچنین این جارختی ها برای خانه های کوچک و واحدهای آپارتمانی ابرازی ایده آل به شمار می روند.

برای ساخت جارختی های دیواری از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و فلز و … استفاده می شود که جارختی های ام دی اف از نظر طرح و رنگ متنوع می باشند.

جالباسی شیک و دیواری

جالباسی فانتزی

جالباسی دیواری و شیک

مدل جالباسی دیواری

جالباسی ام دی اف

جارختی دیواری

در هنگام انتخاب ابعاد جارختی دیواری بهتر است ابعاد دیواری که تمایل دارید جارختی را روی آن نصب کنید اندازه بگیرید زیرا اگر جارختی نصب شده فضای زیادی از دیوار را اشغال کند دکوراسیون داخلی شلوغ و نامنظم به نظر می رسد.

جالباسی های دیواری در انواع رنگ های تیره یا روشن موجود می باشند که بهتر است طرح و رنگ این لوازم را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید جارختی را در راهروی ورودی قرار دهید بهتر است طرح و رنگ آن را با طرح و رنگ جاکفشی ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید جارختی را در اتاق مهمان و اتاق خواب یا اتاق کودک قرار دهید بهتر است طرح و رنگ آن را با طرح و رنگ کمد دیواری یا کمد لباس ست نمایید.

جارختی فانتزی

جارختی زیبا و فانتزی

جارختی دیواری

مدل جالباسی فانتزی

جارختی دیواری

جارختی دیواری

جالباسی سفید و فانتزی

در این مطلب با انواع مدل جالباسی با طرح های متنوع آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها جارختی با طرحی مناسب را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو