عکس های آیدا نوری و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های آیدا نوری و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

443

1398/12/5

00:31


آیدا نوری در ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۷۷ در شهرستان ساری استان مازندران به دنیا آمد. بازیگر جوانی که به دلیل شدت علاقه به حرفه بازیگری قید رشته پرطرفدار پزشکی را زد و وارد دنیای هنر شد.

نمکستان: آیدا نوری در ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۷۷ در شهرستان ساری استان مازندران به دنیا آمد. بازیگر جوانی که به دلیل شدت علاقه به حرفه بازیگری قید رشته پرطرفدار پزشکی را زد و وارد دنیای هنر شد. او در یک خانواده تحصیلکرده اهل مازندران متولد شده و رشد یافته است. علاوه بر اینکه بازیگر جوان خوش آتیه ایست یک ورزشکار حرفه ای در رشته های ووشو و بدنسازی نیز هست که البته در یکی از این رشته ها یعنی ووشو دچار آسیب دیدگی شد و قادر به ادامه آن نشد اما بدنسازی را کماکان ادامه میدهد. گفتنی است او حتی برای تیم ملی ووشوی زنان ایران نیز انتخاب شد اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در آن حضور یابد.

آیدا نوری عکس آیدا نوری و همسرش بیوگرافی آیدا نوری

تحصیلات :

وی دارای مدرک کارشناسی علوم قضائی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است. به گفته خودش ابتدا در رشته پزشکی دانشگاه یزد قبول شد اما به دلیل اینکه تصمیم گرفته بود به حرفه بازیگری روی بیاورد از خواندن این رشته صرف نظر نمود و وقت و تمرکزش را برای بازی در فیلمهای مختلف گذاشت.

زندگی خانوادگی :

مادرش پزشک پوست و مو و زیبائی است و پدرش را متاسفانه از دست داده است. یک برادر بیشتر ندارد که از او کوچکتر است و وی تنها فرزند دختر و ارشد خانواده کوچک خود است.

آیدا نوری

همسر آیدا نوری :

این بازیگر جوان در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

آموزش بازیگری :

در کلاسهای خصوصی آموزش بازیگری شرکت نمود و از این طریق وارد پروژه های مختلف تلویزیونی و سینمائی شد.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری

حضور در یک تله فیلم :

نخستین تجربه بازیگری وی، حضور در یک تله فیلم به نام بازگشته بود که حسین قاسمی جامی آن را کارگردانی می نمود و روح الله خوشکام نیز از تهیه کنندگان آن بود. با کارگردانان و تهیه کنندگان زیادی  در مورد ساخت این تله فیلم صحبت شد که در نهایت قاسمی جامی آن را جلوی دوربین برد.

این فیلم در نود دقیقه ساخته شده و روایت یک اسیر جنگی ایرانی در عراق است که بعد از آزادی از اسارت و بازگشت به میهن به عنوان آزاده در جست و جوی خانواده اش که شامل همسر و دخترش میباشد، در تکاپو است اما در نهایت با این واقعیت تلخ رو به رو میشود که آنها در اوایل جنگ، جان شان را از دست داده و شهید شده اند. علی انصاریان و ساناز سماواتی از جمله دیگر بازیگران این تله فیلم بودند و بیشتر لوکیشن فیلم در فرح آبادی ساری فیلمبرداری شده است و صحنه هایی از آن نیز در مشهد ساخته شده.

اینجا کجاست نیز نام دیگر فیلم سینمائی تلویزیونیست که آیدا نوری در آن نقش آفرینی نموده و این کار نیز مانند کار قبلیش یعنی بازگشته در ژانر سینمای دفاع مقدس است و کارگردانی آن نیز با حسین قاسمی جامی بوده و این دومین تجربه همکاری آیدا نوری با این کارگردان تلویزیونی بود. این فیلم نیز در شهر ساری و نیز شهرستان سیمرغ و موزه دفاع مقدس استان مازندران فیلمبرداری شد و در قالب طنز سعی میکند ارتباطی که دو نسل مختلف از یک واقعه مانند جنگ دارند را به تصویر بکشد. در این فیلم بازیگران نه چندان شناخته شده کودک و نوجوانی مانند امیر صدرا پرویزی و نیز ابوالفضل عامری در کنار آیدا نوری به ایفای نقش میپردارند.

حکایت های کمال یک مجموعه تلویزیونیست که در ۱۵۰ قسمت به نمایش درآمده و قدرت الله صلح میرزائی آن را کارگردانی کرده است. این فیلم نیز درون مایه ای طنز دارد و حکایت نوجوانی به نام کمال است. حکایتهای کمال هر شب در ساعت ۹:۳۰ از شبکه دوم سیما به نمایش درمیاید. محمود پاک نیت، شهره لرستانی و نیز امیر نوری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

بازی در تئاتر :

تنها کار نمایشی از او که به روی صحنه رفته، جادوی موی طلائی نام دارد که پرهام اخلاقی آن را کارگردانی کرده است.

اوقات فراغت :

در زمان فراغت از کار، تمایل دارد کتاب بخواند و یا فیلم تماشا کند و البته به ورزشهای مورد علاقه اش مانند بدنسازی یا ووشو بپردازد.

آیدا نوری

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده آیدا نوری

عکس و بیوگرافی آیدا نوری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو