ماجرای رابطه شجاع خلیل زاده و پریا عرب زاده مدل ساکن امارات چیست؟

منبع: کولاک

402

1398/12/5

09:36


شایعات زیادی در فضای مجازی درباره رابطه بین شجاع خلیل زاده و پریا عرب زاده منتشر شده است. چندی قبل و همزمان با بازی پرسپولیس و الوصل در دبی، عکس ها و مطالبی در خصوص شجاع خلیل زاده مدافع قرمزها در فضای مجازی منتشر شد. شایعات از ارتباط خلیل زاده و یک مدل ایرانی ساکن دبی به نام پریا عرب زاده حکایت می کند.

شجاع و مدل معروف

شجاع و مدل معروف

پریا عرب زاده یکی از موفق ترین مدل های ایرانی است . او در حال حاضر به همراه والدینش مقیم دبی است و دانشجوی مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation کشور امارات است. عرب زاده هوادار سرسخت پرسپولیس است و چندین باز در استادیوم های کشورهای حوزه خلیج فارس بازی های این تیم را از نزدیک دیده است.

اما نکته عجیب رابطه بین او و شجاع خلیل زاده است. این شایعه از جایی شروع شد که عرب زاده عکسی از شجاع را حین بازی در استوری اینستاگرام خود قرار داد و البته خیلی زود هم آن را برداشت!

گفته می شود بعد از برد پرسپولیس مقابل الوصل کاروان تیم بدون شجاع به ایران بازگشته است! این اتفاقات در کنار هم باعث بروز شایعه دوستی این دو در فضای مجازی شده است.

برخی منابع از نامزدی عرب زاده و شجاع حکیات می کنند که البته باید گفت این اخبار صحت ندارد. شجاع در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی در پرسپولیس گذاشته و یکی از ستون های دفاعی تیم گابریل کالدرون است. عرب زاده هم در صنعت مدلینگ کار خود را پیگیری می کند.


همچنین بخوانید:

پریا عرب زاده مدل ایرانی طرفدار پرسپولیس کیست؟+ جدیدترین عکس ها

امتیاز کاربران: ۴.۶ ( ۱ رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو