عکس و بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + مجری و بازیگر

عکس و بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش + مجری و بازیگر


منبع: نمکستان

193

1398/12/5

10:36


کیوان ساکت اف هنرمند خوب کشورمان متولد ۲۵ شهریور ۶۷ می‌باشد. وی یک بچه دهه شصتی متولد تهران بوده که از دانشگاه آزاد تنکابن لیسانس تئاتر گرفته است.

نمکستان : کیوان ساکت اف هنرمند خوب کشورمان متولد ۲۵ شهریور ۶۷ می‌باشد. وی یک بچه دهه شصتی متولد تهران بوده که از دانشگاه آزاد تنکابن لیسانس تئاتر گرفته است. وی مدتی به کارهای اجرا می پرداخت و بعدها به بازیگری روی آورد. او در سریال هایی همچون: بازگشت بالاخره این زندگی مال کیه؟ و پچ پچه های‌ پشت خط نبرد نقش آفرین یکرد. در ادامه با بیوگرافی و عکس های جدید وی همراه ما باشید.

کیوان ساکت اف مجری و بازیگر عکس کیوان ساکت اف و همسرش بیوگرافی کیوان ساکت اف

آغاز فعالیتهای هنری :

برادر کیوان صاحب آموزشگاه سینمایی هنر هفت در کرج است و کیوان فعالیت های هنری خود را از این آموزشگاه آغاز کرد. بعدها با حمایت های برادرش که تهیه کننده و کارمند رسمی صدا و سیما بود توانست به عنوان مجری به تلویزیون معرفی شود و در این حیطه فعالیت نماید.

نخستین کار او در زمینه اجرا :

برنامه ما دو تا اولین تجربه اجرای کیوان بود که از قاب تلویزیون دیده شد. پس از آن در برنامه سلام بهار حضور یافت و پس از آن نیز اجرای برنامه بوم سفید در شبکه جام جم را برعهده گرفت. کیوان به همراه محسن افشانی برای مدتی اجرای برنامه را برعهده داشتند.

کیوان ساکت اف

اولین حضورش در تلویزیون به عنوان بازیگر :

کیوان ساکت اف در مصاحبه ای گفت که اصلا به کار اجرا علاقه ندارد و در سال ۱۳۸۷ زمانی که ۲۰ سال سن داشت برای اولین بار به عنوان بازیگر در فیلم دویدن در بین ابرها حضور پیدا کرد و پس از آن در سال ۱۳۹۶ در سریالی به نام بازگشت نقش آفرینی نمود. در سال ۹۷ اجرای برنامه زمانی برای خندیدن مجدد در قامت مجری از شبکه سه سینما دیده شد.

فیلم سنیمایی دویدن در میان ابرها تنها تجربه سینمایی کیوان است که با بازی در این فیلم توانست در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند. البته او تجربه بازیگری بر روی صحنه تئاتر را نیز داشته است. حسین نمازی کارگردان به نام ایرانی در پیشرفت مسیر بازیگری کیوان تاثیر مثبتی داشت زیرا اگر آقای نمازی برای بازی در سریالش به کیوان اعتماد نمی کرد شاید اکنون می بایست مسیر سخت تر و پیچیده تری را در دنیای بازیگری طی کند.

کیوان از بازی در سریال بازگشت و همکار شدن با آقای حسین نمازی رضایت داشته و از بابت بسیار خوشحال است. این هنرمند ایرانی با نقش آفرینی در سریال بازگشت توانست پتانسیل خود را در بازیگری به کارگردانان دیگر نشان دهد. وی یا بازیگران مشهوری همچون رویا تیموریان و لیلا اوتادی هم بازی بوده است.

سریال به رنگ خاک آخرین اثر تلویزیونی کیوان بوده که در آن به نقش آفرینی پرداخته است. این سریال را حسن لفافیان ساخت و هر شب از شبکه یک سیما  پخش شد. سریال محکومین از دیگر تجربه های تلویزیونی کیوان ساکت اف می باشد.

کیوان ساکت اف در سریال محکومین

خانواده کیوان ساکت اف :

او در یک خانواده فرهنگی به دنیا آمد، پدرش معلم است و مادرش ناظم. کیوان ساکت اف دو برادر دارد که یکی از آنها از مدیران ارشد شبکه چهار سیما میباشد و دیگری در رشته فلسفه مشغول به تحصیل آن هم در مقطع دکتراست.

همسر کیوان ساکت اف :

کیوان در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

علایق کیوان ساکت اف :

کیوان طرفدار دوآتیشه تیم پرسپولیس بوده و از میان خوانندگان صدای استاد محمدرضا شجریان را می پسندد. وی بازی جانی دپ بازیگر مشهور خارجی را دوست دارد و فیلم سینمایی چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر فرهادی از فیلم های مورد علاقه کیوان است. از نظر او محمدرضا شهیدی فر اجرای تمیز و جالبی دارد. از بین بازیگران، آل پاچینو بازیگر هندی را دوست دارد و  پیتزا غذای مورد علاقه کیوان می باشد.

اینستاگرام کیوان ساکت اف :

شناسه کیوان ساکت اف در اینستاگرام  Keyvansaketof میباشد. وی در صفحه اینستاگرام عکس های شخصی و کاری را به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام کیوان ساکت اف

در ادامه با عکس های جدید کیوان ساکت اف همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

بیوگرافی کیوان ساکت اف

بیوگرافی کیوان ساکت اف

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف۱

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

زندگینامه و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

بیوگرافی و عکس های دیده نشده کیوان ساکت اف

عکس کیوان ساکت اف و همسرش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو