مکان های دیدنی سنگال و شناخت بهترین تفریحات این کشور برای گردشگران

مکان های دیدنی سنگال و شناخت بهترین تفریحات این کشور برای گردشگران


منبع: آرگا

136

1398/12/5

12:17


سنگال از مناطق دیدنی است که در غرب آفریقا قرار دارد این منطقه پهناور دارای جذابیت های گردشگری زیادی است و نقش سیاسی مهمی را در آفریقا ایفا می کند. این روزها مکان های دیدنی سنگال توجه گردشگران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است از زیبایی های این منطقه می توان به دریاچه لاگورزا است که می توانید از نزدیک مشاهده کنید.

در همسایگی سنگال مناطقی همچون موریتانی، گینه، مالی، اقیانوس اطلس و بیسائو قرار دارد که بر ارزش توریستی آن در میان مناطق افزوده است این منطقه دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است از جذابیت های دیگری که در این مناطق می توان به آن اشاره کرد بنادر زیبا و دیدنی است. در سفر خود به سنگال می توانید تجربه ای متفاوت را به دست آورید تنوعی از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی که در این منطقه وجود دارند برای تمامی گردشگران جذابیت خاص خود را دارند. یکی از جاذبه های مهم و شناخته شده در این منطقه حیات وحش آن است زیبایی این حیات وحش بسیار جالب است زیرا گونه های مختلف جانوری و گیاهی در این منطه وجود دارند. دریاچه نیز یکی دیگر از چشم اندازهای بکر و تماشایی در سنگال است با قدم زدن در کنار این دریاچه می توانید لذت بیشتری از سفر خود به دست آورید و تجربه ای دیگر داشته باشید.

مکان های دیدنی سنگال را بشناسید:

سنگال در حاشیه اقیانوس اطلس قرار دارد این منطفه دارای وسعت زیادی است و یک سرزمین سرسبز و پر جاذبه است این مناطق دارای بافت تاریخی می باشند از این رو جذابیت های تاریخی نیز دارند. برای آشنایی با جاذبه های توریستی سنگال توصیه می شود تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

پارک ماجراجویی:

یک پارک چالش برانگیز فوق العاده و جذاب در کشور سنگال که در آن تفریحات قدرتی و استقامتی از جمله بالا رفتن از طناب و درختان بائوباب انجام می شود و به مکانی پرچالش و پارکی بی نظیر تبدیل شده است که همه ساله بازدیدکنندگان زیادی دارد. پارک ماجراجویی می تواند مکان عالی و تفریحی بی نظیری برای خانواده ها و دوستان باشد که می توانند در آن به تفریحات گروهی و آموزش انواع تفریحات در این پارک بپردازند. در این جاذبه دیدنی حدود ۸۰ سال است که بازی های استقامتی به صورت گروهی و فردی انجام می شود و همه سال افرادی که به این نوع بازی ها علاقه مند هستند به این پارک می آیند تا از آن لذت ببرند.

دیدنی های تاریخی سنگال

رتبا (دریاچه سرخ):

یکی از عجایب در دنیا و جاذبه ای طبیعی که از بهترین مکان های دیدنی سنگال است و اگر در این کشور باشید و از این مکان بازدید نکنید یکی از مهم ترین دیدنی های سفر خود را از دست داده اید . دریاچه سرخ رتبا همانطور که از اسم آن پیداست فرق آن با دریاچه های دیگر علت رنگ متفاوت آب آن است و به دلیل یک نوع خاص از جلبک ها به در کف دریا به این رنگ در آمده و این دریاچه قرمز رنگ را چندین سال است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داده است. همه ساله بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان برای بازدید از این جاذبه ی حیرت انگیز به این کشور می آیند تا از دیدن این مکان فوق العاده لذت ببرند.

چشم اندازی از سنگال

عمارت برده ها:

این کشور زیبا و دوست داشتنی در گذشته یکی از معدن های خرید برده بوده و فرانسوی با پرداخت پول در این مکان برده های خود را خریداری می کردند و بعد از خرید برده ها در عمارت برده ها آن ها را به کشور های دیگر می فروختند، پس در واقع این عمارت در گذشته  مکانی برای خرید و فروش برده ها بوده و برده ها را در آن قیمت گذاری می کردند. سال هاست که این عمارت به موزه تبدیل شده است، با استقلال این کشور دیگر برده ای در آن وجود ندارد و بیشتر مردم برای بازدید از آن به آنجا می روند تا با گذشته ی عمارت آشنا شوند. این مکان دیدنی نیز مثل دریاچه رتبا یکی از بهترین مکان های دیدنی سنگال است و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

بناهای تاریخی سنگال

موزه هنر (ایفان) :

موزه ای فوق العاده که حدود ۴ هزار اثر هنری در آن وجود دارد و در پایتخت کشور سنگال شهر داکار واقع شده است این موزه یکی از مهم ترین جاذبه های این کشور است که سالانه بازدیدکنندگان زیادی را در خود جای می دهد. موزه هنر آفریقایی به دستور اولین رییس جمهور این کشور معماری و ساخته شده است و یکی از قدیمی ترین مراکز هنری در غرب آفریقا به حساب می آید. بازدیدکنندگان می توانند در این موزه انواع آثار هنری که توسط هنرمندان قاره آفریقا در آن جمع آوری شده بازدید کنند و با هنرمندان این کشور بیشتر آشنا شوند . در بعضی از ایام سال در محوطه این موزه نمایشگاه های موقتی برگزار می شود که بازدید های زیادی دارند.

موزه سنگال

جزیره نگور:

مهم ترین جزیره در این کشور می باشد و یکی از مهم ترین همسایگان اقیانوس اطلس است. این جزیره بیشتر برای تفریح مردم این کشور و تفریحات توریستی معروف شده و با موج های آرام دریایی و هوای فوق العاده می تواند گزینه ای مناسب برای تفریحات دریایی در کشور سنگال باشد. گردشگران می توانند در این جزیره از جت اسکی سواری، غواصی و موج سواری و … لذت ببرند . این جزیره حیرت انگیز یکی از بهترین مکان های تفریحی این کشور می باشد و در طول سال بیش از ۲۰۰ هزار نفر به آن سفر می کنند تا از تفریحات و آرامش جزیره لذت ببرند شما نیز اگر قصد سفر به کشور سنگال را دارید جزیره نگور یکی از بهترین مکان های دیدنی سنگال است و پیشنهاد می کنیم هرگز سفر به آن را فراموش نکنید.

مکان های دیدنی سنگال

فانوس دریایی لس ماملز :

این فانوس دریایی در سال ۱۸۶۴ ساخته شده است که کار آن در زمان های قدیم هدایت کشتی های بخش غربی قاره آفریقا بود. طول فانوس دریایی لس ماملز چیزی حدود ۱۶ متر است با پله های فراوان که اکنون یکی از مکان های ساحلی برای گشت و گذار می باشد. گردشگران می توانند همه روزه از این فانوس دریایی بازدید کنند و در کنار آن به ثبت عکس و خاطرات بپردازند. این موزه دیدنی در شهر داکار پایتخت کشور سنگال قرار دارد که می تواند یکی از گزینه های دیدنی در سفر شما باشد.

چشم اندازهای تاریخی

جاذبه های توریستی در سنگال از تنوع زیادی برخوردار هستند این جاذبه ها هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کنند این جاذبه ها تاریخی و طبیعی هستند و در این بخش با نمونه هایی از آن آشنا شدید. در پایان پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با بهترین مکان های دیدنی آفریقا کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو