حاتمی: برنامه "چهل‌تیکه" مخاطب خودش را پیدا کرده است / ویژه‌برنامه شب تحویل سال شبکه نسیم

111

1398/12/5

13:37


تهیه‌کننده برنامه "چهل‌تیکه" از پخش ویژه‌برنامه نوروزی شبکه نسیم خبر داد.

حاتمی: برنامه "چهل‌تیکه" مخاطب خودش را پیدا کرده است / ویژه‌برنامه شب تحویل سال شبکه نسیم

سرویس سینمایی هنرآنلاین: الهام حاتمی تهیه‌کننده برنامه "چهل‌تیکه" در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ویژه‌برنامه نوروزی این برنامه گفت: در صحبت‌هایی که با مدیریت شبکه نسیم داشتیم در نظر داریم یک ویژه‌برنامه برای شب تحویل سال داشته باشیم.

او ادامه داد: همچنین صحبت‌هایی درباره ادامه داشتن این برنامه داشتیم که یک فصل دیگر تولید داشته باشیم، اما این که ساختار این فصل چگونه باشد و در یک مقطع زمانی خاص باشد یا فصلی هنوز مشخص نیست.

این تهیه‌کننده درباره واکنش‌ها به برنامه اظهار کرد: بازخوردها بسیار خوب و حتی بیش از انتظار خودم بود. نوستالژی همواره جذابیت‌های خاص خودش را دارد و "چهل‌تیکه" دومین برنامه پربیننده شبکه نسیم و چهارمین برنامه پرمخاطب تلویزیون در سال 98 شد. این نشان می‌دهد که برنامه مخاطب خودش را یافته است. از آنجایی که همه خاطره بازی نیستند و نوستالژی را دوست ندارند، انتظار نداشتیم که تا این اندازه برنامه دیده شود، اما خوشبختانه جایگاهش را در میان مخاطبان یافته است.

حاتمی در ادامه و در پاسخ به این سؤال که حضور مهمانان و موضوع برنامه تا چه اندازه در جذب مخاطب اثرگذار بوده است، بیان کرد: همه این‌ها در هم گره خورده است. ما در هیچ‌کدام از برنامه‌هایمان از محورهای اصلی دور نشدیم و حتی در ایام دهه فجر نیز با آهنگ‌ها و آدم‌ها این نوستالژی را پیش بردیم. مهمانان ما یا خودشان خاطره باز هستند و یا نوستالژی برای مخاطب به همراه دارند. حتی گاهی اوقات بر اساس تصاویری که وجود دارد و خاطراتی که برای مخاطب از این تصاویر هست مهمان دعوت کردیم و گاهی هم مهمانان ما جوانانی هستند که خاطرات خوبی در گذشته برای ما ساخته‌اند و حالا خودشان بخشی از نوستالژی را شکل داده‌اند.

او همچنین با اشاره به این که برنامه آرشیوی ساختن بسیار کار سختی است، توضیح داد: در برنامه تولیدی دست خودتان است که از چه تصاویری استفاده کنید، اما کار آرشیوی بسیار تولید سختی دارد. چرا که باید با آن هماهنگ باشید و مواد و متریال شما آماده باشد. ما برای این بخش مشکلی نداشتیم مگر اینکه در لحظه مهمانمان تغییر می‌کرد، که این بخش را نیز مدیریت کردیم. دوستان در بخش آرشیو و تولید بسیار به من کمک کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو