آمار بازدید خیره کننده گردشگران از تایلند در 2019!

منبع: تاپ ناز

135

1398/12/5

16:05


بانکوک، پایتخت کشور تایلند به عنوان مقصد محبوب گردشگران در سال گذشته انتخاب شد. یک شرکت معتبر مسافرتی چینی، رده بندی جدیدی از مقاصد گردشگری محبوب منتشر کرده است. در این فهرست جدید که به تازگی منتشر شده، بانکوک با پیشی گرفتن از توکیو و شانگهای در سال 2019 توانسته است تا به عنوان پربازدیدترین شهر جهان انتخاب شود. برای سفر به این کشور رنگ ها پیشنهاد می کنیم تا از تور های تایلند شرکت های گردشگری باسابقه استفاده نمایید. این شهر به عنوان جذاب ترین شهر در جهان برای سفر در سال 2019 انتخاب شد. وزیر ورزش و سرگرمی این کشور در این خصوص اظهار داشت: دولت تایلند تلاش می کند تا سفر و اقامت گردشگران خارجی را به این کشور بیش از پیش تسهیل کند.

وی این سخنان را در نشست بین المللی در خصوص جا به جایی و مسافرت در چین بیان کرد. این مقام تایلندی همچنین اضافه کرد: هدف از پایین آوردن هزینه های سفر و اقامت به این کشور، این بوده است که بتوانند آمار بازدیدکنندگان و گردشگران را افزایش بدهند. تعداد مسافرانی که در سال 2019 از این کشور بازدید کرده اند، حدود 40 میلیون نفر تخمین زده می شود. این درحالی است که طبق برنامه ریزی ها، بنا شده تا این رقم به حداقل 42 میلیون نفر در سال جاری افزایش پیدا کند! توریست های تایلندی، در حال حاضر نیز برای سفرهای داخلی از مزایا و هدایای ویژه ای برای خرید یا بهره گیری از دیگر خدمات در این کشور استفاده می کنند.

آمار بازدید خیره کننده گردشگران از تایلند در 2019!

چرا کشور تایلند تا این حد از اقبال عمومی بهره مند شده است؟

سواحل این کشور، بدون شک یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی آن به شمار می آید. در تایلند، با بیش از 1500 مایل خط ساحلی، شما هرگز از سواحل بی نظیر و چشم اندازهای خیره کننده، چندان دور نمی شوید! در حالی که برخی از این ساحل ها نظیر بنگ سائن (Bang Saen) در چونبوری و سواحل پاتایا، سرشار از گردشگر هستند، هنوز مناطق زیادی در این سرزمین وجود دارد که تقریبا بکر و دست نخورده باقی مانده است. از میان این سواحل خلوت، می توان ساحل آزادی را در پوکت مثال زد. بنابراین، برای هر سلیقه ای می توان در این کشور ساحلی پیدا کرد.

نکته قابل تامل درباره تایلند این است که تنها زیبایی های طبیعی این کشور نیست که شما را مجذوب خود می کند. بلکه تاریخ این کشور نیز پربار و پیچیده است. اولین سلسله پادشاهی در تایلند در 20 هزار سال پیش شکل گرفته است! با این حال، دوران اوج پادشاهی این کشور به قرن 10 تا 14 میلادی باز می گردد. همچنین باید گفت، در کل این کشور بیش از 40 هزار تالار مذهبی زیبا و دیدنی وجود دارد! بنابراین، مهم نیست که به کدام شهر تایلند سفر می کنید، همواره یک تالار مذهبی در نزدیکی شما وجود دارد که می توانید از آن بازدید به عمل بیاورید. معماری این تالارها، نماینده دورانی است که هریک در آن ساخته شده اند و از آن جا که بیشتر آن ها طی حکومت سلسله های گوناگون ساخته شده اند، این المان های معماری می تواند نشانه های خوبی باشد که نشان می دهد هر بنا در چه زمانی ساخته شده است.

 

جشنواره های تایلند، دلیلی برای سفر به این کشور

یکی دیگر از وجوه تمایز فرهنگ تایلندی، فستیوال ها و جشنواره های آن است. مردم تایلند جشن گرفتن را دوست دارند و به هر شهر از این کشور که سفر کنید، انواع و اقسام فستیوال ها را شاهد خواهید بود. بسیاری از آن ها بر پایه تقویم قمری اجرا می شوند و همواره در روز خاصی از سال بر پا می گردند. یکی از معروف ترین فستیوال های تایلند، جشنواره نور (Loy Krathong) است که زمان بدر کامل ماه، هر ساله در ماه نوامبر برگزار می شود. در این مراسم ملی، افراد گل های نیلوفر آبی را که به شکل سبد درآورده اند، با شمع می آرایند و به رود می سپارند. بهترین شهرها برای دیدن این اتفاق زیبا و جالب شهرهای چیانگ مای و بانکوک است. علاوه بر این، در ماه آوریل نیز جشنواره دیگری برگزار می گردد که سه روز به طور می انجامد و سونگران (Songkran) نامیده می شود. برای اقامت در این کشور زیبا و حیرت انگیز، می توانید هتل های تایلند را از مجموعه های گردشگری مطمئن مقایسه و از قبل رزرو نمایید.

 

غذاهای تایلندی نیازی به معرفی ندارند!

غذاهای تایلندی خوش طعم و متنوع هستند و می توانند بسته به این که به کدام شهر تایلند سفر می کنید، به کلی متفاوت باشند. وعده های غذایی گرم با طعم ترشی غالب، به راحتی قابل دسترس هستند. از پایه های مهم غذاهای این کشور می توان به شیر نارگیل اشاره کرد و طعم این قبیل غذاها به نوعی است که شما به راحتی می توانید متوجه شوید که در هر غذا از چه طعم دهنده هایی استفاده شده است. از غذاهایی که باید حتما در این کشور امتحان کنید، تام یام گونگ (Tom Yum Goong) نوعی سوپ تند و نارنجی رنگ است که در پخت آن نودل برنج، تخم مرغ، توفو و سس ماهی به کار می رود. علاوه بر این، غذاهای دریایی هم در تایلند از تنوع زیادی برخوردارند و حتما باید حداقل برخی از آن ها را امتحان کنید.

آمار بازدید خیره کننده گردشگران از تایلند در 2019!

برای سفر به تایلند، می توانید به مجموعه های گردشگری معتبر و باسابقه مراجعه کنید که با پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته در کنار شما هستند تا در صورت بروز هر نوع مشکل احتمالی، بتوانید آن را در اسرع وقت برطرف نمایید. خرید بلیط هواپیما بانکوک از یک مجموعه معتبر می تواند یک تجربه سریع، ساده و لذت بخش باشد.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو