سریال هم گناه وارد رقابت شبکه خانگی می‌شود

منبع: ساتین

127

1398/12/5

21:38


شبکه خانگی تا هفته‌های آینده تا حد زیادی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. از تغییر رویه سریال دل که همه را به دیدن این مجموعه امیدوار کرده است تا عناوین همچون سریال قورباغه و سریال همگناه که قصد دارند ساختار شبکه خانگی را به طور کلی تغییر دهند.

 

شبکه نمایش خانگی سریال هم گناه

 

در کل اگر یه نگاه کلی به موضوع بیندازیم به این اصل  پی خواهیم برد که رقابت در شبکه خانگی کمی با سینما فرق دارد و بعد از چند قسمت اگر خوب نباشی به راحتی ورشکست می‌شوی و باید آثاری تولید شود که بیننده را به دنبال خود بکشاند و همین امر یعنی بالابردن کیفیت آثار، این قسمت از سینمای ایران که چند سالی است فعالیت خود را شروع کرده است و راه درازی تا موفقیت باید طی کند و موفقیت یعنی صادر کردن این سریال‌ها به کشورهای همسایه و پیدا کردن بازارهای بزرگتر نه فقط متکی شدن به بازار سینمای ایران که به راحتی ممکن است اشباع شود.

 

سریال دل پس از اتمام قسمت آخر سریال مانکن به یکه‌تازی در بازار شبکه خانگی ادامه می‌دهد و دانلود سریال دل بیش از پیش در بین ایرانیان طرفدار پیدا کرده است تا فضای خانواده با این سریال گرم شود و ببینیم در ادامه کشمکش‌های عاشقانه سرانجام به کجا خواهد کشید. حامد بهداد هم بسیار پخته‌تر نسبت به قسمت‌های قبلی بازی می‌کند.

 

پس از مجموعه دل نوبت به سریال همگناه خواهد رسید که برای شروع در بازار رقابت خود را آماده کند و استارتی قوی را به نمایش بگذارد. همگناه مجموعه‌ای جدید با بازی پرویز پرستویی است که بزودی منتشر خواد شد و به نظر می‌رسد دانلود سریال هم گناه به راحتی به ترند هفته‌های ابتدای ایرانی‌ها در اینترنت و فضای مجازی تبدیل شود.

 

و اما بیشترین انتظار خود را کاربران برای دانلود سریال قورباغه کنار گذاشته‌اند که همه منتظر آن هستیم و به نظر می‌رسد که این سریال به راحتی رکورد را در بین آثار انتشار یافته در فضای مجازی بشکند و بتواند مخاطبان راضی نگه دارد . باتوجه به حضور بازیگرانی همچون نوید محمدزاده و هومن سیدی در این مجموعه احتمالا پر سروصدا ترین آثار چند سال اخیر سینمای ایران است که در صورت موفقیت می‌تواند کارگردانان و باقی تهیه کنندگان را به این سمت سوق دهد.

 

سریال هم‌گناه ساخته فیلیمو و با بازی بازیگران محبوب سینمایی ایران همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، هنگامه فاضیانی، پدرام شریفی و به کارگردانی مصطفی کیایی از روز ۵ اسفند کار خود را در سینمای خانگی کشور آغاز خواهد کرد و از تیزر سریال مشخص است که شاهد یک عنوان جذاب و هیجان انگیز خواهیم بود.

 

برای دانلود انواع سریال‌های داخلی با ترافیک نیم بها می‌توانید به وب سایت تایم سیتی مراجعه نمایید و به راحتی سریال مورد علاقه خود را دانلود و تماشا نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو