عکس و بیوگرافی امیر تتلو + همسر، خانواده و حواشی زندگی

عکس و بیوگرافی امیر تتلو + همسر، خانواده و حواشی زندگی


منبع: نمکستان

511

1398/12/6

04:36


امیر تتلو یکی از جنجالی ترین خوانندگان جوان در سبک ریتم اند بلوز ایران است که به دلایل حاشیه های پررنگی که حول زندگی هنری و شخصی اش وجود دارد معروف شده...

نمکستان: امیر تتلو یکی از جنجالی ترین خوانندگان جوان در سبک ریتم اند بلوز ایران است که به دلایل حاشیه های پررنگی که حول زندگی هنری و شخصی اش وجود دارد معروف شده. از چرخش های ناگهانی سیاسی اش بگیر تا فقر دوران کودکی و فحاشی ها و حرفهای رکیک زشتی که در کنسرت هایش مطرح میکند. از درگیرهای شخصی با خانواده اش که در فضای مجازی مطرحش میکند تا دستگیری های پیاپی اش. از طرفداران پروپاقرصش که به تتلیتی ها معروف اند تا …

خالکوبی های عجیب بدنش، حرکات ناشایستی که به عنوان الگوی رفتاری و فکری به نوجوانان طرفدارش القا میکند و استفاده از مواد مخدر، سبب شده که بسیاری از خانواده ها از اینکه فرزندانشان تحت تاثیر فضای مسموم فکری او قرار گیرند در هراس باشند. آخرین جنجال در مورد زندگی وی به بازداشت موقتش در استانبول برمی گردد که خیلی زود منجر به آزادی اش گردید.

رسانه های زرد معتقد بودند وی بعد بازداشت در ترکیه به زودی به ایران دیپورت میشود و تحت محاکمه مقامات قضائی قرار میگیرد که همه این شایعات و جنجالها با رفتن او به لندن خاتمه یافت. برخی معتقدند او تعمدا خود را اسیر حاشیه های ریز و درشت قرار میدهد تا همیشه در چشم باشد و بتواند به معروفیت بیش از پیشش کمک نماید. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری امیر تتلو

امیر تتلو بیوگرافی امیرحسین مقصودلو عکس امیر تتلو و همسرش

تولد و کودکی :

امیر تتلو با نام اصلی امیر حسین مقصودلو، ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. به گفته خودش کودکی سختی را پشت سر گذاشته و در مصاحبه ای که با رضا رشید پور در برنامه دید در شب داشت اعلام کرد اوضاع معیشتی شان آنقدر بد بوده که مادرش ناچار شده برای ادامه زندگی خود و کودکانش به کمیته امداد مراجعه نماید. خود او هم در دوران نوجوانی به عنوان کارگر نجاری مشغول به فعالیت شد تا به وضعیت بد مالی خانواده خود کمی سروسامان بدهد. همچنین مدتی نیز شاگرد یک مغازه بود. وی همه دوران ابتدائیش را در رشت سپری کرد.

تحصیلات :

از مدرسه و درس خواندن و کتاب فراری بود و در این زمینه ها استعداد خاصی از خود نشان نمیداد و نیز رغبتی برای ادامه تحصیل نداشت. او تا مقطع دیپلم متوسطه رشته ریاضی فیزیک درس خواند و پس از آن تحصیل را برای همیشه رها کرد و به دنبال علایق خود در زمینه خوانندگی و ترانه نویسی و موسیقی گام برداشت.

امیر تتلو

زندگی خانوادگی :

دو خواهر دارد که هر دوی آنها از تتلو بزرگتر هستند. پدرش وقتی که او کودک بود به شهر رشت در استان گیلان مهاجرت کرد و او و خواهرانش مدتی در این شهر زندگی کردند. ناگفته نماند که یکی از خواهرانش و نیز مادرش کماکان در گیلان زندگی میکنند. مادرش علاقه خاصی به خوانندگی داشت و دائم در خانه آواز میخواند و پدرش نیز عاشق فوتبال بود.

او علاقه اش به خوانندگی و فوتبال را از والدینش به ارث برده است. مدتی در تمرینات تیم باشگاهی پرسپولیس نیز حضور میافت که با ادامه رفت و آمدهایش به تمرینات این باشگاه مخالفت جدی شد و او مجبور شد از فوتبال کناره گیری نماید. او معتقد بود که به زودی جای علی کریمی را خواهد گرفت اما حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس با آمدن او به سر تمرینات مخالف جدی نمود و این باعث شد که دیگر او به تمرینات این باشگاه نتواند راه پیدا نماید.

پیش از این وی زیر نظر وحید شمسائی یکی از فوتسالیست های برتر کشور تمرین میکرد و آموزشهای لازم برای اینکه یک فوتبالیست حرفه ای شود را میدید. به گفته خودش یکی از خواهرانش نیز مانند مادرش علاقه وافری به خوانندگی دارد. مدتی پیش وی در فضای مجازی و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با یکی از خواهرانش درگیری لفظی پیدا کرد و از تعابیر زشت بسیاری برای خطاب قرار دادن خواهر خود استفاده کرد که دور از هرگونه ادب و احترام و اخلاق بود.

وی مجرد میباشد و هنوز به صورت رسمی با کسی پیوند زناشوئی نبسته و هرزگاهی شایعاتی در مورد ارتباط وی با شاخهای اینستاگرامی مانند دنیا جهانبخت منتشر میشود که قابل تائید یا تکذیب نمیباشد. آن زمان که در ایران زندگی میکرد با شوهر خواهرش که مهندس عمران بود به کار ساخت و ساز مشغول بود. وی از طریق برگزاری کنسرت و ترانه نویسی و ساخت آهنگ برای دیگران درآمد کسب مینماید.

امیر تتلو

آغاز فعالیت های هنری :

وقتی که یک نوجوان هفده ساله بود تصمیم گرفت استعداد خوانندگی اش در زمینه موسیقی پاپ را به کارگیرد اما خیلی زود تغییر رویه داد و به سوی رپ خوانی گرایش پیدا کرد. وی برای ادامه فعالیتهای هنری خود ناچار شد مدتی به دبی مهاجرت نماید. در همین شهر بود که با فردی به نام شاهرخ سالار آشنا شد که سبک خوانندگی وی را برای همیشه تغییر داد. او در این زمان با سبک آر اند بی آشنا شد و قسمت اعظمی از کارهایش را در همین سبک ادامه داد.

همکاری مشترک با حسین تهی :

سال ۱۳۸۳ بود که وی با کمک حسین تهی یکی از خوانندگان پاپ محبوب ایرانی، گروهی به نام تی ان تی را تشکیل دادند و چند آهنگ را به صورت مشترک منتشر نمودند. این گروه و ادامه همکاری این دو خواننده خیلی زود به پایان رسید و هرکدام از آنها مسیر متفاوتی را برای کار خوانندگی طی نمودند.

انتشار اولین آلبوم :

اولین آلبوم وی نیز با جنجال و حاشیه همراه بود. این آلبوم بدون مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد و به شکلی زیر زمینی منتشر شد. نام این آلبوم همکف بود و خیلی زود پلیس امنیت اخلاقی وی را دستگیر نمود اما خیلی زود آزاد شد.

امیر تتلو

شرکت در جشن خبرگزاری فارس به همراه بهنوش بختیاری :

او در جشن اولین سالگرد تاسیس فارس پلاس شرکت نمود. علاوه بر او چهر ه هایی نظیر عزت الله ضرغامی، حمید رسائی و بهنوش بختیاری نیز حضور داشتند. تتلو در این جشن، تابلوی کاریکاتوری از خود را به عنوان هدیه از دستان حمید رسائی دریافت نمود.

رفتن به زندان :

او در شهریور ماه سال ۹۵ به دلایلی همچون تشویق جوانان به فساد و فحشا دستگیر شد و حکم ده سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق به وی ابلاغ گردید اما وی تنها به مدت ۶۲ روز زندانی گردید و پس از آن با قید وثیقه آزاد گردید. وی در تیرماه ۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک نمود و در حال حاضر نیز در خارج از کشور به سر میبرد و تصمیم ندارد که دوباره بازگردد.

تتلیتی ها :

تتلو یکی از معدود خوانندگان ایرانی میباشد که طرفدارن خاص خود را در میان عمدتا نوجوانان دارد که به تتلیتی مشهورند. این طرفداران به هنگام دستگیری تتلو، جلوی درب مجلس تجمع کردند و با شعار نوشته ها و پلاکاردهایی خواستار آزادی بی قید و شرط او گردیدند.

تتلو پیش از چرخش ناگهانی فکری خود، از طرفداران دختر خود میخواست تا حجاب اسلامی خود را رعایت نمایند و همه تتلیتی ها را به جوانمردی و رعایت اخلاق تشویق مینمود اما پس از مدتی تغییر رویه داد و فحاشی و توصیه های غیر اخلاقی خود را در فضای مجازی مطرح نمود که با سروصداهای زیادی همراه شد. مثلا او از طرفدارانش میخواهد به عنوان اعتراض با صدای بلند بغ بغو کنند و به حرکات ناشایستی از این دست روی بیاورند.

ویژگیهای شخصیتی :

مدتی به دنبال استعمال مواد مخدر و توهم زا، حرکات ناشایستی در کنسرتهایش و نیز در فیلمهایی که از خود در اینستاگرام میگذاشت انجام میداد. اما او خود را لجباز و یک دنده، احساساتی، بد دهن و رفیق باز و مهربان و البته کمی غیرتی تلقی میکند و معتقد است مسائل مالی کوچک ترین اهمیتی برای وی ندارد.

امیر تتلو

عکس و بیوگرافی امیر تتلو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو