عکس های شراره رخام و همسرش + بیوگرافی و ماجرای جدایی

عکس های شراره رخام و همسرش + بیوگرافی و ماجرای جدایی


منبع: نمکستان

683

1398/12/6

14:36


شراره رخام هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. بیشتر در تلویزیون و شبکه های نمایش خانگی فعالیت داشته تا در سینما و از این رو مخاطبان فیلمهای ایرانی همواره او را در قاب تلویزیون دیده اند

نمکستان: شراره رخام هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. بیشتر در تلویزیون و شبکه های نمایش خانگی فعالیت داشته تا در سینما و از این رو مخاطبان فیلمهای ایرانی همواره او را در قاب تلویزیون دیده اند هرچند که رخام در کارهای سینمائی و تئاتر نیز حضور داشته اما حضورش آنقدر کم رنگ بوده که باید گفت وی یک بازیگر تلویزیونی است.

او به حضور در کارهای پلیسی و هیجانی و حادثه ای بسیار علاقه دارد و در مصاحبه ای نیز گفته است که بسیار تمایل دارد با مهدی فخیم زاده کار کند و در فیلمی اکشن از او که پر از دلهره و ماجراجوئی است، نقش آفرینی نماید. شراره رخام معتقد است یک بازیگر باید بدنی ورزیده داشته باشد و از این رو مرتب به کلاسهای بدن سازی میرود هرچند که در سالهای اخیر بسیار کم کار شده است. مرور میکینم به زندگی شخصی و هنر او

شراره رخام عکس شراره رخام و همسرش بیوگرافی شراره رخام

زندگی خانوادگی :

یک خواهر بزرگتر از خودش به نام شکوفه دارد و یک برادر. پدرش فوت کرده و او و مادرش باهم زندگی میکنند. او یکبار با خواهرش شکوفه در مسابقه ای تلویزیونی به نام ستاره ها با مجریگری ایرج نوذری حضور یافت.

شراره رخام یکبار ازدواج کرده که این ازدواج به طلاق ختم شده است. وی با یک فیلمساز ایرانی- آمریکائی به نام استیون راش که نام ایرانیش فرهاد قریب است ازدواج کرد. فرهاد یک فیلمنامه نویس و مستند ساز ساکن هالیوود بود. شراره رخام درباره علت جدائیش اینچنین میگوید که فرهاد قصد داشت در آمریکا بماند و به کارهای سینمائی خود بپردازد اما من نمی توانستم خارج از کشور زندگی کنم بنابراین در نهایت احترام و عشق از یکدیگر جدا شدیم.

همچنین او از همسر سابقش به عنوان فرد دست و دلبازی که هدیه های جالبی چون سفر به هاوائی در اختیارش قرار میداد یاد کرده است او بلیطی که همسرش به عنوان کادو به او داده بود تا به جزایر هاوائی برود را بهترین هدیه عمرش میداند.

تحصیلات :

او یکی از بازیگران تحصیل کرده سینمای ایران است. کارشناسی زبان روسی را از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال اخذ نموده و کارشناسی بازیگریش را نیز از جهاد دانشگاهی دریافت کرده است. همچنین دارای مدرک تدوینگری از یک مرکز آموزش فیلمسازی است. در کلاسهای آزاد بازیگری نیز شرکت کرده و مهارتهای فن بیان و حرکات بدن را نیز آموزش دیده است.

شراره رخام

از بازی در عروسک کاغذی تا نسل سوخته :

از کلاسهای آزاد بازیگری وی را به عوامل فیلم عروسک کاغذی معرفی کردند. این فیلم در سال ۱۳۷۴ ساخته شد، اما موفقیتی برای شراره رخام به ارمغان نیاورد. او در سال ۷۹ در یک فیلم بلند سینمائی به نام نسل سوخته به کارگردانی مرحوم رسول ملاقلی پور حضور یافت و با بازیگران شناخته شده ای همچون نیکی کریمی و آتیلا پسیانی هم بازی شد. این فیلم در جشنواره های مختلفی خودنمائی کرد. شراره رخام در اپیزود اول فیلم نسل سوخته بازی کرد. او در فیلم دیگری نیز با نیکی کریمی همبازی بود. نام این فیلم دختران انتظار بود و در آن پارسا پیروزفر نیز نقش آفرینی میکرد. رحمان رضائی کارگردان فیلم بود و در سال ۱۳۸۰ به اکران عموم درآمد.

حضور در تلویزیون :

وی بعد از حضوری کوتاه در سینما، به تلویزیون آمد و در سریالهای زیادی جلوی دوربین رفت که یکی از مهم ترین آنها مجموعه مناسبتی ای بود به نام فقط به خاطر تو که به چهره شدن شراره رخام بسیار کمک نمود. خاطره حاتمی، شهرزاد عبدالمجید و رامتین خداپناهی از جمله بازیگران دیگر این سریال بودند. کلانتر ۲ نیز مجموعه ای پلیسی-جنائی بود که رخام در یکی از قسمتهایش حضور یافت و بازی قابل قبولی از خود نشان داد.

عکس های دیده نشده شراره رخام

کم کاری :

رخام مدتی بعد از ازدواج به آمریکا سفر نمود و همین باعث شد کمی با فضای بازی در سینما و تلویزیون ایران فاصله بگیرد. همچنین به گفته خودش یک عمل جراحی زیبائی لب باعث شد که کارگردانان از او برای حضور در فیلم هایشان استفاده نکنند. مثلا کارگردانانی که قصد داشتن فیلمی تاریخی بسازند افرادی همچون رخام را که تزریق ژل داشتند را برای حضور در پروژه هایشان رد میکردند چون معتقد بودند در قدیم کسی بینیش را عمل نمیکرد یا به لبش ژل تزریق نمی کرد. بعدها وی از این عمل زیبائی پشیمان شد و با کمک یک پزشک ماهر آن را از لبهایش خارج نمود.

موضعگیری های سیاسی :

وی در مصاحبه ای اعلام کرده سعی میکند در برابر حوادث روز و یا مسائل اجتماعی و سیاسی کشور واکنشی نه از سر هیجان که از روی فکر، داشته باشد و قبل از  اعلام مواضعش کمی تامل نماید و ببیند آیا حرف او گشایش و تاثیر مثبتی در روند اتفاقات خواهد گذاشت و یا نه صرفا از روی جو زدگی و شتاب مطرح شده و خیلی زود هم فراموش می شود.

زندگینامه شراره رخام

زندگینامه شراره رخام و عکس های جدید و دیده نشده

بیوگرافی شراره رخام

بیوگرافی شراره رخام

شراره رخام

عکس و بیوگرافی شراره رخام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو