حمله عجیب مجری تلویزیون به سلبریتی‌ها/ عقل هم خوب چیزیه!/ واکنش کمند و متین

منبع: ایران آرت

159

1398/12/6

18:40


ایران آرت: محمد دلاوری، مجری تلویزیون در رابطه با اقدام عجیب بهنوش بختیاری در تبلیغ کالا با موضوع کرونا در شبکه پنج سیما اینطور گفت: عقل هم چیز خوبیه! البته از یه سلبریتی انتظاری نمیره آدم باهوشی باشه.

​به گزارش ایران‌آرت، این واکنش عجیب با عکس‌العمل بازیگرانی نظیر کمند امیرسلیمانی و متین ستوده همراه شده است. امیرسلیمانی ویدئوی صحبت‌های محمد دلاوری را منتشر کرده و نوشته: "واقعا متاسف میشم وقتی میکروفون رو به دست هر کسی میدن تا هر بی احترامی میخواد به همه به خصوص چهره های شناخته شده بکنه. جناب مجری شما به سلیقه یا به دستور بالا سریتان تصمیم به تخریب شخصی حالا درست یا نادرست میگیرید ولی حق ندارید به یک قشر توهین کنید.همانطور که من الان با دیدن این فیلم میتونستم اخلاق و ادب و سواد کل مجریها رو زیر سوال ببرم ولی از اونجاییکه دوستان مجری دارم که بسیار با سواد و تحصیل کرده و مودب هستن این توهین شما رو به پای خودتون مینویسم و توصیه میکنم کمی راجع به سلبریتیها تحقیق کنید تا ببینید چقدر افراد با عقل و شعور در این صنف زیاده و هوش بالااز اونها یه سلبریتی ساخته."

​ویدئوی اظهارنظر جنجالی دلاوری را در ادامه می‌توانید ببینید.




​متین ستوده نیز پست کمند امیرسلیمانی را منتشر کرده و نوشته است: "ولی از شما انتظار میره که همینقدر نامحترمانه درباره یک قشر صحبت کنید، واقعا متاسف و غمگینم این روزها".


photo_۲۰۲۰-۰۲-۲۵_۱۴-۵۸-۵۲


 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو