مدل اتاق خواب کودک دخترانه و پسرانه با طراحی چشم نواز

مدل اتاق خواب کودک دخترانه و پسرانه با طراحی چشم نواز


منبع: دکوراسیون

634

1398/12/7

03:00


مدل اتاق خواب کودک

از نظر کارشناسان طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است و روی سلامت فکری و رشد کودکان تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما در هنگام دیزاین اتاق برای کودکان دختر و پسر حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع مدل اتاق خواب کودک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل اتاق خواب کودک با دکوراسیون های زیبا و شیک

اتاق خواب کودکان مکانی می باشد که ممکن است کودک بیشتر وقت خود را برای بازی و یا انجام فعالیت های روزانه اش در آنجا سپری کند بنابراین بهتر است برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک از دیزاین هایی متفاوت و کاربردی و در عین حال آرامش بخش استفاده شود.

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک دخترانه

برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک دخترانه و پسرانه بهتر است ابتدا سرویس خواب و مبلمان راحت و با کیفیتی را تهیه کنید. اگر شما تمایل دارید که فرزندتان در دوره نوجوانی اش نیز از این سرویس خواب استفاده نماید بهتر است در هنگام انتخاب سرویس خواب طرح آن را از بین مدل هایی انتخاب کنید که برای کودکان و نوجوانان مناسب تر می باشد.

اگر شما تمایل دارید برای دو فرزندتان از اتاق خوابی مشترک استفاده نمایید بهتر است از تخت خواب های تاشو استفاده نمایید یا سرویس خواب هایی را برای قرار دادن در اتاق فرزندان تان انتخاب نمایید که دارای طراحی ظریف و کاربردی هستند.

اجرای دکوراسیون داخلی

اتاق خوابی را برای کودکان در نظر بگیرید که نورگیر باشد و از روشنایی کافی نیز برخوردار باشد همچنین اتاق هایی که نزدیک حمام و دستشویی و آشپزخانه هستند برای کودکان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار نمی روند.

طراحی اتاق خواب کودک

دکوراسیون شیک اتاق کودک

دکوراسیون اتاق کودک دخترانه

دیزاین اتاق کودک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق کودک

مدل اتاق خواب کودک برای دختران جوان

دکوراسیون شیک اتاق کودک

مدل اتاق خواب کودک با طراحی فانتزی

دکوراسیون اتاق خواب فانتزی برای کودکان

مدل اتاق کودک دخترانه

تاثیر رنگ ها روی روحیه کودکان را نمی توان نادیده گرفت از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ برای اتاق کودک حساسیت لازم را به خرج دهید.

برای اینکه فضای اتاق کودکان شلوغ به نظر برسد می توانید از کمد دیواری یا کمد لباس با قفسه های زیادی در فضای اتاق فرزند خود استفاده نمایید و وسایل بازی و لباس های کودک را در قفسه های کمد بچینید.

برای طراحی اتاق مطالعه کودک نیز می توانید در مکان مناسبی از اتاق کتابخانه دیواری و میز تحریر و چراغ مطالعه را قرار دهید. توجه داشته باشید که با انجام این کار کودکان به خواندن کتاب و نوشتن تکالیف خود تشویق می شوند.

برای آویزان کردن لباس کودکان نیز می توانید از جالباس های پایه دار یا دیواری استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این طرح ها به فضای موجود در اتاق خواب کودک بستگی دارد.

دکوراسیون اتاق کودک دخترانه

دکوراسیون اتاق صورتی دخترانه

 

دکوراسیون داخلی اتاق کودک

اتاق خواب دخترانه

طراحی داخلی اتاق کودک

دکوراسیون شیک اتاق کودک

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه

طراحی دکوراسیون اتاق کودک پسرانه

با توجه به اینکه پسرها هیجان را از همان کودکی دوست دارند از این رو بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق برای آن ها خلاقیت کافی را داشته باشید.

بعد از چیدمان مدل اتاق خواب کودک پسرانه بهتر است از تخیل خود استفاده کنید و فضای اتاق کودک را به زیباترین شکل ممکن به کمک نقاشی های دیواری و عکس های ویژه و عکس های شخصی فرزندتان تزیین نمایید همچنین می توانید قاب ساده ای را روی دیوار نصب کنید و کارهای هنری و نقاشی های فرزند خود را روی قاب قرار دهید. اگر تمایل دارید فضای اتاق کودک زیبا و جذاب تر به نظر برسد می توانید بین دو دیواری که در روبروی یکدیگر هستند بند رنگی نصب نمایید و نقاشی های کودک را به کمک گیره لباس به بند وصل نمایید.

در صورت امکان بهتر است قاب عکسی از چهره خندان پدر و مادر روی دیوار اتاق کودک نصب نمایید زیرا این عکس ها از نظر روحی و عاطفی برای کودکان مناسب می باشند و هر زمان نیز کودک چشمش را باز کند چهره پدر و مادرش را در روبروی خود می بیند.

اتاق خواب پسرانه شیک

دکوراسیون اتاق پسرانه

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق پسرانه

مدل اتاق خواب کودک با طراحی بی نظیر

دکوراسیون داخلی اتاق کودک

دکوراسیون زیبا و شیک اتاق کودک

مدل اتاق خواب کودک پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

دکوراسیون آبی اتاق خواب پسرانه

اگر شما تمایل دارید کودک تان را سرگرم کنید می توانید وایت بوردی را روی دیوار نصب نمایید و ماژیک های رنگی را تهیه کنید و از کودک تان بخواهید روی وایت برد نقاشی های زیبایی را بکشد.

در گوشه ای از اتاق خواب پسرانه یا دخترانه بهتر است آینه قدی قرار دهید همچنین می توانید دستگیره های دراور را به کمک عروسک و روبان های رنگی و … به زیبایی تزیین نمایید.

طراحی نورپردازی برای اتاق کودکان نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک نور مخفی و لوسترهای فانتزی و چراغ های دیوار کوب یا آویز و لامپ های سقفی نوپرردازی مناسب و کاربردی را در فضای اتاق کودکان ایجاد نمایید همچنین می توانید با نصب یک چراغ خواب دیواری یا قرار دادن آباژور در کنار تخت خواب کودکان نورپردازی لایتی را در زمان خواب برای کودکان ایجاد نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه زیبا و شیک

دکوراسیون آبی اتاق خواب پسرانه

 

مدل اتاق خواب کودک با رنگ سبز

دکوراسیون اتاق خواب کودک دخترانه

دکوراسیون سبز اتاق کودک

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

در این مطلب تصاویری از انواع دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک پسرانه و دخترانه به همراه نکاتی برای دیزاین اتاق کودکان را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین ها بتوانید دکوراسیونی بی نظیر را در فضای اتاق فرزند خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو