محورهای هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد

منبع: نمناک

119

1398/12/7

13:11


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود بودن محور چالوس و محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وضعیت جاده های هراز و چالوس

ایلنا:سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت:محور چالوس مسیر رفت و برگشت و محور هراز مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند. 

وی ادامه داد:ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است همچنین تردد در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد:در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران گزارش شده است. 

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت:ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محدوده های اتمسفر و گرمدره نیمه سنگین است. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد:بارش برف و باران در محورهای استان های البرز، مازندران، تهران، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان و قزوین و بارش باران در محورهای استان های اصفهان، سمنان، فارس، قم، مرکزی، کردستان، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد:لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

انتهای پیام/م

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو