معرفی خدمات زیبایی و آرایشی در سالن زیبایی بانو خلیلی (عروس شهران)

معرفی خدمات زیبایی و آرایشی در سالن زیبایی بانو خلیلی (عروس شهران)


منبع: زیبامون

372

1398/12/7

13:19


در این بخش از زیبامون، سالن زیبایی بانو خلیلی، یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران که در محدوده شهران قرار داره رو بهتون معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید!

معرفی خدمات زیبایی و آرایشی در سالن زیبایی بانو خلیلی (عروس شهران)

شما برای انتخاب یک آرایشگاه یا سالن زیبایی چه معیارهایی رو در نظر دارید؟ آیا تمایل دارید خدمات آرایشی و زیبایی مربوط به خودتون رو در یک سالن حرفه ای و مجهز انجام بدید و یا اینکه این موضوع براتون فرقی نداره و به هر آرایشگاهی که دسترسی داشته باشید مراجعه می کنید؟

حرفه ای و کاربلد بودن پرسنل یک آرایشگاه چقدر براتون مهمه؟ آیا دوست دارید خدماتی که دریافت می کنید، مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا باشه و پرسنل آرایشگاه بتونن اون چیزی که مورد نظر شماست رو اجرا کنند؟

اگر تمام این موارد براتون از اهمیت بالایی برخورداره و در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه وسواس خیلی زیادی دارید، بهتون پیشنهاد میکنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با یکی از بهترین آرایشگاه های که در محدوده شهران قرار داره بیشتر آشنا بشید. ما در این بخش تمام خدمات آرایشی و زیبایی که در سالن زیبایی بانو خلیلی یا آرایشگاه عروس شهران رو بهتون معرفی کرده ایم. شاید این سالن زیبایی همون آرایشگاهی باشه که شما می پسندید!

 

معرفی کلی سالن زیبایی بانو خلیلی

سالن زیبایی بانو خلیلی یکی از سالن های حرفه ای، مجهز و مدرن در محدوده شهران هست که با دارا بودن پرسنل متخصص و حرفه ای در تمام زمینه های ارایشی و زیبایی سعی میکنه تا بهترین و به روز ترین خدمات رو در محیطی کاملا آرام و دلنشین به مراجعه کنندگان خود ارائه بده و هدفی جز جلب رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان خود ندارند! در ادامه با تعدادی از خدماتی که در این آرایشگاه ارائه میشه آشنا خواهید شد!

 

سالن بانو خلیلی

 

آرایش عروس حرفه ای و مدرن در عروس سرای شهران

روز عروسی، یکی از مهم ترین روزها برای تمام خانم هاست و تمایل دارند تا در این روز مهم، به زیباترین شکل ممکن بدرخشند و به همین دلیل هست که عروس خانم ها از چندین ماه قبل از روز عروسی، به دنبال بهترین آرایشگاه عروس هستند و سعی می کنند با وسواس هرچه تمام تر، یکی از بهترین آرایشگاه ها رو برای روز عروسی انتخاب کنند!

عروس سرای بانو خلیلی (عروس شهران) مجموعه ای از چندین عروس کار حرفه ای و متخصص که با جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه میکاپ و گریم و شینیون عروس آشنا هستند، در مجموعه خود جمع کرده و سعی میکنه تا بهترین و مورد پسندترین خدمات آرایشی رو مطابق با خواست نظر عروس خانم ها ارائه بده و شما رو به یکی از زیباترین عروس ها تبدیل کنه. پس بهتون پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب قطعی آرایشگاه برای روز عروسی، حتما سری به سالن زیبایی بانو خلیلی بزنید و از نمونه کارهای این مرکز زیبایی هم دیدن کنید!

 

میکاپ شیک

 

شینیون مو

 

رنگ و لایت تخصصی در سالن زیبایی بانو خلیلی

رنگ کردن موها یکی از خدمات آرایشی و زیبایی هست که نه تنها باعث میشه تا حالت و رنگ متفاوت و زیبایی برای موها ایجاد بشه بلکه به طور مستقیم با سلامت موها در ارتباط هست و اگر این کار به درستی و با مواد باکیفیت انجام بگیره، مطمئنا نتیجه فوق العاده بهتر و جذاب تری رو به همراه خواهد داشت.

سالن زیبایی بانو خلیلی، خدمات مربوط به رنگ و لایت موها رو در لاین مخصوص و زیر نظر پرسنل حرفه ای و متخصص در این زمینه ارائه میده و با استفاده از بهترین رنگ موها، تمام تلاش خودشون رو می کنند تا در کنارحفظ سلامت موها، زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای رو برای موهاتون به وجود بیارند.

نکته مثبتی که سالن آرایشی بانو خلیلی در لاین رنگ و لایت وجود داره این هست که هم از رنگ موهای خارجی و هم از رنگ موهای ایرانی برای رنگ کردن مو استفاده میکنن و به شما این امکان رو میدن تا با توجه به هزینه ای که برای این کار درنظر گرفته اید، بهترین و مناسب ترین رنگ مو رو انتخاب کنید و خیالتون راحت باشه که این موضوع، تاثیری بر روی کیفیت کار نخواهد داشت. 

 

رنگ و لایت موها

 

خدمات ناخن در سالن زیبایی بانو خلیلی

خوش فرم و یک شکل بودن ناخن ها چقدر براتون مهمه؟ آیا دوست دارید برای سال جدید، با کاشت ناخن و طراحی و دیزاین شیک، زیبایی و جذابیت بیشتری برای دستهاتون ایجاد کنید؟ ناخن ها اگرچه کوچک به نظر می رسند اما رسیدگی و توجه به این عضو کوچک میتونه تغییرات خیلی زیادی رو با خودش به همراه داشته باشه و حتی باعث بشه تا روحیه بهتری پیدا کنید. زیرا با هر بار نگاه کردن به ناخن های خوش فرم و خوش رنگی که دارید، لبخندی روی لبهاتون نقش میبنده و از خودتون راضی خواهید بود.

شما میتونید با مراجعه به سالن زیبایی بانو خلیلی، تمام خدمات مربوط به ناخن ها از جمله مانیکور و پدیکور ناخن، انواع کاشت ناخن، ژلیش، کاور، طراحی و دیزاین و ... رو توسط پرسنل متخصص و حرفه ای در این زمینه دریافت کنید و زیبایی دستها و ناخن هاتون رو چندین برابر کنید.

 

کاشت و دیزاین ناخن

 

پاکسازی پوست و صورت در ارایشگاه بانو خلیلی

برای اینکه پوستتون در همه حال، چه با آرایش و چه بدون آرایش، زیبا و شاداب به نظر برسه، لازمه هر از چند گاهی، به فکر پاکسازی و مراقبت از پوستتون باشید و با استفاده از انواع ماسک ها و خدمات فیشیال که در سالن های زیبایی ارائه میشه، سلامتی و طراوت رو به پوستتون برگردونید و با این کار، همیشه و همه جا زیبا و جذاب باشید.

پاکسازی پوست نه تنها کمک میکنه تا پوست به طور عمیق تمیز بشه بلکه باعث میشه تا آرایش و میکاپ خیلی خوب رو پوستتون بشینه و زیبایی شما رو بهتر نشون بده. تمام خدمات مربوط به پاکسازی پوست رو میتونید در آرایشگاه بانو خلیلی دریافت کنید و از طریق، گام مهمی رو در حفظ سلامت و شادابی پوستتون بردارید!

 

پاکسازی پوست

 

اپیلاسیون حرفه ای در سالن زیبایی بانو خلیلی

از بین بردن موهای زائد صورت و بدن یکی از مسائل مهم برای تمام خانم هاست. اپیلاسیون کردن پوست صورت و بدن به شما این امکان رو میده تا برای مدت طولانی از شر موهای زائد خلاص بشید و اگر این کار به شکل کاملا حرفه ای و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام بگیره، نه تنها هیچ حساسیتی برای پوست به وجود نمیاد بلکه باعث میشه تا پوستی نرم تر و لطیف تر داشته باشید و به مرور، این موهای زائد کمرنگ تر و نازک تر هم خواهند شد.

در سالن زیبایی بانو خلیلی، لاین مخصوصی برای اپیلاسیون وجود داره و این کار با رعایت تمام نکات بهداشتی و زیر نظر پرسنل حرفه ای و اموزش دیده به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

 

اپیاسیون حرفه ای

 

میکروبلیدینگ ابروها در سالن آرایشو زیبایی بانو خلیلی

اگر به فکر ایجاد آرایش دائمی برای ابروهاتون هستید اما نمیتونید بهترین و مناسب ترین ارایشگاه رو برای این کار انتخاب کنید، بهتون پیشنهاد می کنیم حتما به سالن آرایش و زیبایی بانو خلیلی سر بزنید. شما میتونید در این مرکز زیبایی ابتدا مشاوره رایگان در رابطه با این کار دریافت کنید و بعد خدمات مربوط به میکروبلیدینگ ابروها رو با جدیدترین متد روز دنیا و توسط افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه دریافت نمایید.

 

میکروبلدینگ ابرو

 

اکستنشن، لیفت و لمینت مژه در آرایشگاه بانو خلیلی

همه ما میدونیم که چشم ها مرکز زیبایی در چهره هستند و شاید به همین دلیل هست که آرایش چشم ها یکی از مهم ترین بخش های هر آرایشی محسوب میشه و به دقت و ریزبینی زیادی  نیاز داره. اگر از ریمل زدن به مژه ها خسته شدید و یا اینکه نمیتونید یک ریمل با کیفیت و خوب رو پیدا کنید و از ریختن و پخش شدن ریمل در زیر چشم خسته شدید، بهتره برای یک بار، اکستنشن مژه رو تجربه کنید!

اکستنشن مژه به شما این امکان رو میده تا همیشه چشم هایی گیرا و جذاب داشته باشید و شما رو از ریمل زدن راحت میکنه و باعث میشه تا در وقت خودتون هم صرفه جویی کنید و برای هر موقعیتی خیلی سریع آماده بشید!

 

اکستنشن مژه

 

علاوه بر این شما میتونید با استفاده از خدمات لیفت و لمینت مژه ها، حالت فرخورده و پررنگی رو برای مژه هاتون ایجاد کنید و ریمل زدن رو تا مدت طولانی کنار بگذارید! این روش برای خانم هایی که به طور طبیعی مژه های بلند و زیبایی دارند، توصیه میشه.

در سالن زیبایی و ارایشی بانو خلیلی میتونید خدمات مربوط به اکستنشن، لیفت و لمینت مژه رو با بهترین کیفیت و با بهترین متریال دریافت کنید و از نتیجه کار فوق العاده راضی باشید.

 

لمینت مژه

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی بانو خلیلی (عروس شهران)

برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی و آرایشی بانو خلیلی میتونید به آدرس تهران، فلکه اول شهران، نبش کوچه خاتم الانبیا (ص)، مجتمع نگین پلاک 6 مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با عروس سرا بانو خلیلی، دریافت مشاوره رایگان و رزرو وقت قبلی میتونید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن همراه: 09125125260

شماره تلفن ثابت: 02144359101

علاوه بر این شما می تونید در صفحه اینستاگرام سالن زیبایی بانو خلیلی به نشانی Banoo_khalili از جدیدترین نمونه کارهای این مرکز تخصصی دیدن کنید و از آخرین آفرها، تخفیفات، ورک شاپ ها و کلاس های آموزشی که برای این سالن در نظر گرفته میشه، با خبر بشید و در بهترین زمان های ممکن برای دریافت خدمات آرایشی و زیبایی به این مرکز مراجعه کنید.

 

تخصص من حس خوبیه ک دارم و با عشق تقدیمتان میکنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو