معرفی سالن زیبایی فریماه خانی در غرب تهران

معرفی سالن زیبایی فریماه خانی در غرب تهران


منبع: زیبامون

371

1398/12/7

14:48


در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با سالن زیبایی فریماه خانی یکی از بهترین آرایشگاه ها در غرب تهران بیشتر آشنا شوید!

معرفی سالن زیبایی فریماه خانی در غرب تهران

خدمات آرایشی و زیبایی که در ارایشگاه ها ارائه میشه رو میتونیم به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات برای تمام افراد به ویژه خانم ها معرفی کنیم. اگرچه سالن های زیبایی متعددی در سطح شهر وجود داره اما بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند تا این خدمات رو از بهترین و تخصصی ترین مراکز دریافت کنند تا از این طریق خیالشون از تمام جوانب کار راحت باشه.

شما چقدر به این موضوع اهمیت می دید؟ آیا تمایل دارید خدمات آرایشی و زیبایی خودتون رو از سالن های معمولی دریافت کنید و یا اینکه تمایل دارید این خدمات رو در مراکز تخصصی و حرفه ای دریافت کنید؟ مجهز بودن و تخصصی بودن یک مرکز چقدر براتون مهمه؟ آیا دکوراسیون و محیط داخلی سالن زیبایی و آرایشی هم میتونه در انتخاب شما تاثیر گذار باشه؟

آیا دوست دارید تمام خدمات زیبایی و آرایشی خودتون رو به صورت یک جا و در یک مرکز دریافت کنید و از این طریق در وقت و هزینه های خودتون صرفه جویی داشته باشید؟

اگر تمام این موارد براتون مهمه و تمایل دارید با یک آرایشگاه و سالن زیبایی حرفه ای و تخصصی در تهران آشنا بشید، بهتون پیشنهاد می کنیم در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با سالن زیبایی فریماه خانی در محدوده غرب تهران بیشتر آشنا بشید!

 

سالن زیبایی فریماه خانی کجاست؟

شهر تهران یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین شهرهای ایران هست و به خاطر همین موضوع، مراکز زیبایی و آرایشی خیلی زیادی در این شهر وجود داره که مطمئنا از نظر کیفیت و تخصصی بودن خدمات، تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند. اگر در محدوده غرب تهران هستید و تمایل دارید ارایشگاهی رو در نزدیکی خودتون پیدا کنید، بهتون پیشنهاد می کنیم سری به سالن زیبایی فریماه خانی در سعادت آباد بزنید.

این سالن زیبایی حرفه ای، دارای فضایی ارام، دلنشین، مدرن و منحصر به فرد هست و شما میتونید تمام خدمات آرایشی و زیبایی خودتون رو در لاین های مجزا و زیر نظر پرسنل متخصص و حرفه ای در هر زمینه ای دریافت کنید. سالن آرایشی فریماه خانی دارای محوطه باز، رستوران، امکانات ورزشی، پارکینگ هست و شما میتونید هم به خط تاکسی شهری و هم با BRT به این سالن دسترسی داشته باشید.

در ادامه تعدادی از خدماتی که در این مرکز زیبایی به مرجعه کنندگان ارائه میشه رو بهتون معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

میکاپ و گریم تخصصی عروس در سالن زیبایی فریماه خانی

انتخاب ارایشگاه و میکاپ آرتیست یکی از اصلی ترین دغدغه ها برای عروس خانم هاست. زیرا تمایل دارند که در مهم ترین روز زندگی خود، به زیباترین شکل ممکن ظاهر شوند و خوب این موضوع ارتباط مستقیمی با مهارت و تخصص میکاپ آرتیست داره!

در سالن تخصصی فریماه خانی، کار میکاپ و گریم عروس به شکل کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه میشه و شما میتونید با توجه به سلیقه و نظر خودتون، مدل میکاپ روز عروسیتون رو انتخاب کنید و مطمئن باشید که در این آرایشگاه، خواست و نظر شما بر همه چیز ارجحیت داره. در این مرکز زیبایی نه تنها تخصص و مهارت حرف اول رو میزنه بلکه با استفاده از لوزام ارایشی با کیفیت و از برندهای معتبر و شناخته شده، میکاپ عالی و منحصر به فردی به عروس خانم ها ارائه خواهد شد. چند نمونه از میکاپ و گریم که در سالن عروس فریماه خانی انجام شده رو ببینید.

 

میکاپ و گریم

 

شنیون كلاسیک و مدرن تخصصى در آرایشگاه فریماه خانی

شینیون مو و مدل موها هم به اندازه میکاپ و گریم در زیباتر شدن چهره و استایل عروس خانم ها موثره و از اهمیت خیلی زیادی برخورداره. شما میتونید هر مدل شینیون کلاسیک و مدرنی که مد نظرتون هست رو به هیر استایلیست های سالن آرایشی و زیبایی فریماه خانی نشون بدید تا همون مدل روی موهاتون اجرا بشه. پرسنل این مرکز زیبایی همواره مهارتها و تخصص های خودشون رو به روز و اپدیت میکنن تا بتونن به خوبی پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان خود باشند.

 

شینیون

 

رنگ و لایت هاى تخصصى با بهترین مواد در سالن فریماه خانی

نظرتون درباره رنگ کردن موها چیه؟ آیا دوست دارید یک تغییر محسوس و عالی در چهره و موهاتون ایجاد بشه و زیبایی شما رو چندین برابر بیشتر کنه؟ اگر از آسیب دیدن و سوختن موهاتون می ترسید باید بهتون این اطمینان رو بدیم که در سالن زیبایی فریماه خانی، خدمات مربوط به رنگ و لایت موها با برترین مواد بدون آمونیاک loreal ،cdc و باماندگارى بالا ارائه میشه و همه این موارد در کنار تخصص و مهارتی که پرسنل این ارایشگاه در رنگ کردن موها دارند میتونن تضمینی بر کیفیت این خدمات باشند.

علاوه بر این شما می تونید قبل از هر اقدامی برای رنگ کردن موها، با مشاوران این مرکز مشورت کنید و بهترین و مناسب ترین رنگ مو رو مطابق با فصل و هماهنگ با پوست و چهره خودتون دریافت کنید.

 

رنگ و لایت مو

 

کراتینه و احیای موهای آسیب دیده در ارایشگاه فریماه خانی

سلامت و درخشش طبیعی موها چقدر براتون اهمیت داره؟ اگر احساس می کنید موهاتون درخشش و زیبایی اولیه خودشون رو از دست دادن و حالت کسل کننده و بی روح دارند، بهتره به فکر احیای موهای اسیب دیده باشید. خدمات مربوط به کراتینه، ویتامینه و احیای موهای اسیب دیده با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد درجه یک رو در سالن ارایشی و زیبایی فریماه خانی دریافت کنید و سلامت، نرمی و لطافت بیشتری رو برای موهاتون ایجاد کنید.

علاوه بر این شما میتونید خدمات مربوط به صافی مو و فر کردن موها رو هم با بهترین کیفیت در این مرکز تخصصی دریافت کنید.

 

کراتین مو

 

جدیدترین مدل های کوتاهی و کوپ مو در ارایشگاه فریماه خانی

به همون اندازه که رنگ مو میتونه جلوه زیباتری برای موهاتون به وجود بیاره، کوتاه کردن موها هم میتونه موهاتون رو متفاوت و خاص تر نشون بده. علاوه بر این کوتاه کردن موها نه تنها باعث میشه تا موهاتون مدل و حالت بهتری پیدا کنه بلکه تاثیر خیلی خوبی در حفظ سلامت مو هم داره.

شما میتونید با مراجعه به سالن زیبایی فریماه خانی جدیدترین مدل های کوتاهی، كوپ، پیتاژهاى فانتزى و ژورنالى، فشن با ماشین و ...دریافت کنید و با خیال راحت هر مدل مویی رو که دوست دارید، داشته باشید.

شاید براتون جالب باشه که بدونید در سالن فریماه خانی، برطرف كردن مو خوره با دستگاه میكروكات بدون نیاز به كوتاهى هم انجام میشه و میتونید از این خدمات هم استفاده کنید.

 

کوتاهی مو

 

انواع بافت مو در سالن فریماه خانی

بافت موها یکی از اون مدل های پرطرفداری هست که خانم ها در هر سن و سالی که باشند باز هم براشون جذابه و دوست دارند مدل های مختلف بافت مو رو امتحان کنند! در سالن زیبایی فریماه خانی انواع بافت هاى آفریقایی، مكزیكى، گره، بافت مهره، چهل گیس، شنیون بافت و ... به بهترین شکل ممکن به مراجعه کنندگان ارائه میشه و شما میتونید با این مدل بافت موهای جدید و خاص، ظاهر و استایل متفاوتی رو برای خودتون ایجاد کنید.

 

انواع خدمات ناخن در اریشگاه فریماه خانی

معمولا لاین مخصوص ناخن در آرایشگاه جز شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین بخش های ارایشگاه هست و اگر سالن آرایشی بتونه خدمات مربوط به ناخن ها رو با کیفیت عالی ارائه بده، مطمئنا مشتریان بیشتری هم خواهد داشت.

در سالن زیبایی فریماه خانی انواع خدمات ناخن از جمله مانیکور و پدیکور، کاشت پودر، ژل، میكس پودر و ژل، سوهان كشى حرفه اى مطابق با سلیقه و نظر شما، گریم ناخن، طراحى با اكرلی ک، اكلیل، ورق طلا و مس، كروم، كتایز، طراحى دائم با بیش از ٥٠٠ مدل متنوع توسط تیم تخصصى و حرفه ای در این زمینه ارائه میشه و شما میتونید با مراجعه به این مرکز، از این خدمات تخصصی بهره مند شده و به راحتی مدل ناخن مورد علاقه خودتون رو داشته باشید.

علاوه بر این در کنار خدمات پدیکور، رفع خشكى و زبرى كف پا، از بین بردن سلول هاى مرده، و رطوبت رسانى به پوست پا هم انجام میشه و شما میتونید با استفاده از این خدمات هم سلامت و زیبایی پاهاتون رو ارتقا بدید و هم خستگی رو از پاهاتون خارج کنید.

 

کاشت ناخن

 

اصلاح صورت و قرینه سازی ابرو در آرایشگاه فریماه خانی

اصلاح صورت و قرینه سازی ابروها رو می تونیم به عنوان یکی از اصلی ترین و پر کاربردترین خدمات هر ارایشگاه معرفی کنیم. در آرایشگاه فریماه خانی، تیم حرفه ای و کار بلد در این زمینه وجود داره و کار اصلاح صورت رو به بهترین شکل ممکن با استفاده از وكس گیاهى و وكس ذغالى انجام میدن و از این طریق به اكسیژن رسانى به پوست، برطرف كردن جوش سرسیاه و منافذ باز پوست نیز کمک می کنند.

 

اصلاح ابرو

 

میكروپیگمنتیشن و میكروبلیدینگ حرفه ای در سالن فریماه خانی

اگر به فکر میکروپیگمنتیشن صورت یا میکروبلیدینگ ابروها هستید و یا تمایل دارید با استفاده از هاشور ابرو، شکل و ظاهر بهتر و دائمی تری رو برای ابروهاتون ایجاد کنید، سالن زیبایی فریماه خانی میتونه جز انتخاب های خیلی خوب در این زمینه باشه. خدمات حرفه ای و تخصصی مربوط به لایت ابرو، سایه ابرو، هاشور، ترمیم تتو، خط چشم، خط مژه، خط لب، لب سازى و ... با بهترین کیفیت و زیر نظر پرسنل متخصص در این زمینه ارائه میشه و شکل و ظاهری که انتظار دارید رو برای شما ایجاد خواهند کرد.

 

فیبروز ابرو

 

ارائه خدمات تخصصى مراقبت هاى پوستى در ارایشگاه فریماه خانی

اگرچه آرایش و میکاپ باعث میشن تا چهره زیباتری پیدا کنید اما هیچ چیزی نمی تونه به اندازه سالم بودن پوست، زیبایی طبیعی و موندگار رو برای شما ایجاد کنه. در سالن زیبایی فریماه خانی خدمات تخصصى مراقبت هاى پوستى مانند پاكسازى، جوانسازى، لیفتینگ، آبرسانى، رفع جوش، لک، چروک و ماساژهاى انرژى لیفت مخصوص صورت و گردن و ... به بهترین شکل ممکن و با استفاده از محصولات تالگو فرانسه به مراجعه کنندگان ارائه میشه و به شما کمک میکنه تا پوستی سالم تر و شاداب تر داشته باشید.

 

پاکسازی پوست

 

طراحى حنا با دوام و ماندگارى بالا در ارایشگاه فریماه خانی

دوست دارید یک طرح و نقش قشنگ مثل تتو روی پوست بدنتون داشته باشید؟ شما میتونید با طراحی حنا، طرح و مدل مورد نظر خودتون رو با ظرافت و زیبایی خیلی زیادی روی پوستتون ایجاد کنید و یک تجربه جالب از تتو کردن رو داشته باشید. طراحی با حنا میتونه یکی از جایگزین های خیلی خوب برای تتو باشه و شما می تونید هر چند وقت یک بار طرح حنا جدید و متفاوتی رو امتحان کنید. سالن زیبایی فریماه خانی، خدمات مربوط به طراحى حنا رو با دوام و ماندگارى بالا به شکل بسیار ظریف، با طرح دلخواه خودتون (هندى، حروف لاتین و...) دریافت کنید و از زیبایی که روی پوستتون ایجاد میشه، لذت ببرید.

 

طرح حنا

 

کاشت و اکستنشن مو و مژه با موهای طبیعی و پرپشت کردن مو

اگر عاشق داشتن موهای بلند هستید دیگه وقتش رسیده که به این خواسته خودتون برسید و از داشتن موهایی بلند، پرپشت و خوش حالت لذت ببرید. سالن زیبایی فریماه خانی خدمات مربوط به اکستنشن موها رو با بهترین کیفیت و با استفاده از موهای طبیعی انجام میده و ظاهر موهاتون رو فوق العاده زیبا و جذاب خواهد کرد.

علاوه بر این شما میتونید با استفاده از خدمات مربوط به پر پشت كردن مو به روش ٣ بعدى با حالتى طبیعى و حجم بسیار بالایی رو هم برای موهای طبیعی خودتون ایجاد کنید.

 

اکستنشن مو

 

اکستنشن مژه با ظاهر کاملا طبیعی هم یکی دیگه از خدماتی هست که زیر نظر پرسنل حرفه ای و متخصص در این زمینه برای مراجعه کنندگان به سالن زیبایی فریماه خانی ارائه میشه و می تونید با استفاده از این خدمات، زیبایی و جذابیت بیشتری رو برای چشم ها و چهره خودتون ایجاد کنید.

 

اکستنشن مژه

 

راه های ارتباطی با سالن زیبایی فریماه خانی

شما میتونید برای مراجعه حضوری به سالن زیبایی فریماه خانی به آدرس تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان رامشه، توحید یک مراجعه کنید. همچنین میتونید برای دریافت مشاوره رایگان، رزرو وقت قبلی و دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سالن زیبایی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

شماره تلفن ثابت: 02188365186

شماره تلفن همراه: 09124092027 و 09124073249

علاوه بر این میتونید با مراجعه به اینستاگرام سالن زیبایی فریماه خانی به نشانی FK_beautysalon هم جدیدترین نمونه کارهای این آرایشگاه رو ببینید و هم از تخفیفات و آفرهایی که این مرکز در نظر داره مطلع بشید.

 

بهترین ها را با ما تجربه كنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو