عکس و بیوگرافی مجید اکبری زنجانی + همسرش و خانواده‌اش

عکس و بیوگرافی مجید اکبری زنجانی + همسرش و خانواده‌اش


منبع: نمکستان

214

1398/12/7

22:45


مجید اکبری زنجانی یکی از بازیگران کمتر شناخته شده کشور است که کارش را از کودکی و با تئاتر آغاز نمود. از دهه شصت وارد دنیای بازیگری شد و در ده ها فیلم و کار نمایشی حضور پیدا کرد.

نمکستان: مجید اکبری زنجانی یکی از بازیگران کمتر شناخته شده کشور است که کارش را از کودکی و با تئاتر آغاز نمود. از دهه شصت وارد دنیای بازیگری شد و در ده ها فیلم و کار نمایشی حضور پیدا کرد. او یکی از شاگردان سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان شناخته شده تلویزیونی است و مدتی زیر نظر وی در یک گروه تئاتری مشغول آموزش و یادگیری شد و در کنارش چندین بار به روی صحنه رفت اما به کلاسهای بازیگری نیز میرفت.

او معتقد است در هر نقشی که بازی میکنی مردم تو را با همان نقش میشناسند و به خاطرت میاورند و بنابراین اگر این نقش ها مثبت باشند وظیفه بازیگر سنگین تر می شود و باید به قول سید جواد هاشمی حرمت آن نقش را خفظ کنی. مجید اکبری علاوه بر بازیگری یک معلم مهربان و دلسوز نیز هست. مروری میکنیم به زندگی شخصی و هنری وی

مجید اکبری زنجانی بازیگر عکس مجید اکبری و همسرش بیوگرافی مجید اکبری

تولد :

متولد هشتم دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران است اما اصالتا اهل استان زنجان میباشد.

زندگی خانوادگی :

مجید اکبری متاهل بوده و ازدواج کرده است. وی از این ازدواج دو فرزند دارد. دختر بزرگش فاطمه نام دارد و نام پسر کوچکش فرحان است. در مورد شغل و تحصیلات همسرش هیچ اطلاعی در دست نیست و همچنین مشخص نیست که او چند خواهر و برادر دارد و آیا آنها هم مانند او به بازیگری و فعالیت در سینما و تلویزیون علاقمندند یا نه؟

مجید اکبری

ورود به دنیای بازیگری :

فعالیتش را وقتی که خیلی کوچک بود و از دوران کودکی آغاز کرد. در دوران مدرسه و از مقطع ابتدائی که در دبستان استقلال گمرک درس میخواند تا دبیرستان مدام در نمایشهای دانش آموزی حضور میافت. سال ۶۶ بود که در یک گروه نمایش حرفه ای عضو شد و زیر نظر جواد هاشمی بازیگر مطرح تلویزیون، آموزش دید.

بعدها به کلاسهای آموزش بازیگری رفت و اساتیدی همچون مهرداد رایانی، منوچهر اکبر لو و علی اصغر راسخ از جمله کسانی بودند که او را برای ورود به سینما و بازی جلوی دوربین آماده کردند. اولین نقش تلویزیونی اش را وقتی که تنها ۱۳ سال بیشتر نداشت تجربه کرد. او در فیلمی به نام مهمان خدا در نقش یک نوجوان جلوی دوربین رفت و بدین ترتیب پا به تلویزیون گذاشت.

مجید اکبری

حضور در مجموعه های تلویزیونی :

او در سال ۱۳۹۲ در یک مجموعه تلویزیونی که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش میشد، نقش آفرینی کرد. نام این فیلم، دودکش نام داشت و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون ایران محمد حسین لطیفی آن را کارگردانی کرده بود.

دودکش روایت زندگی چند خانواده بود که به شغل قالیشوئی اشتغال داشتند و در طول زندگی روزمره خود با اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه میشوند. فیلمی در ژانر طنز و درام که بازیگرانی همچون: سیما تیرانداز، هومن برق نورد و بهنام تشکر از جمله بازیگران آن بودند و زینب تقوی نیز از تهیه کنندگانش بود.

یکسال بعد وی در فیلمی به ایفای نقش پرداخت که در آن با بازیگران توانا و مشهوری چون: شقایق فراهانی، رضا کیانیان و آرش مجیدی همبازی بود. پازل را ابراهیم شیبانی ساخته بود و موضوع این مجموعه در باره فعالیتهای خرابکارانه عده ای جاسوس در برنامه های سازمان انرژی اتمی کشور بود که با تلاشهای وزارت اطلاعات ایران موضوع فاش شده و افراد خاطی دستگیر می شوند. اندام ورزشکاری مجید اکبری و توانائی های خاص بازیگریش سبب شد در این فیلم حضور خیره کننده ای داشته باشد.

او در مصاحبه ای اعلام کرده علاقه قلبیش این بوده تا در نقش یک شهید بازی نماید که این اتفاق برای او با بازی در نقش شهید فامنین، در فیلم آرام می گیرد، رخ داد. لعیا زنگنه و آشا محرابی دیگر بازیگران این سریال بودند. چک برگشتی از جمله سریالهای شناخته شده ای میباشد که مجید اکبری در آن نقش آفرینی کرده است. این سریال را سیروس مقدم کارگردانی کرد و بهاره رهنما، امیر جعفری در کنار هدایت هاشمی از جمله همبازیهای او در فیلم بودند. وی مجموعا در ۱۷ فیلم حضور یافته که بیشتر آنها سریالهای تلویزیونی بوده اند. ستایش، تا ثریا، شب هزارویکم و بهترین تابستان من از جمله دیگر فیلمهائی هستند که آقای اکبری در آنها بازی کرده است.

فیلمهای سینمائی

او در فیلمهای سینمائی چندان شناخته شده ای حضور نداشته است. هشتگ، آدم آهنی، گنجشک و قناری و بی صدا از جمله این فیلمهای سینمائیست که جزو آثار شاخص کارگردانان مطرح کشور به حساب نمی آیند.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مجید اکبری

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مجید اکبری

بیوگرافی و عکس های جدید مجید اکبری

بیوگرافی و عکس های جدید مجید اکبری

بیوگرافی و عکس های جدید مجید اکبری

عکس و بیوگرافی مجید اکبری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو