دانلود بازی Enter the Matrix برای کامپیوتر – نسخه DEViANCE و ElAmigos

دانلود بازی Enter the Matrix برای کامپیوتر – نسخه DEViANCE و ElAmigos


منبع: دانلود ها

166

1398/12/8

17:17


بازی Enter the Matrix یک بازی ویدئویی به سبک اکشن ماجرایی، بر اساس مجموعه فیلم‌های ماتریکس، که توسط شرکت شاینی انترتینمنت ساخته شده و بوسیله ی آتاری در مه سال ۲۰۰۳ برای گیم‌کیوب، پلی‌استیشن ۲، اکس‌باکس و مایکروسافت ویندوز عرضه شده‌ است. داستان بازی Enter the Matrix هم‌زمان با نسخه ی ماتریکس: بارگذاری مجدد اتفاق می‌افتد و بیش از یک ساعت فیلم اصلی که توسط واچوفسکی‌ها کارگردانی شده است، را در بر دارد. شخصیت‌های اصلی بازی از بازیگران فیلم تشکیل شده‌اند که به صورت انحصاری برای بازی طراحی شده‌اند.

بازی Enter the Matrix به بازیکنان این اختیار را می‌دهد تا کنترل دو تن از شخصیت‌های فرعی از فیلم‌های بارگذاری مجدد و انقلاب‌های ماتریکس به نام‌های گوست (آنتونی ونگ) و نایوبی (جادا پینکت اسمیت) را به عهده بگیرد. بازیکن می‌تواند نقش نایوبی یا گوست را در بدست بگیرد که با انتخاب هر یک از آن‌ها خط داستانی متفاوتی دنبال می‌شود. بیشتر مراحل بازی با دید سوم شخص بوده و با استفاده از سلاح‌ها و مهارت‌های مختلف باید دشمنان را شکست داده و اهداف مرحله را به پایان رساند. در هر زمان، بازیکن می‌تواند با فعال کردن قابلیت «بولت تایم» که در بازی با نام فوکوس شناخته می‌شود، گذشت زمان را کند کرده و به انجام حرکاتی شامل تیراندازی در هوا و جاخالی دادن از گلوله‌ها بپردازد.

Enter the Matrix PC-DEViANCE

دانلود-بازی-Enter-the-Matrix

مطالب مرتبط

بازی Enter The Matrix در سال ۲۰۰۳ و همزمان با ورود سومین نسخه از سری فیلم های ماتریکس به بازار آمد و صخنه هایی از این فیلم در این عنوان شبیه سازی شده است و برخی لوکیشن های فیلم در بازی وجود دارند . ورود به ماتریکس به انجام ماموریت های مختلف توسط دو کاراکتر اصلی و انجام کارهایی مانند هک سیستم ها , تعقیب و گریز به همراه ماشین در خیابان ها و درگیری های اکشن با ماموران مختلف خلاصه می شود که می تواند علاقمندان به عنوان های اکشن را به خود جذب نماید.

info

Enter the Matrix is an action-adventure video game developed by Shiny Entertainment and published by Infogrames, released under the Atari brand name. It was the first game based on The Matrix series of films. Its story is concurrent with that of The Matrix Reloaded, and features over an hour of original footage, directed by The Wachowskis and starring the cast of the film trilogy, produced for the game. While it was not critically well received, it sold one million copies in its first eighteen days of release, 2.5 million over the first six weeks, and ultimately 5 million copies. The success led to the game being re-released for multiple consoles’ budget brands, with the PC version getting a DVD-ROM version.

Released in May 2003, the same month as The Matrix Reloaded, Enter the Matrix was simultaneously produced with The Matrix Reloaded and The Matrix Revolutions and released for the GameCube, Microsoft Windows, PlayStation 2 and Xbox.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Pentium III 1200Mhz / AMD Athlon MP 1900+

Graphics: AMD Radeon 8500 Series 64MB or NVIDIA GeForce 4 MX 440

System Memory: 512 MB RAM

Storage: 5 GB Hard drive space

DirectX 8 Compatible Graphics Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل های ISO بدست آمده پس از اکسترکت را به ترتیب توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack در فایل ISO مربوط به دیسک چهارم را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Enter the Matrix-DEViANCE :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی [Enter the Matrix MULTi7-ElAmigos[Updated to v1.52 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو