423

1398/12/9

00:13


۲۰ اکسسوری جذاب که هر خانمی باید داشته باشد

اکسسوری ها ، بخشی جدایی ناپذیر از استایل آقایان شیک پوش و بانوان عاشق دنیای مد و لباس را تشکیل می دهد و ظاهری جذاب و فاخر را برای افراد به ارمغان می آورد. در واقع ، اکسسوری ها ، تکمیل کننده تیپ بوده و به دلیل آنکه انواع گوناگونی از نظر سایز و رنگ و جنس دارند، کاربردهای متفاوتی را نیز به دنبال دارند که در طراحی مد و لباس فصلی باید به آن توجه کرد.

همانطور که هر کیف و کفشی را نمیتوان در هر زمانی بر تن کرده و با لباس های مختلف کژوال و رسمی ست کرد، هر بند ساعتی نیز مناسب هر پوششی نیست و هر انگشتر یا دستبند و حتی گوشواره و گردن بند را نمیتوان با هر نوع استایلی تطبیق داد و شکوه هیجان انگیزی را در استایل به ارمغان آورد. بنابراین، همانطور که انتخاب و خرید یک اکسسوری اهمیت دارد، نحوه استفاده از آن در زمان و مکان مناسب نیز اهمیت بسزایی دارد که شیک پوش ها و لاکچری گردها باید با مختصات آن آشنا باشند.

حتما بخوانید : اکسسوری چیست ؟

بعضا در استایل های خیابانی و حتی مراسم رسمی و مهمانی های خصوصی، افرادی را مشاهده میکنیم که به دلیل استفاده نادرست از اکسسوری ها ، جذابیت پوشش خود را تحت الشعاع قرار داده و نتوانستند از بهترین اکسسوری های رنگارنگی که در اختیار دارند، استایلی خیره کننده و شیک را در معرض نمایش قرار دهند.

گفتار امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با نکات جالبی در استفاده از اکسسوری های متوسط و لاکچری آشنا می کند که میتوان راهنمای خوبی برای آقایان و بانوان علاقمند به پوشیدن زیور آلات شیک و جذاب باشد.

مدل و رنگ اکسسوری های لاکچری

(به شکوه خیره کننده کنتراست رنگ اکسسوری های این بانو جوان توجه کنید که چگونه رنگ بندی، میتوان استایل جذابی را با زیور آلات ارزان و شیک خلق کند)

اکسسوری ها، مکمل استایل شما

(توجه کنید که اکسسوری ها، مکمل استایل شما است و نباید جلوه تیپ های شیک را بگیرد)

ترکیب خلاقانه اکسسوری های جذاب

(ترکیب خلاقانه اکسسوری های جذاب بر دستان کیارا فراگنی ، معروف ترین فشن بلاگر جهان)

با اکسسوری گردی امروز ما همراه باشید.

کمربند یکی از انواع اکسسوری ها : استفاده صحیح از کمربند

یکی از متداول ترین اکسسوری های پوشش  آقایان و بانوان چه آنان که پوشش های معمولی دارند و چه افرادی که استایلی در مختصات و طراز لوکس را همواره بر تن می کنند، کمربند است که برای لباس های مختلف، ظاهر و کاربرد متفاوتی را به ارمغان می آورد. کمربند را میتوان از کارآمد ترین اکسسوری ها دانست که بعضا نحوه اثربخش انتخاب و استفاده از آن را برای داشتن استایلی جذاب نمی دانیم.

کمربند چرمی پر تزیینات قهوه ای اکسسوری زنانه

(در این عکس، شما با کاربرد یک کمربند چرمی پر تزیینات قهوه ای رنگ ضخیم در طراحی استایل لباس شب بانوان آشنا می شوید که برای بانوان لاغر اندام که دوستدار طراحی  ظاهر متفاوت هستند، راهکار خلاقانه به شمار می رود)

به قول طراحان مد و لباس، چه در کمدهای کپسولی  و چه در کشوهای نگهداری لباس بانوان، کمربندهای متنوع، از ضروری ترین اکسسوری هایی که بانوان لاکچری و شیک پوش باید در اختیار داشته باشند. کمربند، اکسسوری جذابیت ساز و فرصت آفرین است. یعنی اگر تاپ شما در مهمانی های دوستانه خیلی ساده است و یا کمر پیراهن و حتی مانتوی شما به خوبی روی بدن فیت نمی شود، با استفاده از این اکسسوری میتوان هم ایرادات استایل را تا حدودی جبران کرد و هم ظاهری شیک و متفاوت را در مراسم گوناگون در اختیار داشت.

اکسسوری های تیلور سویفت

(در این تصویر، تیلور سویفت، فوق ستاره موسیقی پاپ و از  مطرح ترین فشن آیکون های جهان را مشاهده میکنید که پیراهن سفید با خال های مشکی (POLKA DOT) را با دامن مشکی بلند که با کمربند نازک قرمز رنگ با گره پاپیونی ست شده است را بر تن دارد)

استایل، تیلور سویفت اکسسوری زنانه

(در این استایل، تیلور سویفت یک لباس ساده بلند را که با کیف چرمی شانل ست شده است را با کمربند قهوه ای باریکی که سگک مشکی به نسبت بزرگی دارد، بر تن کرده که استایل جذاب و فاخری به نظر می رسد)

کمر بند از انواع اکسسوری

(استایلی جذاب از تیلور سویفت که در استایل های خیابانی نیویورک گردی خود، کمربند قرمز رنگ چرمی باریکی را با یک لباس تابستاانی بلند ساده ست کرده  است)

کمربند ضخیم قهوه ای رنگ

(تیلور در این استایل خیابانی، پیراهم یقه باز تابستانی را با دامن طرح ساده، به گونه ای با کمربند ضخیم قهوه ای رنگ ست کرده که همراهی آن با کیف اسپرت با بند چرمی قهوه ای بلند، جذابیت خاصی را به این استایل تابستانی بخشیده است. این کلکسیون اکسسوری های تیلور را در سال ۲۰۱۰ میلادی به نمایش می گذارد)

کمربند نازک طلایی رنگ

(در این استایل جذاب سفید رنگ که سر شانه های گلدوزی شده  پر  طرحی را به نمایش می گذارد، تیلور سویفت، لباسی از برند HIGH HEEL OXFORD را بر تن دارد که با کمربند نازک طلایی رنگ ست شده است)

کمربند باریک و یک پهن در کلکسیون مد و لباس

(تیلور سویفت با SKINNY BELT های متنوع)

پیشنهادی که به بانوان لاکچری گرد در انتخاب کمربند میتوان داشت آن است که حتما یک کمربند باریک و یک پهن در کلکسیون مد و لباس خود برای استایل های کژوال و رسمی در اختیار داشته باشند تا بتوان از این اکسسوری ها برای طراحی استایل های جذاب بهره برد.

برخی از فشن بلاگرهای جهان، بخشی از فعالیتهای مدنویسی و پشنهادهای طراحی استایل را به بانوان جوان و مسن، به مقوله انتخاب کمربند و نوع استفاده از آن در تیپ های گوناگون اختصاص داده اند که میتواند نکته های جالبی را برای افراد به ارمغان آورد.

کمربند به عنوان اکسسوری جذاب پوشش بانوان

(در این ۳ عکس، نحوه کاربرد کمربند به عنوان اکسسوری جذاب پوشش بانوان را در استایل های خیابانی و رسمی با لباس های گوناگون مشاهده می کنید. طرح های بعضا معمولی کمربند میتواند وقتی با لباس درستی ست شود، استایلی خیره کننده و دوست داشتنی را برای بانوان به خصوص بانوان جوان ایجاد کند)

کمربندهای شیک با رنگ بندی متفاوت را در استایل های خیابانی

(در تصویر بالا، نحوه استفاده از کمربندهای شیک با رنگ بندی متفاوت را در استایل های خیابانی مشاهده کنید که چگونه توانسته به عنوان یک اکسسوری ساده،  استایل جذاب خلق کند. استایلی که میتوان با استفاده از کمبرندهای پهن یا باریک با طیف های رنگی گوناگون، هر روز، متفاوت از دیروز باشد)

به هر حال، کمربند، ساده ترین ابزار برای متفاوت کردن استایل های روزانه هم برای آقایان و هم برای بانوان شیک پوش است. کمربند با اینکه به نسبت دیگر اکسسوری ها مانند انگشتر و دستبند و بنگال های کریستال و الماس، قیمت کم و طرح بندی متنوعی دارد، اما به راحتی میتوان تعداد کمی از آن را با لباس های مختلف ست نمود و تنوع استایل را با آن ایجاد کرد.

کمربند ضخیم مشکی از برند GG با استایل خیابانی تیره

(در این استایل، کمربند ضخیم مشکی از برند GG با استایل خیابانی تیره به طرز شگفت انگیزی ست شده که ظاهر عادی را جذاب و خیره کننده کرده است. در واقع در این استایل، هم سادگی تیپ حفظ شده و هم با کمربند، در القای اینکه با  مختصات  مد و اکسسوری ها آشنایی دارید، در قامت یک لاکچری  پوش ظاهر شوید و در ظاهر یک فشن آیکون به نظر برسید)

طیف لباس های ارزان یا گران شما محدود است، اما با انتخاب کمربندهای شیک و متنوع، میتوان ظاهری جدید را بوجود آورد تا در نظر اطرافیان، فردی جذاب و انرژی مثبت و عاشق مد و لباس به نظر آیید. البته به این نکته هم باید توجه کرد که برای هر  اندامی، استفاده از کمربند صحیح نیست. مثلا اگر کمر خیلی پهنی دارد، استفاده از کمربند، به صورت نامطلوبی، ایرادات ظاهر شما را بر طرف کند اما کانون نگاه ها به استایل شما را به پهنی کمر شما معطوف میکند که شاید خیلی جالب به نظر نرسد.

استایل خیابانی شیک و جذاب

(به این استایل خیابانی شیک و جذاب توجه کنید که چگونه کمربند باریک چرمی قهوه ای توانسته به عنوان مکمل طراحی استایل این بانوی قد بلند لاغر اندام عرضه شده و ظاهری خیره کننده را خلق کند. این تیپ کت و شلواری شیک را میتوان بدون کمربند باریک نیز بوجود آورد اما کاربرد درست کمربند و کنتراست رنگی آن با تیپ، توانسته گزینه مطلوبی برای تکمیل استایل باشد)

کمربندی های پهن یا ضخیم، قطعا زمانی که در طراحی مد و لباس خود از آن استفاده کنید، ظاهری جذاب و خیره کنند را به پوشش شما می دهد که در بهترین حالت، استفاده از آن برای بانوان لاغر توصیه می شود. بانوان یا آقایان چاق که اضافه وزن دارند، با استفاده از کمربندهای ضخیم، استایلی جذاب نخواهند داشت.

اکسسوری مناسبی برای استایل های شیک و لاکچری

(یعضی ها تصور میکنند که کمربند ساده، اکسسوری نامناسبی برای استایل های شیک و لاکچری به شمار می رود! در حالی که کمربند ساده یا ظریف کاری شده با تزیینات گوناگون، زمانی که تناسب رنگ و طرح جذابی با استایل شما داشته باشد، استایلی خیره کننده را به ارمغان می اورد که در عکس بالا مشاهده میکنیم. استایلی مینیمال، سنگین و موقر را با استفاده از کمربند ضخیم ساده مشکی که کنتراست رنگ متفاوتی با لباس ندارد و همرنگ این لباس می باشد به تصویر کشیده شده است)

اما در مقابل، کمربندهای نازک، هم برای افراد لاغر قابل استفاده است و هم برای کسانی که اضافه وزن دارند. ظاهری شیک و موقر و سنگین را با هر لباسی، میتوان از این اکسسوری ساده در اختیار داشت و چهره فرهیخته ای از خود به نمایش بگذارید. حتی معمولی ترین مانتوها را میتوان به کمربندهای شیک که کنتراست رنگ خوبی با پوشش های خیابانی بانوان دارند، زیبا و متفاوت جلوه کرد که نکته مهمی برای بانوان جوانی است که از ظاهر رسمی عادی در طول هفته خسته می شوند.

اکسسوری های لاکچری اکسسوری مکمل تیپ

(استایل بالا را نگاه کنید که چگونه یک اکسسوری به عنوان مکمل تیپ، استایل شکوهمندی را برای خلق  ظاهر متفاوت  سفید رنگ این بانوی جوان خلق کرده است. کمربندی ساده با طرح بندی هیجان انگیز اسپرت، توانسته با گره های خاص خلاقانه، تیپ فاخری را به ارمغان آورد که با سلیقه بسیاری از مد گردها و لاکچری پسندها جور است. گاها با یک گره نوآورانه در کمربندهای کشی، میتوانید استایل خاص را برای تیپ های معمولی با لباس های عادی بوجود آورد. همانطور که استفاده از رنگ های متضاد در طراحی این استایل، ترکیب خارق العاده ای را به تصویر کشیده است)

هفت مرحله از گره زدن کمربند نارنجی باریک

( هفت مرحله از گره زدن متفاوت یک کمربند نارنجی باریک را در استایلی رنگارنگ شاهد هستید. در واقع با طرح های مختلفی از گره ها، میتوان ظاهری متنوع و جذاب را برای طراحی استایل خود ایجاد کرد)

اگر کمر شما  کوتاه است و قدی بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ سانتیمتر دارید، توصیه می شود که حتما از کمربندهای نازک در استایل های رسمی و خیابانی استفاده کنید. البته این افراد برای استایل های مهمانی، بر اساس نوع رنگ و دوخت وبرش لباس شب، میتوانند از کمربند های ضخیم استفاده کنند. به شرطی که این انتخاب، سبب بد جلوه داده شدن لباس نشود. چرا که همانطور که در ابتدای گفتار اشاره شد، اکسسوری ها برای تکمیل کردن مد استفاده می شود.

شال و کمربند پاییزی

(اگر استایل خیابانی شما هم شبیه این تیپ است، میتوانید در روزهای سرد پاییز و زمستان، از ترکیب رنگ های جذاب شال و کمربند بهره برده و تیپ جذابی را خلق کنید که مغایرتی  با پوشش های اسلامی نیز ندارد. به هر حال، شال های بزرگ و رها، گاها چالشی برای بانوان است که میتوان با این روش، از دنیای اکسسوری های به عنوان المانی نظم آفرین در طراحی استایل استفاده کرد)

توصیه های جالب برای عاشقان انگشتر؛ از انواع اکسسوری های لوکس

اکسسوری جذاب دیگر به خصوص برای بانوان جوان که معمولا از نوع برلیان یا الماس یا طلا یا نقره و حتی بدلی  در طراحی مد و لباس استفاده می کنند،انگشتر است. انگشترها انواع مختلفی دارند که حلقه ای، نگین دار، ظریف کاری  شده و کوچک و بزرگ، در استایل های مختلف کاربرد دارد. هر انگشتر، پیامی خاصی در استایل های گوناگون داشته و همچون کمربند، نباید در هر استایلی از آن به عنوان مکمل مد استفاده کرد.

اکسسوری های حلقه در انگشت های مختلف

( اکسسوری های حلقه در انگشت های مختلف، معانی و پیام های گوناگونی را منتقل میکنند که در طراحی استایل مد و لباس به آن توجه داشته باشید)

اکسسوری نقره ای برند Amelie

(طرحی با شکوه از اکسسوری نقره ای برند Amelie که حلقه های زنجیره ای را در انگشت وسط دست چپ  به نمایش می گذارد و ترکیب جذابی با استایل ناخن را بوجود آورده است)

هر انگشتر، پیام خاص خود را دارد که در استفاده از آن باید لاکچری گردها و شیک پسندها توجه کنند. یکی از جذاب ترین انگشترها را میتوان در کوچک ترین انگشت بر تن کرد که معمولا جلب توجه می کند. حس انرژی بخش این انگشتر را میتوان در کوچکترین انگشت دستان خود به ارمغان آورد. استفاده از انگشترهای این انگشت که در ساخت آن، سنگ های قیمتی  مثل آمبر استفاده شده توصیه شده است.

طرح های مختلف انگشتر

(در تصاویر بالا، طرح های مختلف انگشتر را در دستان مردان و زنان مشاهده میکنیم که میتواند به منظورهای خاص با تیپ های مختلف ست شود. یکی از استایل های جذاب برای انتخاب اکسسوری دست چپ که بعضا کاربرد نمایشی دارد (البته برای راست دست ها)، استفاده از اکسسوری هایی است که تمام دست را به این شکل پوشش می دهند و سواروسکی در این زمینه فعالیت خوبی دارد)

انتخاب اکسسوری دست چپ

(در انتخاب اکسسوری  های برای انگشتان دست راست و چپ به خصوص در مورد حلقه ها، به این موضوع توجه کنید که باید مکمل استایل شما بوده و حس منفی را به مخاطب منتقل نکند. البته استایل فلزی اکسسوری های بالا برای  تیپ های  اسپرت در مکان های خاص، میتوان گزینه خوبی باشد که البته محدود است)

طرح اکسسوری فوق العاده از حلقه های نقره

(طرح اکسسوری فوق العاده از حلقه های نقره که با سنگ های قیمتی جذابی ظریف کاری شده چهار انگشتی بوده و میتواند استایل متفاوتی  برای بانوان شیک پوش در دوست راست باشد)

خلق تیپی کاریزماتیک

مهم ترین انگشت شما، انگشتی است که حلقه در آن قرار می گیرد. همانطور که حلقه نماد تعهد است، انگشتری که در این دست بر تن دارید، حس مثبتی را در ذهن مخاطبان شما تداعی می کند که به همین خاطر، وقتی اکسسوری هایی در این انگشت شما قرار می گیرد، تا حدودی متفاوت از بقیه انگشتان است. البته این یک قاعده کلی نیست  ولی رعایت آن، در خلق تیپی کاریزماتیک، تاثیر گذار خواهد بود.

اکسسوری های انگشت حلقه

( اکسسوری های انگشت حلقه، یکی از با شکوه ترین مکمل های مد و لباس بانوان شیک پوش لاکچری گرد را به نمایش می گذارند)

انگشت وسط، انگشتی است که هم در دست چپ و هم راست، معمولا با اکسسوری های مختلف  تزیین می شود. انگشت وسط، همانطور که وسط، تعادل را به ذهن القا میکند، نشان از اعتدال است. وقتی اکسسوری در این انگشت بر تن می کنید، تعادل استایل شما را افزایش  داده و حس مطلوبی به مخاطبان می دهد. مخصوصا اگر از سنگ کوارتز در اکسسوری های این انگشت استفاده کنید که شکوه خاصی به استایل می بخشد.

اکسسوری انگشت وسط دست راست

(در تصویر بالا، کاربرد اکسسوری انگشت وسط دست راست را میبینیم)

یکی از جذاب ترین اکسسوری های  بانوان و حتی آقایان را میتوان در انگشت اشاره مشاهده کرد. انگشتی که در حرکت های دست بیشتر به چشم می خورد و حس جاه طلبی را القا می کند. بهترین اکسسوری های خود را در این انگشت بر تن کنید و تناسب و کنتراست رنگ آن با لباس را نیز فراموش نکنید. اگر دوستدار سنگ های قیمتی هستید، اکسسوری هایی که سنگ آمیتیست ظریف کاری شده پر نگین دارند، گزینه فاخری برای استایل های لاکچری گردها به شمار می رود.

سنگ های قیمتی در انگشترهای انگشت نشانه دست راست

(شکوه سنگ های قیمتی را در انگشترهای انگشت نشانه دست راست مشاهده میکنید)

انگشت شصت، به ندرت با اکسسوری های مختلف همراه می شود. وقتی انگشت شصت خود را بالا می گیرید، حس تایید و قدرت و اقتدار در ذهن مخاطب القا می شود. پس در انتخاب اکسسوری این انگشت دقت کنید که در ذوق مخاطبان نزند و خیلی استایل شما را متفاوت نشان ندهد. برای انتخاب سنگ اکسسوری در این استایل، سنگ گارنت خوش تراش پیشنهاد می شود.

اکسسوری در انگشت شصت دست راست

(تصویر بالا، اکسسوری در انگشت شصت دست راست به نمایش می گذارد)

به هر حال همانطور که گفتیم، استفاده از انگشترهای متفاوت با سنگ ها و طرح و تراش های مختلف، انرژی گوناگونی را به استایل شما می دهد که در لاکچری شدن تیپ تاثیر فراوانی دارد. این یک قاعده کلی و تایید شده نیست، اما به نظر می رسد اگر اکسسوری های شما در دست راست باشد، منطق گرایی شما در ذهن بیننده افزایش می یابد در حالی که اکسسوری های انگشتان دست چپ، نشان از قدرت نوآوری و تنوع طلبی شما خواهد بود.

گوشواره ؛ از انواع اکسسوری ها

علاوه بر کمربند و انگشترها که بخش جدایی ناپذیر از اکسسوری های آقایان شیک پوش و بانوان مشکل پسند است، گوشواره، گزینه فوق العاده ای برای خلق استایل های باشکوه بانوان به خصوص دختران در مراسم رسمی  و لباس های شب است. نخستین المانی که در صورت بانوان جلب توجه میکند، گوشواره است که باید تناسب خوبی با فرم صورت و ممیک چهره داشته باشد و بعضا بانوان لاکچری گرد از اهمیت ان غافل  هستند.

اکسسوری های گوشواره ای با طرح های ایرانی و اسلامی

( اکسسوری های گوشواره ای با طرح های ایرانی و اسلامی میتواند گزینه خوبی برای پوشش های سنتی باشد)

تناسب گوشواره چه کوتاه و چه بلند و چه بدلی و چه پر جواهر با فرم صورت شما اهمیت فراوانی دارد و انتخاب صحیح آن، میتواند نقص و انحراف های صورت به خصوص در بینی را پوشش دهد. بنابراین توصیه های اجمالی که در این قسمت گفتار در لوکس تهران ارائه می شود را در نظر داشته باشید.

طرح اکسسوری های گوشواره ای نگین دار و مروارید دار بلند

(طرح اکسسوری های گوشواره ای نگین دار و مروارید دار بلند که متناسب با صورت بانوانی با فرم کشیده است)

اگر فرم چهره شما به صورت کشیده است و استایل بیضی دارید، احتمالا از پیشانی پهنی برخوردار بوده و به همین خاطر، هر نوع مدل و سایز گوشواره به چهره شما می خورد و انتخاب های متنوعی در اختیارتان خواهد بود. گوشواره های دکمه ای یا مرواریدی و تک نگین، گزینه مطلوبی برای بانوانی است که صورت بیضی شکل دارند. البته اگر از صورت خیلی کشیده ای برخوردار هستید، توصیه می شود که از گوشواره های خوشه ای کریستال بلند طرح سواورسکی استفاده کنید که صورت شما را متعادل و پهنی آن را منطقی جلوه می دهد.

گوشواره های دایره ای و تو خالی

اگر فرم صورت شما گرد است، احتمالا چانه کوتاهی داشته و خط فک شما با خط شقیقه همراستا هست. در این حالت، استفاده از گوشواره های دایره ای و تو خالی، گزینه خوبی برای طراحی اکسسوار استایل است و تعادل خوبی به چهره می دهد. البته گوشواره های بلند نباید فرم چهره شما را تخریب کند.

اکسسوری های گوشواره ای

(استفاده از اکسسوری های گوشواره ای می بایست متناسب  با فرم صورت بانوان باشد)

بانوانی که فرم صورت گرد دارند، اکسسوری های گوشواره ای مربع را نیز در نظر داشته باشند که بارها در استایل های کژوال و خیایانی سلبریتی های جهان شاهد بودیم. اگر گوشواره های بلند با صورت گرد استفاده می کنید، سعی کنید ظریف باشد تا اصطلاحا در ذوق نرند و چهره شما کشیده به نظر برسد.

تناسب انواع اکسسوری اندازه بلندی گوشواره با فک

اصطلاحا اگر فرم صورت شما به طرح قلب است، یعنی چانه تیز و خط شقیقه کوچکی دارید، قسمت بالای صورت شما احتمالا پهن است و استفاده از اکسسوری های گوشواره ای برای متعادل شدن فرم صورت شما توصیه می شود. اگر چه این قاعده کلی نیست و تنها در حد پیشنهاد است. سعی شود که اندازه بلندی گوشواره با فک کنترل و تنظیم شود.

طرح انواع اکسسوارهای لوزی برای گوشواره صورت های طرح قلب

(طرح اکسسوارهای لوزی برای گوشواره صورت های طرح قلب، انتخاب خوبی برای استایل شیک بانوان جوان است)

اگر  خط فک پهن  به نسبت پیشانی دارید، احتمالا فرم صورت شما گلابی گونه است و بخش پایین صورت شما پهن خواهد بود. برای این استایل، توصیه می شود که از گوشواره های  خوشه ای و آویزی اجتناب کنید. به همین خاطر، استفاده از گوشواره های دکمه ای در همه سایزها گزینه خوبی برای شما خواهد بود. البته هر اندازه گوشواره دکمه ای شما بزرگ تر باشد، توجه به سمت بالا چهره و سر منتقل می شود.

 گوشواره های خوشه ای و آویزی

گردن بند ؛یکی دیگر  از انواع اکسسوری ها

متداول ترین اکسسوری برای تیپ های کژوال و رسمی بانوان و آقایان شیک پوش، اکسسوری های گردن بندی است که با طرح و رنگ و جنس متنوعی عرضه می شود. انتخاب یک گردن بند باشکوه که طرح خاص و تراش عالی سنگ ها و متریال آن، بتواند شکوه فوق العاده ای به استایل شما بدهد، مقوله مهمی در طراحی تیپ است که باید در فصول مختلف سال با لباس های گوناگون در نظر داشت.

شما می توانید هر اکسسوری دیگری مثل انگشتر و گوشواره و دستبند را بر خلاف آنچه در بالا به آن اشاره شد ست کنید. اما انتخاب نادرست اکسسوری گردن بند میتواند جذابیت استایل شما را کاهش دهد. اگر زمستان نیست و لباس یقه اسکی بر تن نمی کنید، اکسسوری طوق شکل، گزینه خوبی برای انتخاب طرح گردن بند بانوان است.

البته هر چقدر لباس یقه بسته باشد، توصیه می شود که از طرح های ظریف تری استفاده کند تا شکوه بیشتری را تداعی کند. بانوان جوانی که شومیز هایی با یقه های باز را بر تن میکنند، طیف گوناگونی از این طرح اکسسوری گردن بند در اختیار خواهند داشت.

رطرحی از Danity که جذابیت یک اکسسوری choker نقره ای

(طرحی از Danity که جذابیت یک اکسسوری choker  نقره ای را به نمایش می گذارد)

انواع اکسسوری طرح چوکر

(از این استایل های جذاب و ارزان اکسسوری  طرح چوکر میتوانید در طراحی استایل خود استفاده کنید که مناسب تیپ های کژوال مرکب است)

استایل اکسسوری های چوکر

(در طراحی استایل اکسسوری های چوکر، میتوانید گردن بند های طلایی هم به عنوان مکمل استایل استفاده کنید که شکوه خاصی به تیپ شما می دهد)

انواع اکسسوری های چوکر طرح والنتیو

( اکسسوری های چوکر طرح والنتیو را در فشن ویک تابستانی در شهر پاریس مشاهده می کنید)

بانوان در فصول  سرد سال علاقه دارند تا پیراهن های یقه بسته بیشتری  در استایل های کژوال و حتی رسمی بر تن کنند. به همین خاطر، در چنین استایل هایی  توصیه می شود که از ترکیب گوشواره و گردن بند استفاده نشود تا ترکیب جذاب تری برای تیپ شما خلق شود. گردن بند هایی که یا خیلی کوتاه باشد یا بلند، انتخاب خوبی برای بانوان لاکچری گرد مشکل پسند است. مخصوصا برای بانوانی که اندام لاغری دارد، گردن بند بلند، ان ها را کشیده تر نشان می دهد. البته گردن بند های ظریف هم معمولا میتواند در فهرست گزینه های اکسسوری بانوان لاغر قرار بگیرد.

طرح اکسسوری گردن بند برای استایل های زمستانی خیابانی یقه بسته

(طرح اکسسوری  گردن بند برای استایل های زمستانی خیابانی یقه بسته)

اگر عاشق دکلته هستید، انتخاب گردن بند اکسسوری شما محدود نیست و برای لباس های شب، گزینه های فراوانی در اختیار شما خواهد بود. اما سعی شود که در این نوع اکسسوری ها، کانون توجه اکسسوری به سمت پایین باشد تا سنگینی اکسسوری در مرکز متمرکز باشد. تناسب اکسسوری با لباس شب و فرم صورت را نیز فراموش نکنید.

راهنمای اکسسوری زنانه

راهنمای انتخاب انواع اکسسوری

توصیه های زیر  میتواند شما را در طراحی استایل های متفاوت و جذاب با دنیای اکسسوری ها یاری دهد.

گجت های پوشیدنی از apple watch گرفته تا ساعت های هوشمند دیگر، اکسسوری های جالبی برای استایل های اسپرت است. پوشیدن این نوع اکسسوری ها با لباس های رسمی شب توصیه نمی شود. البته ساعت های عقربه دار کلاسیک از ضروری ترین اکسسوری هایی است که توصیه می شود بانوان و آقایان شیک پوش چند موردی را برای ست کردن با تیپ های مختلف در اختیار داشته باشند. توجه کنید که بند ساعت هم میتواند در جذابیت استایل شما تاثیر گذار باشد.

ساعت زنانه بند چرمی برند FOSSIL

(ساعت زنانه بند چرمی برند FOSSIL که با لباس جین آبی ست شده است و گزینه خوبی برای استایل های خیابانی است)

اگر اکسسوری خاصی در اختیار ندارید، در همه فصول سال و در هر وضعیت آب و هوایی، سعی کنید عینک آفتابی خوبی در اختیار داشته باشید که در نگاه اول، حس مثبت یک فشن گرا را از شما در ذهن مخاطب جلوه می دهد. البته دقت کنید که انتخاب اکسسوری های عینکی، می بایست منطبق با فرم صورت شما باشد تا استایل را نه خیلی جدی و نه خیلی فانتزی جلوه دهد.

تناسب رنگ عینک های طبی با اکسسوری های گردن بند ساده

(گاها تناسب رنگ عینک های طبی با اکسسوری های گردن بند ساده میتواند جذابیت خوبی را برای استایل به ارمغان آورد)

ترکیب ساده اما شیک عینک آفتابی با انواع اکسسوری

(ترکیب ساده اما شیک عینک آفتابی با اکسسوری های بانوان مسن را در تصویر بالا مشاهده می کنید)

همانطور که در بالا اشاره شد و اینجا تاکید می شود، در انتخاب اکسسوری های گردن بند، به ظرافت کار و تناسب آن با لباس و فرم صورت و حتی استایل اندام خود توجه کنید تا ماحصل این ترکیب، تیپ شما را جذاب تر و نقص های ظاهر و اندام را تا حدودی کاور کند.

انتخاب انواع اکسسوری های گردن بند

انتخاب و خرید اکسسوری های حلقه ای شیک و متنوع که جذابیت انگشتان شما را در استایل های خیابانی و رسمی افزایش می دهد، کار دشواری نیست. سعی کنید برای طیف های مختلفی از لباس خود در کمدهای کپسولی، حتما از این دست از اکسسوری های داشته باشد که همواره میتواند گزینه خوبی برای جذابیت آفرینی به استایل مختلف بانوان به خصوص دختران باشد. نگین های درخشان و ظریف کاری شده با سنگ های قیمتی که شکوه تیپ شما را به طرز چشمیگری افزایش می دهد.

انتخاب و خرید انواع اکسسوری

فرم های مختلف رینگ های انواع اکسسوری

(تصویری از فرم های مختلف رینگ های اکسسوری که برای استایل های مختلف مد و لباس بانوان گزینه خوب و به نسبت ارزانی است)

نکته آخر اینکه برای بانوانی که دستان چاق و بزرگ دارند، استفاده از اکسسوری های دستبند پهن و ضخیم گزینه خوبی نیست و بهتر است، تناسبی  بین اندازه دستبند و بزرگی و کوچی دست ها باشد تا اصطلا در ذوق نزند!

انواع اکسسوری دستبند

نکته های پایانی برای انواع اکسسوری

۱)سعی کنید در انتخاب استایل اکسسوری برای لباس های مختلف، از نظرات فشن بلاگرها استفاده کنید. کیارا فراگنی تنها مشتی نمونه خروار از مد نویس های معروف در شبکه های اجتماعی است.

۲)برای مشاهده جدید ترین طرح ها و رنگ های اکسسوری از انگشتر تا دستبند و گوشواره، توصیه میکنیم که هشتگ گردی را فراموش نکنید! بر روی هشتگ اکسسوری در اینستاگرام، میلیون ها تصویر ازاکسسوری های هیجان انگیز تگ شده است که شما را با دنیای جالبی آشنا می کند.

اکسسوری مناسبی برای استایل های شیک و لاکچری

(بیش از ۲۰ میلیون طرح اکسسوری هیجان انگیز آقایان و بانوان شیک پوش را در هشتگ اکسسوری اینستاگرام تماشا کنید)

طرحی جذاب از اکسسوری چوکر

(طرحی جذاب از اکسسوری چوکر را مشاهده میکنیم که با استایل خیره کننده ای از گردن بند الماس بلند ظریف ست شده است)

هشتگ اکسسوری در اینستاگرام

( اکسسوری های رمانتیک، همواره گزینه خوبی برای بانوان مشکل پسند است. این تصویر بر روی هشتگ اکسسوری در اینستاگرام تک شده است)

۳) اکسسوری های بانوان و آقایان معمولا رنج قیمتی به نسبت ارزان دارد. به همین خاطر، تلاش کنید تا با بررسی استایل و رنگ بندی لباس ها و تناژ رنگ آنها، بر اساس پیشنهادهای ارائه شده در این گفتار، اکسسوری هایی را انتخاب کنید که ضمن حفظ تعادل استایل شما، در جذابیت تیپ تاثیر گذار باشد و بتوانید آن ها را با لباس های مختلف در مکان های گوناگون بر تن کنید.

اکسسوری های لاکچری

(جدید ترین تصویر از استایل زمستانی ۲۰۱۸ میلادی کیارا فراگنی، فشن بلاگر ایتالیایی که تیپ خیابانی جذابی را با عینک آفتابی فریم آبی و کیف چرمی مشکی شانل و اکسسوری های SWAROVSKI به نمایش می گذارد)

۴)قرار نیست همه نوع اکسسوری به همه نوع استایل و هر فرم صورت و بدن بخورد! همواره در خرید اکسسوری ها، فرم صورت و اندام خود را در نظر داشته باشید. اکسسوری های بانوان چاق قطعا با نوع اکسسوری هایی که بانوان لاغر قد بلند استفاده می کنند متفاوت است.

۵)آقایان در انتخاب اکسسوری ، باید بیشتر دقت کنند. چرا که انتخاب لباس انها بر خلاف بانوان، متنوع نیست و گزینه های محدود تری برای طراحی استایل با اکسسوری های مختلف دارند.

۶)دنیای مد و لباس امروز جهان، فضایی تخصصی است و میتوان از مشورت های کارشناسی طراحی مد و لباس و استایلست ها، برای انتخاب استایل و اکسسوری مناسب استفاده کرد. ترندهای جهانی اکسسوری در سال ۲۰۱۹ را در این لینک تماشا کنید.

امیدواریم مجموعه مطالب این گفتار مورد استفاده لاکچری گردهای عاشق اکسسوری قرار گرفته باشد. همواره نظرات و پیشنهادات خود را درباره مطالب لوکس تهران از طریق کامنت یا کانال های ما در شبکه های اجتماعی در اختیار ما قرار دهید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

شما چه نوع اکسسوری را برای استایل خود می پسندید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو