جایزه بازیگر معروف برای کاشف واکسن کرونا

منبع: ایران آرت

96

1398/12/9

02:03


ایران آرت: جکی چان بازیگر رزمی‌کار شرق آسیا جایزه یک میلیون یوانی برای کشف واکسن کرونا وعده داده است.

به گزارش تسنیم، جکی چان بازیگر رزمی‌کار شرق آسیا وعده داده است که به شخصی که واکسن ویروس کرونا را کشف کند، یک میلیون یوان معادل ۱۹۷ هزار دلار بپردازد!

این بازیگر معتقد است که این جایزه می‌تواند عامل تسریع در کشف دارو باشد، او افزود برای تهیه لباس‌های محافظ و ماسک‌های پزشکی نیز کمک مالی کرده‌ است.

۲۶ قربانی کرونا در ایران

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام اینکه از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۴۵ نفر رسیده است، گفت: ۲ نفر از مبتلایان جدید از استان آذربایجان‌شرقی هستند. 

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، کیانوش جهانپور اعلام کرد: از ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، ۳۸ نفر مربوط به تهران، ۲۳ نفر مربوط به گیلان، ۷ نفر مربوط به قم، ۸ نفر مربوط به اصفهان، ۷ نفر مربوط به مازندران، ۵ نفر مربوط به اردبیل، ۳ نفر مربوط به البرز، ۳ نفر مربوط به سمنان، ۳ نفر مربوط به لرستان، ۲ نفر مربوط به آذربایجان شرقی، ۲ نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، ۱ نفر مربوط به خراسان رضوی، ۱ نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است. 

وی اظهار داشت: دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا به کووید۱۹، افزایش تعداد آزمایشگاه ها در کشور است. همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۶ نفر افزایش یافت.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو