دانلود بازی Warlander برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Warlander برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

151

1398/12/9

03:36


بازی Warlander یک اثر سرتاسر اکشن و جذاب است که تمرکز خود را بر روی مبارزات و هیجانات آن گذاشته است. اگر می خواهید دشمنان خود را تکه تکه کنید، مخصوصا آن هایی که ضعیف تر هستند، قطعا این بازی هیجانات زیادی در مبارزات برای شما خواهد داشت. البته دقت کنید که فضای هک-اند-اسلش بازی اصلا ساده نیست و باید تبحر کافی را داشته باشید. سیستم مبارزات بازی عمق زیادی داشته و اگر همه کلیدها را باهم و بدون نظم فشار بدهید، کاملا گمراه می شوید! آیا می خواهید روح خود را فدای انتقام کنید؟ آیا می خواهید به خدمتکاری مرگبار برای خدایان جاویدان تبدیل شوید؟ در بازی Warlander شما با موجودی تبدیل خواهید شد که تمام فکر و ذکرش جنگ و تخریب است.

ترکیب هنرمندانه دو سبک بازی موفق Dark Souls و Slay the Spire برای داشتن یک گیم پلی ماجراجویانه و روگ-لایک در بازی Warlander به چشم می خورد. محیط بازی به صورت تدریجی گسترش می یابد و مملوء از خطرات و فرصت های متنوع است. هدف گیری دقیقی داشته باشید و در مبارزات متمرکز حاضر شوید تا بتوانید در مبارزات سهمگینی که پیش رو دارید دشمنان خود را شکست بدهید. با پیشروی و گذراندن مبارزات، قدرت شما بیشتر خواهد شد و مهارت های بیشتری یاد می گیرید تا از محیط اطراف خود هم به عنوان اسلحه ای مرگبار استفاده کنید. دشمنان خود را برای خدایان قربانی کنید تا رضایت آن ها را بدست آورید و به قدرت هایی سحرآمیز برسید. اما مواظب باشید! چرا که یک بار مردن شما برابر است با از دست دادن تمامی مهارت ها، قدرت ها و پیشرفت هایی که داشته اید. شما زنده هستید تا امروز، فردا و همیشه مبارزه کنید! شما یک جنگجوی بی رحم هستید! محیط بازی به صورت تعاملی طراحی شده است و شامل میدان نبرد و اسلحه شما می شود.

Warlander PC-CODEX

دانلود-بازی-Warlander

info

Immerse yourself in a Dark Souls meets Slay the Spire roguelike adventure. Play as a resurrected hero on the road of vengeance. Every path you explore in the procedurally generated world is different, full of dangers and opportunities alike. Aim precisely and slice through the flesh of your enemies in a unique take on stamina-based combat! Progress by becoming stronger and more skillful, either by chopping your way across the battlefield or by using abilities to turn the environment into a deadly weapon. Sacrifice enemies to appease the ancient god and get access to powers based on ancient druidic magic. If you die – you will be returned to life – at the cost of your progress and experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10

Processor: Intel Core i3-4160 (3.6 GHz) / AMD A6-5400K APU (3.6 GHz)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti with 2 GB VRAM / Radeon R7 370 with 2 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10

Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz) / AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 with 4 GB VRAM / AMD Radeon RX 570 with 4 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Warlander-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو