دانلود انیمیشن سوپرمن فرزند سرخ Superman Red Son 2020

منبع: دانلود ها

156

1398/12/10

00:44


دانلود انیمیشن سوپرمن فرزند سرخ – Superman Red Son 2020

انیمیشن-Superman-Red-Son

نام انیمیشن: Superman: Red Son – سوپرمن: فرزند سرخ

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip x265 10bit 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سوپرمن فرزند سرخ (به انگلیسی: Superman Red Son 2020) در مورد داستان این ابرقهرمان بعد از تخریب کریپتون است. گویا سفینه‌های موشکی کال-ال این‌بار به‌جای شهر کانزاس سیتی، در اتحاد جماهیر شوروی سقوط کرده‌اند و قرار است که ماجراهای جدیدی را شاهد باشیم. کریپتونیان در آن‌جا برای آرمان‌های حزب کمونیست پرورش داده می‌شوند و در نهایت به بزرگ‌ترین محافظ کشور روسیه تبدیل خواهند شد. باید بدانید که سوپرمن هم جزو این افراد است و قهرمان ما این‌بار به قهرمان اتحاد جماهیر شوروی تبدیل می‌شود، جایی که شخصیت وی را دچار تغییر و تحول می‌کند. ظهور قهرمان جدید اتحاد جماهیر شوروی، باعث ایجاد درگیری و آشفتگی در سرتاسر جهان می‌شود و مردم هم مجبور می‌شوند که از این حزب به‌خاطر سوپرمن طرفداری کنند. چرا که بالاخره او در این اتحاد وجود دارد و مردم هم کاری به اتفاقات پیشین ندارند.

سوپرمن در انیمیشن Superman Red Son 2020 تلاش می‌کند تا دیگر اتحادها را زیر سلطه اتحاد جماهیر شوروی قرار دهد و برای این منظور شهرها و مردمانشان را زیر کنترل خودش دارد. بتمن هم در بخش‌هایی از انیمیشن وارد شده و نبرد همیشگی خود با سوپرمن را ادامه می‌دهد. حال دیگر آرمان‌های سوپرمن تغییر پیدا کرده است و شاید مجبور به‌رویایی با کسانی شود که اصلا دوست ندارد. احتمالا طرفدارانش را هم کم کم از دست خواهد داد. جیسون آیزاکز در نقش سوپرمن و امی آکر هم نقش لوی لین را بازی کرده‌اند. لکس لوتور و برینیاک هم جز شخصیت‌های انیمیشن هستند که توسط دیدریچ بادر و پل ویلیامز ایفای نقش شده‌اند. شخصیت‌های تاریخی بسیاری همچون جوزف استالین هم وجود دارد و جان اف کندی در کنار شخصیت‌های ناشناخته، هیجان انیمیشن را بالا می‌برند.

info

What if baby Kal-El’s rocket landed, not in Kansas, but in the Soviet Union? That is the premise of this Elseworld’s tale from DC Comics.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو