طالع بینی هفتگی (11 اسفند تا 16 اسفند 98)

منبع: بیتوته

97

1398/12/10

11:11


طالع بینی هفتگی (11 اسفند تا 16 اسفند 98)



 فال هفته پی ام سی ,فال هفته pmc

طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (11 اسفند تا 16 اسفند 98):

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید. 

 

طالع بینی متولدین فروردین :

این هفته خوشبختی در خانه و سلامتی عمومی به شما خوش آمدگویی می کنند ، به شرط آنکه اجازه ندهید استرس و فشارهای کوچک کار باعث خراب شدن زمان کلی شما شود. سیارات در حال شروع به تغییر به نفع شما هستند. برای دریافت این انرژی پر جنب و جوش از جهان باز باشید. به همه چیزهای خوب نگاه کنید . در کار ، ثبات و کار تیمی باید کلید هماهنگی باشد. وقتی صحبت از امور مالی است ، فقط سعی کنید خروجی را کمی هوشمندانه تر مدیریت کنید.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

این هفته سبد مختلط از برخی اوج ها و برخی سیگنال های قرمز ارائه می دهد. سلامتی همچنان در شکل عالی باقی می ماند - در حقیقت ، با پیشرفت هفته ، بهتر می شود. اما ، باید در زمان های اشتباه از خوردن و مصرف غذاهای مضر خودداری کنید. از نظر شغلی ، همه چیز متوسط ​​باقی می ماند - با تغییر چندان زیاد. باید از شایعات اداری اجتناب شود. اگر نتیجه ای که انتظار داشتید مدت زمان طولانی تری برای تجلی داشته باشد احساس ناامیدی نکنید. از نظر مالی ، این زمان برای مراقبت بیش از حد است. هیچ چیز جدیدی سرمایه گذاری نکنید. سرمایه گذاری های بلند مدت همانطور که بوده اند همچنان ادامه دارد. برای مصاحبه یا جلسه ای که برای هفته برنامه ریزی شده است ، خیلی خوب آماده شوید ، یا ممکن است نتایج مثبت نباشد. در این هفته از هرگونه حرکت بزرگ خودداری کنید. کمی استراحت کنید و به دنبال برخی راهنمایی های معتبر باشید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

نادیده گرفتن کارهای کوچک امروز منجر به مسائل اساسی در آینده خواهد شد. تعلل نکنید! خشم چیزی را حل نمی کند. ممکن است پیشنهادهای شغلی بهتری به شما ارائه شود اما این زمان برای ایجاد تغییر نیست. پرداخت هایی که از مدت ها پیش گیر کرده اند آزاد می شوند. لیسانس ها و کارشناسی های جوان پیشنهادات عالی برای ازدواج دریافت می کنند. عاشقانه برای شما شکوفا خواهد شد! اگر منتظر پیشنهاد به کسی بوده اید ، این کار را انجام دهید! دانش آموزان باید تا حد امکان از مربیان خود مشاوره بگیرند. دانش آموزان برای نتیجه خوب باید برای امتحانات رقابتی آینده سخت تلاش کنند. سعی کنید از اضطراب منفی و استرس روحی خودداری کنید. تفکر بیش از حد در مورد موضوعات مورد نظر کمکی نخواهد کرد. شما به راحتی در معرض عفونت ها قرار خواهید گرفت. یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید. ورزش منظم ، یوگا و مدیتیشن مانترا کلیدی این هفته هستند.

 

طالع بینی متولدین تیر :

حقوق و دستمزد به کارمندان تعلق می گیرد. آنها همیشه باید وظایف محوله را به موقع انجام دهند تا در کتب خوب ارباب خود بمانند. دانشجویان تمایل بیشتری به موضوعات مرتبط با فناوری و بانکداری خواهند داشت. دانش آموزانی که دوره فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ، می توانند خیلی خوب برای امتحانات آینده خود را آماده کنند. دانشجویان باید تمرکز خود را حفظ کنند. احتمال مشخصی برای دریافت منافع پولی از منابع غیر منتظره وجود دارد. حتی اگر ورودی پولی شما خوب باشد ، هزینه های شما از جریان ورودی شما فراتر خواهد رفت. از آنجا که بهره وری شما افزایش یافته است ، می توانید کارهای ساده ای را با سهولت انجام دهید. استفاده از کلمات خشن قطعاً تأثیر فاجعه بار خواهد گذاشت. وارد شدن به استدلال های بیهوده فقط باعث سوء تفاهم های شدید بین شما و محبوب شما خواهد شد. نفس شما برای رابطه شما مانند سم عمل خواهد کرد.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

پیشنهادات شغلی به شما پیشنهاد می شود. آنها را قبول نکنید. تعلل نکنید! به تعویق انداختن کار خود به دلایل غیر ضروری به سود شما خواهد بود. با مافوق خود در محل کار مودب باشید. تأثیرات سیاره ای این هفته برای دانشجویان بسیار مثبت است! دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور هستند نیز موفق خواهند شد. عدم بهبود بدهی های بد به تأثیر منفی بر مالی شما خواهد رفت. افراد درگیر در بورس سهام ، سود متوسطی خواهند دید. در طول این هفته به کسی پول قرض ندهید. در این هفته نگرانی های اساسی در زمینه سلامتی مشاهده نشده است. احتمال قوی وجود دارد که شما طعمه بیماری های فصلی شوید. از خوردن غذای مضر خودداری کنید و آبرسانی کنید. فضای دلپذیر و دوست داشتنی در خانواده حاکم خواهد شد. عاشقانه در اوج خود خواهد بود!

 

طالع بینی متولدین شهریور :

کارمندان حقوق بگیر ممکن است از مزایای ارتقاء بهره مند شوند. افراد درگیر در بورس سهام بهره مند می شوند. دانشجویانی که برای تحصیلات عالی قصد عزیمت به خارج از کشور را داشتند قطعاً موفق خواهند شد. اگر دانشجویان با جدیت برای امتحانات دولتی آماده شوند ، موفقیت تضمین می شود! درآمد شما طی دو روز ابتدایی هفته رضایت بخش نخواهد بود. حقوق کارمندان و پاداشهای بیشتری به کارمندان داده می شود. وقتی با شریک زندگی خود هستید از بحث و گفتگو در مورد زندگی شخصی و مسائل خودداری کنید. با خواهر و برادر یا دوستان خود وارد درگیری نشوید. سلامتی و تناسب اندام شما بسیار عالی خواهد بود و در سراسر دنیا احساس خواهید کرد! قدرت و عزت نفس شما در این دوره بالا می رود.

 

 فال هفته پی ام سی ,فال هفته pmc

فال هفته

 

طالع بینی متولدین مهر :

به دلیل بار کاری و مسئولیت در دفتر ، کارمندان به شدت تحت فشار قرار می گیرند. بدون انجام تحقیقات صحیح، در جلسات مهم شرکت نکنید. در این هفته در مورد امور مالی خود متمرکز تر و کوشا تر خواهید ماند. اگرچه ، ممکن است به دلیل برخی تعهدات معلق ، دچار اختلال روحی و روانی شوید. در این مدت سرمایه گذاری های جدید را در نظر نگیرید. دانش آموزان باید سعی کنند دانش را با توجه و تقسیم کامل و تمرکز کامل بدست آورند. احتمالاً مجردها در این هفته پیشنهاد مناسبی برای ازدواج دارند. هماهنگی را در روابط خود امتحان کرده و حفظ کنید وعده های غذایی کم چرب بخورید. به وعده های غذایی مفید و سالم بچسبید.

 

طالع بینی متولدین آبان :

از وارد شدن به اختلافات شدید با همکاران در محل کار خودداری کنید. این مطمئنا عواقب وخیم به همراه خواهد داشت. از تجار خواسته می شود بیشتر روی کیفیت تمرکز کنند تا کمیت. دوره پر از موفقیت و خوشبختی برای دانشجویان است. دانش آموزان احساس آرامش ذهنی می کنند و می خواهند با کشف موضوعاتی که دوستشان دارند افق دانش خود را گسترش دهند. امور مالی خود را در نظر بگیرید و از خرید هدیه های بسیار گران قیمت برای عزیزان خود فراتر نکنید. تصمیمات مالی گرفته شده احساسی بسیار خطرناک خواهند بود. در امور مالی محتاط باشید. اجازه ندهید سوء تفاهمات با شریک زندگی خود به دلیل درگیری شخص ثالث ایجاد شود. به یاد داشته باشید ، هیچ کس و هیچ چیز مهمتر از محبوب شما نیست. از شما خواسته می شود در طول این هفته از سلامت و تناسب اندام خود مراقبت بیشتری کنید. اگر متوجه بثورات یا خارش پوست خود شده اید ، به یک متخصص پوست مراجعه کنید. تمرینات سبک مطمئناً کمک خواهد کرد.

 

طالع بینی متولدین آذر:

علیرغم تلاش های صادقانه ، کارمندان ممکن است سطح مطلوبی از نتایج کسب نکنند. بازرگانان مشغول تلاش برای انعقاد معامله ای خواهند بود که در آن به شدت علاقه مند هستند. پشتکار مهم خواهد بود. این یک هفته عالی برای ارتباط مجدد با دوستان قدیمی است. سعی کنید به همان اندازه که می توانید با کیفیت ، در کنار عزیزان ، دوستان و خانواده خود قرار دهید. در این مدت در مورد امور مربوط به امور مالی خود بسیار محتاط باشید. احتمال قوی وجود دارد که در طول این هفته دچار یک هزینه عمده پیش بینی نشده شوید. هزینه های غیر ضروری را تنظیم و کنترل کنید. افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند ، باید بسیار مراقب باشند. دانشجویان مهندسی با عملکرد برجسته خود همه را متحیر می کنند! به این توصیه ها گوش دهید و آنها را اجرا کنید.

 

طالع بینی متولدین دی :

سعی کنید قبل از حضور در جلسات مهم ، تمام انحرافات غیر ضروری را از ذهن خود دور کنید. هر پروژه در حال انجام با دولت در این مدت احتمالاً بسیار موفق خواهد بود! این یک هفته بسیار مطلوب را برای دانشجویان رقم خواهد زد. دانشجویانی که مایلند برای تحصیلات عالی به خارج از کشور بروند ، موفق خواهند بود. دانش آموزان از همه اقشار باید به طور منظم مراقبه کنند. این هفته بسیار مناسب برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری های جدید نیست. افراد درگیر در سهام و بازار سهام باید بسیار محتاط باشند. از تحقیر کردن خود با قمار یا قرعه کشی خودداری کنید. هرگونه سوء تفاهم از گذشته به طرز دوستانه پاک خواهد شد. با دوستان خود وارد بحث و جدال بیهوده نشوید. تا حد امکان از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. همیشه و به اندازه کافی هیدراته بمانید.

 

طالع بینی متولدین بهمن :

تأثیرات سیاره ای برای در نظر گرفتن گسترش تجارت شما مطلوب است. در نظر داشته باشید که با افراد واجد شرایط برای انجام کارهای خود همکاری کنید. هفته برای مأمورین کمیسیون خیلی مطلوب نیست. این زمان بسیار مناسب برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری های جدید است. اگرچه توصیه می کنیم بدون مشاوره حرفه ای مناسب این کار را نکنید. به کسی قرض ندهید. مجردهایی که قبلاً در یک رابطه هستند می توانند در مورد قدم بعدی فکر کنند و به محبوبشان پیشنهاد دهند. بیشتر به نیازهای هریک توجه کنید. در این هفته ، شما می توانید به طور کامل از هرگونه بیماری گذشته که برای شما دردسر ساز بوده است ، بهبود یابید. با نزدیک شدن آخر هفته ، باید به سلامتی خود بسیار دقت کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

شما هر کاری که می کنید بسیار متمرکز و اختصاص داده شده خواهید ماند. شما با موفقیت می توانید در این هفته شغل بهتر و پرسودتری پیدا کنید. دانش آموزان می توانند در مدرسه ، کالج یا دانشگاه مورد نظر خود از پذیرش استفاده کنند. کسانی که مایل به ادامه تحصیلات عالی در خارج از کشور هستند نیز در این هفته موفق خواهند شد. اگر به شخصی در خانواده وام داده اید ، احساس خجالت نکنید و درخواست پرداخت آن را کنید.اگر قصد دارید می توانید به راحتی از وام مسکن بهره مند شوید. پیوند بین شما و شریک زندگی تان نسبت به گذشته قوی تر خواهد بود.باید درمورد سرماخوردگی و فشار خون بالا مراقب باشید. افراد مسن باید یک بازرسی کامل از بدن را در فواصل منظم انجام دهند.

 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو