رویکرد نوین اپیسر در ادغام نرم افزار و سخت افزار

منبع: فوت و فن

106

1398/12/10

15:04


رویکرد نوین اپیسر در ادغام نرم افزار و سخت افزار

 دستاوردی بهینه از فرصت های ۵G  

همزمان با توسعه تکنولوژی ۵G  و تاثیر آن بر کاربرد هوش مصنوعی، محصولات ذخیره سازی و حافظه های صنعتی با سرعت پردازش بالا و عملکرد دربازه حرارتی بزرگتر به عالی ترین سطح خود رسیده‌اند. اپیسر، یکی از رهبران جهانی در حافظه و ذخیره سازی صنعتی، ازتفکر طراحی نوآورانه، برای تحقق یکپارچه سازی نرم افزار و سخت افزار استفاده می کند و بدین ترتیب بر ارزش محصولات حافظه ی خود می افزاید.

 Apacer میزبان انجمنآماده سازی برای اکوسیستم۵G  – تجدید نظر در صنعت ذخیره سازی در عصر ” AIoT در تایوان در ۲۹ نوامبر بود. در این مجمع ، شرکت Apacer ایده هایی نوین در طراحی محصولات جدید مرتبط با   ۵G را با دنیای خارج به اشتراک گذاشت .

 ۵G سه ویژگی منحصر به فرد دارد: پهنای باند با فرکانس بالا، تأخیر کم و شبکه دستگاه های با حجم بالا، اما به دلیل انتقال فرکانس بالا، در برابر قابلیت انکسار، ضعیف و در برابر از بین رفتن ارتباطات و کاهش پوشش آسیب پذیر است.  بنابراین، ۵G  به تعداد زیادی سلول کوچک نیاز دارد تا بتواند پوشش عمیق و گسترده ای را برای پشتیبانی از تعداد زیادی از  انتقال ها فراهم کند. پیش بینی می شود در آینده تعداد سلول های کوچک ۲ تا ۳ برابر دوره  ۴Gباشد.

از آنجا که بازار حافظه سرعت های بالاتر، تأخیر پایین تر و اندازه های کوچکتری را تقاضا می کند، زیرساخت های متفاوت تری را نیز نیازمند است.

با نگاهی فراتر، این زیرساخت ها درG 5 از سلولهای کوچک، تجهیزات ارتباطات از راه دور تا سرورها  را پوشش می دهد. برای رویارویی با تقاضا و پردازش مقادیر عظیم ترافیک اطلاعات پس از ورود به دورانG5 ، اپراتورها نیازمند به روز رسانی سخت افزارهای موجود می باشند. نیاز به ظرفیت بزرگ، اندازه کوچک و انتقال سرعت بالا به این معنی است که

ماژول های حافظه صنعتی DDR4-2933 / 3200 و GB 32 DDR4 از تقاضای بیشتری نسبت به همیشه برخوردار هستند.

به منظور پاسخگویی به الزامات محصولات صنعتی در رویارویی با محیط های خشن، Apacer از فناوری ضد سولفوریزه و پوشش محافظ استفاده می کند تا از مؤلفه های الکترونیکی ، SSD ها و ماژول های حافظه در برابر گوگرد، گرد و غبار، خاک و رطوبت محافظت نماید. در همین راستا، محصولات Apacer از قطعات اصلی درجه حرارت گسترده درجه صنعتی استفاده می کنند تا از عملکرد قابل اطمینان در دامنه دمایی شدید از -۴۰ درجه سانتی گراد تا ۸۵ درجه سانتیگراد اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این ، محصولات Apacer همچنین از آبکاری طلای میکرون ۳۰ استفاده می کنند،  به این معنی که رابط اتصال از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار بوده و از قطع خطرناک در کاربردهای صنعتی جلوگیری می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو