عکس های نسیم فروغ و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های نسیم فروغ و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

296

1398/12/11

00:36


نسیم جعفری با نام هنری نسیم فروغ متولد ۹ دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی یکی از بازیگران جوان و کمتر شناخته شده سینمای ایران است که در یک خانواده هنرمند به دنیا آمد.

نمکستان: نسیم جعفری با نام هنری نسیم فروغ متولد ۹ دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی یکی از بازیگران جوان و کمتر شناخته شده سینمای ایران است که در یک خانواده هنرمند به دنیا آمد و اولین فیلم سینمائی که در آن حضور داشته سلام بمبئی در کنار محمد رضا گلزار بوده است. ساز مورد علاقه اش هنگ درام است و به تازگی مشغول یادگیری آن میباشد. مروری میکنیم به زندگی هنری و شخصی نسیم فروغ

نسیم فروغ عکس نسیم فروغ و همسرش بیوگرافی نسیم فروغ

تحصیلات :

این بازیگر جزو زنان بازیگر باسوادی به حساب میاید که تحصیلاتش را تا سطح آکادمیک دنبال نمود. در دوره کارشناسی رشته گرافیک و عکاسی را برگزید و برای دوره ارشد تصمیم گرفت ادبیات نمایشی بخواند همچنین او چندین نمایش ترکیبی از عکس و نقاشهای سوررئالش را به معرض دید عموم گذاشته است.

زندگی خانوادگی :

در صفحه اینستاگرامش، تصویری از یک حلقه را منتشر کرد اما مشخص نیست این حلقه، خبر از ازدواج قریب الوقوع او را میدهد و یا نه به منظور دیگری به نمایش درآمده است. بنابراین با قطعیت نمیتوان گفت که او متاهل میباشد و یا زندگی مجردی دارد. پدر نسیم، ناصر جعفری نام دارد که در سریال یوسف پیامبر نقش یکی از کاهنان معبد آمون به نام خوفو را بازی میکرد.

متاسفانه آقای جعفری پدر نسیم، در سال ۹۲ به دلیل بیماری مهلک سرطان جانش را از دست داد. نسیم گاهی اوقات تصویر خود و مادرش را در صفحه شخصیش در اینستاگرام پست میکند که نشان دهنده وجود علاقه عاطفی پر مهر و گرم و خاصی میان مادر و دختر هنرمند است.

نسیم فروغ

اولین تجربه بازیگری :

قربان محمد پور در سال ۹۴ فیلمی به نام سلام بمبئی را کارگردانی کرد که محصول مشترک سینمای ایران و هند بود و در آن علاوه بر حضور بازیگران ایرانی همچون محمد رضا گلزار و بنیامین بهادری در کنار نسیم فروغ بازیگران هندی مانند دیا میرزا نیز نقش آفرینی نمودند.

لوکیشن فیلم در هندوستان بود و موضوع آن روایت عاشقانه، رابطه دو جوان دانشجوی پزشکی بود. دختر عمو پسر عمو، مشمشه و آینه شکسته از جمله فیلمهای بلند سینمائی بودند که نسیم در آنها جلوی دوربین رفت. فیلمهای نه چندان شناخته شده و ضعیف که کمکی به چهره شدنش نکردند دختر عمو و پسر عموی فیلمی با ژانر طنز است که روح انگیز شمس کارگردانش میباشد.

نسیم فروغ

داستان فیلم در مورد اختلافات زناشوئی و خانوادگی یک زوج جوان است که با کمک دیگر اعضای فامیل سعی در رفع مشکلاتشان دارند. نیوشا ضیغمی و مجید صالحی در کنار فاطمه گودرزی و مریم امیر جلالی از جمله بازیگران این فیلم کمدی هستند که موفقیت چندانی در گیشه نداشت و با استقبال سرد مردم مواجه شد.

مشمه نیز در ژانر طنز است و کاری از شاهد احمد لو ست. پوریا شکیبایی فرزند زنده یاد خسرو شکیبایی همبازی نسیم در فیلم است و موضوع این فیلم درباره تلاشهای یک گروه فیلمسازی را روایت میکند که درصددند برای پیش بردن داستان فیلم شان یک خر تهیه نمایند. مشمه نیز مانند دیگر فیلم کمدی ای که نسیم در آن بازی کرد در گیشه شکست خورد و استقبال چندانی از آن نشد. همچنین نسیم فروغ در یک فیلم کوتاه نیز به ایفای نقش پرداخته که دژاوو نام داشت.

کار در تئاتر :

در دوران دانشجوئی تئاتر زیاد کار کرده اما در میان نمایشهایی که به روی صحنه رفته، وقتی همگی دعوت میشویم از شهرت بیشتری برخوردار میباشد.

حضور در شبکه نمایش خانگی :

چند سالی میشود که کارگردانان و تهیه کنندگان به دنبال ساخت سریالهای طولانی با موضوعات جذاب و هیجان انگیز میروند که سود مالی قابل توجهی برایشان به ارمغان می آورد. شهرزاد و عاشقانه از جمله این مجموعه های موفق شبکه نمایش خانگی بودند. رقص روی شیشه با بازی بهرام رادان، مهتاب کرامتی و میترا حجار یکی از سریالهای دیدنی است که نسیم در کنار تعداد زیادی بازیگر زن و مرد، جلوی دوربین مهدی گلستانه رفت. او در سریال نقش کوتاهی به نام دکتر رهنما را ایفا نمود که پزشک کمپ ترک اعتیاد بود.

عکس نسیم فروغ

از نویسندگی تا کارگردانی :

نسیم به شکل حرفه ای عکاسی می کند و مجموعه عکس هایش در مورد زنان ایرانی را در کتابی به نام جغرافیای زنان من عرضه نمود که به گفته خودش برای آن زحمات زیادی را متحمل شده است. همچنین کتابی به نام زمزمه های زنان را نیز در سال ۹۷ منتشر کرد. در همین سال تجربه ساخت و تهیه کنندگی یک فیلم کوتاه به نام دژاوو را نیز پیدا کرد که خودش نیز در آن بازی نمود و در چندین جشنواره خارجی نه چندان مهم مورد تقدیر قرار گرفت.

بازی در سریال از سرنوشت :

تنها حضور او در تلویزیون به سریالی به نام از سرنوشت برمیگردد که خانم فروغ به عنوان بازیگر در آن فعالیت میکند. فیلم داستان دو پسر بچه پرورشگاهی را به تصویر میکشد. لیلا بلوکات و پوریا پورسرخ از جمله همبتزیهای نسیم در سریال هستند.

صفحه اینستاگرام نسیم فروغ :

نسیم فروغ با آیدی در اینستاگرام  nasimforoogh مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام نسیم فروغ

در ادامه با بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده نسیم فروغ همراه ما باشید

نسیم فروغ

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده نسیم فروغ

بیوگرافی و عکس نسیم فروغ

بیوگرافی و عکس نسیم فروغ

بیوگرافی و عکس های نسیم فروغ

بیوگرافی و عکس های نسیم فروغ

عکس های دیده نشده و جدید نسیم فروغ

عکس های دیده نشده و جدید نسیم فروغ

جدیدترین عکس های نسیم فروغ

زندگینامه و جدیدترین عکس های نسیم فروغ

بیوگرافی نسیم فروغ

عکس و بیوگرافی نسیم فروغ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو