وزیرخارجه انگلیس از ابتلا به کرونا در امان ماند

منبع: برترین ها

54

1398/12/11

14:53


یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس بامداد یکشنبه اعلام کرد که دومینیک راب هفته گذشته پس از احساس کسالت، طبق دستورالعمل سازمان ملی بهداشت آزمایش کرونا داد و خودش را قرنطینه کرد؛ اما نتیجه آزمایش منفی گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا: یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس بامداد یکشنبه اعلام کرد که دومینیک راب هفته گذشته پس از احساس کسالت، طبق دستورالعمل سازمان ملی بهداشت آزمایش کرونا داد و خودش را قرنطینه کرد؛ اما نتیجه آزمایش منفی گزارش شد.

سخنگوی وزارت امورخارجه انگلیس اشاره‌ای به زمان این موضوع نکرد و افزود؛ راب پس از اعلام نتیجه آزمایش، بلافاصله کار خود را از سر گرفت. تاخیر در امر اطلاع رسانی نشان می‌دهد که مقام‌های انگلیسی از تشدید سایه وحشت در جامعه به شدت نگران هستند.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد جدید در انگلیس به بیماری کرونا مبتلا شده که برای اولین بار منشاء یکی از بیماران در داخل کشور بوده است. مقام‌های وزارت بهداشت همچنین به دنبال شناسایی منشاء یکی دیگر از بیماران هستند که تاکنون به سرنخی نرسیده‌اند.

به گزارش وزارت بهداشت انگلیس تاکنون ۲۳ نفر به ویروس کرونا در این کشور مبتلا شده‌اند که به غیر از مورد آخر، منشاء ابتلای مابقی خارج از کشور بوده است.

عالی‌ترین مقام پزشکی انگلیس می‌گوید که مساله انتقال ویروس در داخل این کشور اجتناب ناپذیر است و بحث بر سر زمان است.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس برای مقابله با ویروس کرونا دستور تشکیل اتاق جنگ را صادر کرده که در آن علاوه بر اعضای دولت، کارشناسان علوم پزشکی نیز باید شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، اگر وضعیت به حالت اپیدمی برسد قوانین فوق‌العاده‌ای به اجرا گذاشته خواهد شد که جزئیات آن قرار است طی روزهای آینده منتشر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو