دانلود بازی Iris and the Giant برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی Iris and the Giant برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

111

1398/12/11

15:39


Iris and the Giant ترکیبی هنرمندانه از ژانرهای نقش آفرینی، روگ لایک و جمع آوری کارت ها (CCG) می باشد. شما در نقش آیریس هستید که باید در دنیای خیالی خود، با ترس هایش مواجه شود. به دنیایی غمگین و چالش برانگیز وارد شوید و سفر ماجراجویانه ی خود را آغاز کنید؛ دنیایی که مملوء از هیولاهای دوست داشتنی و خاطرات مدفون است. برای مقابله با شیطان درونتان آماده هستید؟ شیوه هنری بازی کاملا مینیمال می باشد و شما داستانی احساسی درباره ی زنی جوان را تجربه خواهید کرد که باید با ترس ها و احساسات ناخوشایندش مواجه شود. هر مشکلی که در بازی با آن مواجه می شوید و پشت سر می گذارید، تعدادی کارت به شما اهدا می کند که جمع آوری و استفاده از آن ها باعث می شود تا قدرت کاراکتر اصلی بازی یعنی Iris را افزایش دهید. هر تلاش شما را قوی تر می کند و باعث پیشرفت شما می شود!

مبارزات شما در بازی Iris and the Giant به صورت تاکتیکال هستند و استفاده درست از کارت هایی که بدست دارید با رعایت المان های نقش آفرینی ملزومه آن است. شما باید عرشه ای از کارت های قدرتمند را کنار یکدیگر جمع آوری کنید تا بهترین گزینه را در بین حجم زیادی از کارت ها برای پیشرفت بلندمدت خود داشته باشید. بیش از ۵۱کارت منحصر به فرد در این بازی تعبیه شده اند که استفاده ترکیبی از آن ها می تواند شخصی سازی مجزایی را به گیم پلی شما بدهد که با هیچ شخص دیگری مشابه نباشد. سیستم افزایش سختی مناسب بازی باعث شده است که هرکسی با هر سطح تبحری بتواند از این اثر لذت ببرد و چالش های مناسب با خود را تجربه کند. شالوده ی بازی، بر روی کشف و بررسی تکه های مختلف از خاطرات Iris است که نگرشی جدید از آن چه در ذهن وی می گذرد را به شما خواهد داد.

Iris and the Giant PC-SiMPLEX + Hotfix

دانلود-بازی-Iris-and-the-Giant

info

Iris and the Giant is a fusion of a collectible card game with RPG and roguelike elements. You play as Iris, who must brave her fears in her imaginary world. Behind the game’s unique minimalist art style players will explore a touching story of a young woman facing her inner demons and soothing the raging giant inside.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/8.1/10

Processor: Intel core 2 duo

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 5500

DirectX: Version 10

Storage: 300 MB available space

Sound Card: Any

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

3) فایل Hotfix را دانلود کرده و با اجرای Setup.exe به نصب هات فیکس بپردازید. محل نصب هات فیکس باید دقیقا محل نصب بازی باشد که در گام دوم مشخص کرده اید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود هات فیکس بازی Hotfix-SiMPLEX با لینک مستقیم

++++

دانلود بازی Iris and the Giant-SiMPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو