شرکت اسپات که در حوزه تأمین و تولید تجهیزات خرده فروشی فعالیت دارد در نمایشگاه ویژه کالا و خدمات خرده فروشی که در دی ماه گذشته برگزار شد، از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد که در میان این محصولات یخچال ویژه میوه و سبزیجات مدل Hifresh  با طراحی خاص و کارایی ویژه توانست نظر بازدیدکنندگان و فعالان عرصه خرده فروشی را به خود جلب کند.

این محصول پس از بررسی های لازم از سوی هیئت ارزیابی به عنوان محصول نوآورانه شناخته شده و به "جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی" که از سوی پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، راه یافت.

اسپات22

در این ارزیابی کلیه مراحل تولید محصول از ایده و طرح اولیه تا مرحله نهایی ورود به بازار بررسی و امتیازات متناسب به آن تعلق گرفت.

این جشنواره به منظور دستیابی به اهداف تولید اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری داخلی توسط پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری، صنعت و دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

شرکت سامان پویش تأمین(اسپات) با بهره مندی از دو برند Holdex  و  Frigida بصورت تخصصی در حوزه طراحی و تولید تجهیزات فروشگاهی و انبار اعم از انواع شلف و قفسه، صندوق فروشگاهی، یخچال و فریزر و سیستم های برودتی و سایر ملزومات فروشگاه و انبار فعالیت دارد.

یخچال Hifresh