دانلود سریال هم گناه،آقازاده و جیران جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی

دانلود سریال هم گناه،آقازاده و جیران جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی


منبع: بیتوته

253

1398/12/12

10:57


دانلود سریال هم گناه،آقازاده و جیران جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی



مقدمه
با استفاده از وب سایت های معتبر می توانید بهترین و پربازدیدترین سریال های ایرانی را دانلود کرده و فرصت تماشای آنها را به دست آورید. سریال هم گناه، سریال جیران و البته سریال آقازاده جزو پرطرفدارترین سریال های موجود در شبکه نمایش خانگی است که با هنرمندی بازیگران مطرح و البته فیلمنامه ی عالی توانسته اند مجبوبیت کافی به دست آورند.


دانلود سریال هم گناه
اگر به دنبال دانلود سریال و بهترین فیلم ها هستید با ما همراه باشید در ادامه سعی داریم ترفندهای مطلوبی برای دانلود تعداد بیشماری از سریال و فیلم های ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این بخش به طور کلی به بررسی و البته دانلود سه تا از پربازدیدترین سریال های در حال پخش و آماده پخش در شبکه نمایش خانگی از جمله : سریال هم گناه ، سریال آقازاده و سریال جیران پرداخته است.


سریال هم گناه به کارگردانی آقای مصطفی کیایی تهیه گردیده و برای اولین بار در شبکه ی نمایش خانگی پخش شده است این سریال پربازدید در همان روزهای نخست توانسته است توجه بسیار زیادی را به سوی خود با در نظر گرفتن فیلمنامه ی جذاب به دست آورد. شما به راحتی می توانید همه ی قسمت های ان را به صورت کامل دانلود کرده و اگر فرصت بازدید ان را از دست داده اید و یا برای بار دیگر قصد تماشای این سریال محبوب را دارید تماشا کنید.بازیگران نامداری چون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، البته هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنرمندی هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی در این سریال ایای نقش کرده اند. فیلمنامه ای قوی و البته هنرمندی افراد مشهور در این سریال از عوامل اصلی محبوبیت آن در نظر گرفته می شود.  لازم به ذکر است که سریال هم گناه بر اساس ژانر خانوادگی و اجتماعی تهیه گریده است.


خلاصه ای از سریال هم گناه:
ماجرای این سریال را یک خانواده ی قدیمی در شهر تهران می باشد که همه ی اعضای خانواده در پرورش گل و گیاه مشغول هستند به جز پسر دوم که افسر اداره ی آگاهی بوده و در جوانی برای گذراندن دوره های آموزشی به شهرستان دیگری سفر می کند ...


این سریال که از نظر بسیاری از منتقدان ترکیبی از سینما و تلویزیون می باشد توانسته است در همان اولین روزهای پخش محبوبیت کافی را به دست آورد. برای دانلود سریال هم گناه با ما همراه باشید.
 

سریال های شبکه نمایش خانگی,دانلود سریال و فیلم

سریال هم گناه


دانلود سریال آقازاده
همین اکنون می توانید با دانلود سریال آقازاده  تجربه ی تماشای یک سریال بی نظیر دیگر را احساس کنید. برای دانلود سریال ایرانی و دانلود فیلم ایرانی اگر چه آیتم های مختلفی در اینترنت موجود است ولی برخی از آنها فقط سبب اتلاف زمان و حجم اینترنت شما خواهد بود و از سوی دیگر برخی از وب سایت های موجود کیفیت مطلوبی برای دانلود سریال ایرانی و فیلم ایرانی را ندارد.  سریال آقازاده از دیگر سریال های پرطرفدار می باشد. امین تارخ، مهدی سلطانی، البته  امین حیایی، جمشید هاشم پور، با هنرمندی  کامبیز دیرباز و سینا مهراد بازیگران سریال آقازاده را تشکیل میدهند. با هنرمندی این بزرگواران و البته فیلمنامه ای عالی، تردیدی نیست که سریال آقازاده به یکی از پربازدیدترین سریال ها تبدیل شود.
 

سریال های شبکه نمایش خانگی,دانلود سریال و فیلم,سریال آقازاده

بازیگران سریال آقازاده

 
اگر برخی از قسمت های سریال آقازاده را از دست داده اید یا قصد تماشای دوباره ی برخی از قسمت های آن را دارید به راحتی می توانید از گزینه ی دانلود سریال ایرانی استفاده کنید. سریال آقازاده به عنوان جدیدترین سریال آقای حامد عنقا در شبکه ی نمایش خانگی پخش گردیده است. ناگفته نماند در این سریال مشهور یکی از بازیگران و البته سوپراستارهای ترک " کیوانچ تاتلینوغ" ممیز در بین بازیگران ایرانی نقش دارد. البته بازیگران محبوب و مطرح ایرانی مانند آقای مهدی سلطانی و امین تارخ نیز از عامل های اصلی در این سریال می باشد.
 

سریال های شبکه نمایش خانگی,دانلود سریال و فیلم

سریال آقازاده

 
خلاصه ی داستان سریال آقازاده:
داستان بر اساس فردی به اسم حامد ساخته شده است که شغل دادیاری را بر عهده دارد. بر اساس توضیحات منتقدان سریال بر پایه ی موضوع اجتماعی و کنایه ای روز و البته داستان عاشقانه ای مرموز تهیه شده است.

 

با دانلود سریال آقا زده می توانید یک برنامه ی تماشایی عالی به همراه عزیزان خود داشته باشید از تماشای این سریال پشیمان نخواهید بود زیرا در تهیه ی آن بازیگران مطرحی خیل هستند و هم فیلمنامه ای خاص برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده از یک چهره ی توانمند غیر ایرانی و البته بازیگر اول نقش زن ناشناس از ویژگی های این سریال می باشد. حامد عنقا در سریال قبلی خود با عنوان پدر نیز از یک چهره می ناشناس به عنوان بازیگر اصلی بهره مند شده بود این امر در صورتی که بازیگر در ارائه ی نقش خود موفق باشد میتواند تاثیر بسیار زیادی در محبوبیت فیلم و سریال ایرانی داشته باشید. استفاده از این ویژگی در سریال ایرانی و فیلم ایرانی به طور ویژه قابل مشاهده است.برای دانلود سریال آقازاده و جزئیات بیشتر با ما همراه باشید


دانلود سریال جیران
دانلود سریال جیران یکی دیگر از گزینه های عالی برای تماشای یک سریال ناب ایرانی میتواند در نظر گرفته شود. این سریال به جنبه های خاصی از حوادث رخ داده در یک برهه ی خاصی از تاریخ ایران پرداخته است به همین دلیل در آن می توان به طور کلی به شاخص های خاص در دوران های مختلف پی برد. جنبه ی تاریخی سریال از دیگر عوامل موثر در محبوبیت آن بوده و هست. بسیاری از منتقدان سریال در نظر گرفتن یک شخصیت واقعی و البته اضافه کردن شاخ و برگ های خاص به حوادث سریال را یکی از مهمترین ویژگی های محبوبیت سریال جیران دانسته اند.
 

سریال های شبکه نمایش خانگی,دانلود سریال و فیلم

سریال جیران


خلاصه ی سریال جیران:
این سریال بر اساس داستانی در دوران حکومت  ناصر الدین شاه تهیه شده است. فتحی کارگردانی این مجموعه را عهده دار است. سریال یاد شده نیز اولین کار ایشان در شبکه ی نمایش خانگی خواهد بود. جیران یکی از شخصیت های واقعی تاریخ می باشد او به عنوان یکی از زنان ناصرالدین شاه درگیر زندگی پر فراز و نشیب می باشد. در این داستان شخصیت های مختلفی نقش ارند که جزو شخصیت های واقعی داستن است. از آنجا که این سریال  بر اساس یک واقعه ی تاریخی ثبت شده است توسط بسیاری از منتقدان و البته تاریخدان ها مورد توجه می باشد. ناگفته نماند در برخی از وقایعی که در طول استان رخ می دهد البته حوادث تخیلی و شخصیت های خیالی نیز به کار گرفته شده است.برای دانلود سریال جیران و خبرهای تکمیلی ما را همراهی بفرمایید.


بازیگرانی که تا الان به سریال جیران حسن فتحی پیوستند پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور،شبنم مقدمی و گلاره عباسی می باشد،که به ایفای نقش در این سریال خواهند پرداخت.
 

سریال های شبکه نمایش خانگی,دانلود سریال و فیلم

بازیگران سریال جیران

 
نکات دانستنی در مورد دانلود سریال و فیلم
اگر به دنبال دانلود سریال های مختلف هستید اگرچه وب سایت های مختلفی در صفحه ی اینترنت برای این منظور موجود است ولی برخی از آنها با کيفيت کافی را ارائه  میدهند. از سوی دیگر برخی از وب سایت های موجود در فضای اینترنت ممکن است برای دانلود قسمت های خاصی از یک سریال حجم اینترنت بسیاری را درخواست کند و گزینه های مختلفی برای دانلود در اختیار کاربر قرار ندهد همه ی این عوامل علاوه بر از دست رفتن حجم اینترنت در بسیاری از مواقع باعث ناراحتی می شود تصور کنید چندین ساعت است در اینترنت به جستجوی سریال مورد نظر خود هستید و در آخر هیچ نتیجه ای به دست نیاید.


به همین دلیل دسترسی به سایت های دانلود سریال ایرانی و فیلم ایرانی با بهترین کیفیت بسیار ارزشمند است. شما میتوانید بهترین سریال ایرانی و فیلم ایرانی را  از وب سایت مرسی دانلود دریافت کنید.

 

دانلود سریال هم گناه، آقازاده و البته جیران نیز در این وب سایت موجود می باشد. همین اکنون با نهایی کردن اقدامات دانلود بهترین و پربازدیدترین سریال های موجود برنامه ی تماشایی ارزشمندی را برای تماشا به همراه عزیزان خود به دست آورید. برای دانلود انواع مختلف از سریال های موجود قسمت های مختلف به طور جداگانه ارائه می گردد به گونه ای که می توانید بر اساس دلخواه قسمت های مورد نظر را حذف و یا دانلود کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو