دانلود انیمیشن Norm of the North: Family Vacation 2020

منبع: دانلود ها

141

1398/12/12

16:01


انیمیشن-Norm-of-the-North-Family-Vacation-2020

نام انیمیشن: Norm of the North: Family Vacation – نورم از قطب شمال: تعطیلات خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن نورم شمالی تعطیلات خانوادگی (به‌انگلیسی: Norm of the North: Family Vacation 2020) شخصیت نورم را در حالی نشان می‌دهد که او در کنار عمل کردن به‌وظایف پادشاهی خود، می‌خواهد به‌خانواده خودش هم توجه کرده و آن‌ها را به یک تعطیلات خانوادگی ببرد. این سفر آن‌طور که نورم می‌خواهد پیش نمی‌رود و متوجه می‌شود که تاج و تخت وی را به‌شکل مرموزی دزدیده‌اند. او حال سفر خود را به مقصد جدیدی عوض می‌کند تا بتواند تاج را پیدا کند. این روند روابط خودش با خانواده‌اش را تغییر می‌دهد و او همزمان باید روی چنین چیزی هم کار کند. بزرگ‌ترین ماجراجویی نورم شروع شده است و او در ابتدا تصمیم می‌گیرد که به چین سفر کند. حال این تعطیلات خانوادگی به ماجراجویی‌ خانوادگی تبدیل شده است و آن‌ها هرکدام ماموریت‌های جدیدی می‌یابند.

انیمیشن Norm of the North: Family Vacation 2020 در حالی ادامه پیدا می‌کند که فضای شاد و کمدی آن حفظ شده است و شاهد حرکت نورم به اهداف بزرگش هستیم. خانواده‌اش چندان هم از این سفر ناراحت نیستند و آن را بهترین تعطیلات خانوادگی عنوان می‌کنند. اما تاج پادشاهی هنوز پیدا نشده است و نورم باید سفر خودش را تا انتها ادامه دهد. نویسنده انیمیشن داستان اسباب‌ بازی‌ها بار دیگر در این انیمیشن حضور دارد و بنابراین ماجراها و شوخی‌های موجود حس و حال نابی پیدا کرده‌اند. فرصت را از دست نداده و به‌خانواده نورم اضافه شوید. همه‌چیز به انجام درست ماموریت‌ها بستگی دارد و نورم نباید توجه به‌خانواده و حفظ سلامتی آن‌ها را از یاد ببرد. آن‌ها در یک اقیانوس گرفتار می‌شوند و نورم استرس زیادی پیدا می‌کند. نورم درمی‌یابد که خانواده‌اش برایش از هر چیزی مهم‌تر هستند و حتی تاج پادشاهی هم نمی‌تواند این حس را تغییر دهد.

info

Overwhelmed with his Kingly duties, Norm struggles to make time for both his kingdom and his family. When his crown is mysteriously stolen, he must embark on a journey to not only find the crown, but to also repair his relationship with his family.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با کیفیت WEBRip 1080p انکود RARBG

دانلود با کیفیت WEBRip 720p انکود YTS

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو