بیوگرافی چاعلار ارتورول بازیگر نقش کرم در سریال عشق تجملاتی + عکس

بیوگرافی چاعلار ارتورول بازیگر نقش کرم در سریال عشق تجملاتی + عکس


منبع: کولاک

526

1398/12/12

20:01


بازیگر نقش کرم کیست؟ بیوگرافی چاعلار ارتورول بازیگر نقش کرم در سریال ترکی استانبول ظالم به همراه نکاتی از زندگی شخصی وجدیدترین عکس

بیوگرافی چاعلار ارتورول بازیگر نقش کرم

بیوگرافی چاعلار ارتورول بازیگر نقش کرم

 

چاعلار ارتورول، به انگلیسی (Çağlar Ertuğrul) در ۵ نوامبر ۱۹۸۷ در ازمیر، ترکیه متولد شد. از ۸ سالگی بسکتبال بازی می‌کند و به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط است. او فارغ التحصیل رشته ی مهندسی مکانیک از دانشگاه کوج است. به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در دانشگاه در تئاتر های دانشجویی بازی می کرد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک مدرسه ی بازیگری آموزش دید.

در سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم (کوه ۱) وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در (کوه ۲) در سال ۲۰۱۶ شهرت جهانی به دست آورد. چاعلار در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با بازی در سریال فضیلت خانم و دخترانش محبوبیت زیادی پیدا کرد. او در این سریال نقش فرزند دوم خانوادهٔ اگمن‌ها که شخصی کاری و جدی بود و دچار عشقی سخت و نفس گیر شده بود را بازی می‌کرد و به خاطر بازی در این نقش جایزهٔ بهترین بازیگر مرد ترکیه را دریافت کرد. او به شباهت به جیک جیلنهال بازیگر مشهور هالیوود نیز معروف است. نامزد او کایلا مانوکیان، طراح لباس است.

سریال عشق تجملاتی (Afili Aşk) با بازی او و بورجو اوزبرک (burcu özberk) اکنون در حال پخش است.

، به انگلیسی (Çağlar Ertuğrul) در ۵ نوامبر ۱۹۸۷ در ازمیر، ترکیه متولد شد. از ۸ سالگی بسکتبال بازی می‌کند و به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط است. او فارغ التحصیل رشته ی مهندسی مکانیک از دانشگاه کوج است. به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در دانشگاه در تئاتر های دانشجویی بازی می کرد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک مدرسه ی بازیگری آموزش دید.

در سال ۲۰۱۲ با بازی در فیلم (کوه ۱) وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در (کوه ۲) در سال ۲۰۱۶ شهرت جهانی به دست آورد. چاعلار در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با بازی در سریال فضیلت خانم و دخترانش محبوبیت زیادی پیدا کرد. او در این سریال نقش فرزند دوم خانوادهٔ اگمن‌ها که شخصی کاری و جدی بود و دچار عشقی سخت و نفس گیر شده بود را بازی می‌کرد و به خاطر بازی در این نقش جایزهٔ بهترین بازیگر مرد ترکیه را دریافت کرد. او به شباهت به جیک جیلنهال بازیگر مشهور هالیوود نیز معروف است. نامزد او کایلا مانوکیان، طراح لباس است. سریال عشق تجملاتی (Afili Aşk) با بازی او و بورجو اوزبرک (burcu özberk) اکنون در حال پخش است.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو