معرفی تعدادی از معروف ترین هتل های استان فارس

معرفی تعدادی از معروف ترین هتل های استان فارس


منبع: همگردی

181

1398/12/12

22:38


استان فارس یکی از استان های بسیار زیبای ایران بوده که جاذبه های طبیعی و جاذبه های تاریخی فراوانی دارد. درمیان عموم مردم شاید تنها شیراز به عنوان یکی از شهرهای این استان شناخته شده است، اما ایرانگردان حرفه ای می دانند شهرهای زیاد دیگری در استان فارس وجود داشته که ندیدن آنها به قیمت از دست دادن یک فرصت عالی برای ایرانگردی است. اما یکی از بخش های اصلی هر سفر انتخاب محل اقامت مناسب است. در همه شهرها هتل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه های بومگردی و گزینه های دیگری وجود داشته که مسافران می توانند از میان آن ها یک گزینه مناسب با شرایط و سلیقه خود انتخاب کنند. هرکدام از شهرهای این استان طیف متنوعی از هتل ها، مسافرخانه ها و اقامتگاه های بومگردی را دارند که از میان آن ها به راحتی می توان گزینه دلخواه را پیدا کرد. با ما در مقاله معروف ترین هتل های استان فارس همراه شوید تا با لیستی از بهترین هتل های استان فارس آشنا شویم. همراهی شما در مقاله هتل های معروف استان فارس افتخار ماست.

هتل های معروف استان فارس

هتل پولادکف سپیدان

آیا تا به حال در یک ارتفاع 2هزار متری اقامت داشته اید؟! هتل چهار ستاره پولادکف که در سپیدان جای داشته، این امکان را به شما خواهد داد. قرار گرفتن این مورد از معروف ترین هتل های استان فارس در ارتفاع به خصوص در زمستان یادآور فیلم "درخشش" است. این هتل در سه طبقه 52 اتاق و چهار سوئیت دارد و از تجهیزات مناسبی مانند کافی شاپ، اینترنت، سالم کنفرانس، رستوران، فست فود و... بهره مند هست. جدا از این امکانات رفاهی، وجود تفریحاتی مانند تله کابین و زیپ لاین، اسب سواری، پیست اسکی، قایق سواری و.. را بر امکانات این هتل رویایی افزود. این هتل را تقریبا می توان یکی از نوساترین هتل های فارس دانست، زیرا سال افتتاح آن به 1391 بازمی گردد. اما با این حال جالب است بدانید هتل را در سال 1395 مورد بازسازی قرار داده اند. اتاق های هتل پولادکف شامل دو تخته تا 4 تخته و همچنین سوئیت جونیور 5 نفره می شوند و شما می توانید از میان چشم اندازهای متنوع اتاق ها یکی را برگزینید. یکی از مزایای اصلی این هتل نزدیکی به آبشار مارگون است. شما با اقامت در هتل 4 ستاره پولادکف می توانید تنها با طی کردن 15 کیلومتر به بازدید از این آبشار بی نظیر بروید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

آدرس هتل پولادکف سپیدان: استان فارس، شهر سپیدان، کیلومتر 15 آبشار مارگون

هتل پولادکف سپیدان

هتل کیان

هتل کیان یکی دیگر از هتل های استان فارس بوده که در شهر اقلید قرار دارد و باید آن را تنها هتل این شهر دانست. افتتاح این هتل به سال 1386 باز می گردد، اما لازم به ذکر است که آن را یکبار در سال 1391 بازسازی کرده اند. این مورد از بهترین هتل های استان فارس در 2 طبقه 9 واحد اقامتی دارد که اتاق شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، توئین و آپارتمان است. از امکانات این هتل باید به اینترنت رایگان، تراس، چای ساز، تاکسی سرویس، صبحانه، پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

آدرس هتل کیان اقلید: استان فارس، اقلید، بلوار نبی اکرم (کشاورز سابق)

هتل کیان

هتل جهانگردی داراب

هتل جهانگردی داراب یکی دیگر از هتل های معروف استان فارس بوده که در شهر داراب به عنوان یک هتل 2 ستاره می درخشد. این هتل را که در سال 1348 افتتاح شده، باید یکی از هتل های قدیمی استان فارس دانست. البته هتل داراب را یکبار در سال 1383 بازسازی کرده اند. این هتل یک طبقه دارای 12 واحد است که اتاق های دو تخته و سه تخته و همچنین سوئیت یک خوابه را نام برد. از امکانات این هتل می توان به چای، ساز، صبحانه، اینترنت داخل اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، پاورسوئیچ، پذیرش 24 ساعته، مرکز خرید،خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، مرکز خرید و مینی بار اشاره کرد.

آدرس هتل جهانگردی داراب: استان فارس، بلوار سپاه، جنب فرمانداری داراب

هتل جهانگردی داراب

مهمانسرای جهانگردی لار

مهمانسرای جهانگردی لار نیز یگانه هتل موجود در شهرستان لار است. این مورد از هتل های معروف استان فارس که در سال 1342 افتتاح و یکبار در سال 1383 و بار دیگر در سال 1385 بازسازی شد؛ یکی از هتل های قدیمی در استان فارس به حساب می آید. مهمانسرای جهانگردی لار در دو طبقه 24 اتاق دوتحته، سه تخته و سوئیت دو نفره دارد. از امکانات این مهمانسرا میتوان به صبحانه، اینترنت رایگان در اتاق، تاکسی سرویس، کافه نت، پارک کودک، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، چای ساز و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس مهمانسرای جهانگردی لار: استان فارس، شهر لار، شهر جدید، بلوار جمهوری اسلامی، رو به روی ثبت احوال

مهمانسرای جهانگردی لار

هتل لاله

آباده یکی از شهرهای دوست داشتنی استان فارس بوده که در آن یک هتل معروف به نام هتل لاله قرار دارد. این هتل در سال 1355 افتتاح شد و دوبار در سال های 1378 و 1386مورد بازسازی جای گرفت. هتل لاله آباده دو طبقه و 30 واحد دارد. اتاق های این مورد از بهترین هتل های استان فارس شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، پنج تخته و شش تخته و همچنین سوئیت های چهار و پنج نفره است. از امکانات هتل لاله آباده می توان به صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، اتاق تلفن، زنگ هشدار، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، خدمات تشریفات ویژه، کافی شاپ و چای خانه و همچنین پارکینگ اشاره کرد.

آدرس هتل لاله: استان فارس، آباده، میدان بسیج، رو به روی هلال احمر

هتل لاله

هتل آپارتمان آرتاکن

آرتاکن تنها هتل یک ستاره شهرستان اردکان و نمونه خوبی از هتل های فارس است. این هتل آپارتمان هفت طبقه و 12 اتاق دارد. این آپارتمان ها همگی دو خوابه و 4 نفره هستند. هتل آپارتمان آرتاکن در سال 1393 دایر گشت و یکی از دلایل محبوبیتش نزدیکی جاذبه های طبیعی است، بنابراین اگر قصد کردید که در سفرتان به استان فارس از جاذبه های طبیعی دیدن کنید، این هتل آپارتمان گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

آدرس هتل آپارتمان آرتاکن: استان فارس، سپیدان، شهر اردکان بلوار ورودی شهر، مقابل هواشناسی، نرسیده به میدان آرتاکن

هتل آپارتمان آرتاکن

هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد یکی از بهترین هتل های فارس بوده که در شهرستان جهرم جای دارد. این هتل دو ساختمان جدا داشته و در مجموع شامل 9 آپارتمان است. در ساختمان دیگر نیز واحدهای هتلی هتل پاسارگاد یک هتل نوساز بوده که در سال 1395 افتتاح شد. هتل پاسارگاد دارای اتاق های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های سه نفره و چهار نفره است.

آدرس هتل پاسارگاد: استان فارس، جهرم، میدان چمران، بلوار رضوان، کنار بازرگانی نظری

هتل پاسارگاد

هتل جهانگردی استهبان

هتل جهانگردی یکی دیگر از هتل های استان فارس بوده که در شهر استهبان قرار دارد. این هتل نیز یکی از قدیمی ترین ها بوده که در سال 1348 گشوده شد. این هتل یک بار در سال 1390 بازسازی شد. از خصوصیات آن می توان به وجود 10 اتاق در یک طبقه اشاره کرد. اگرچه این هتل نسبتا هتل خوبی است، اما برخی از اتاق ها داخل خود حمام ندارد. از امکانات هتل جهانگردی استهبان باید به تراس، صبحانه، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی و اینترنت در لابی اشاره کرد.

آدرس هتل جهانگردی استهبان: استان فارس، بلوار قائم، خیابان میثم، بالاتر از اداره برق

هتل جهانگردی استهبان

هتل نقش شاپور

یکی از معروف ترین هتل های استان فارس، هتل نقش شاپور است. این هتل در سال 1388 افتتاح شده و دارای 22 اتاق است. اتاق های این مرکز اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره بوده و از امکانات این هتل باید به صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن بیلیارد، پذیرش 24ساعته، روم سرویس و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس هتل نقش شاپور: استان فارس، داراب، بلوار دانشجو

هتل نقش شاپور

مهمانسرای جهانگردی فسا

از بی مثال ترین هتل های 2 ستاره که در شهرستان فسا قرار دارد، مهمانسرای جهانگردی فسا است. این هتل در سال 1352 افتتاح و در سال 1388 به روی مسافران گشوده شد. هتل دارای دو طبقه و 9 اتاق دو تخته و سوئیت دو نفره است و از امکانات آن باید به صبحانه، اینترنت رایگان، پارکینگ، پذیرش24 ساعته، خشکشویی، تراس، کافی شاپ و فضای سبز اشاره کرد.

آدرس هتل مهمانسرای جهانگردی فسا: استان فارس، فسا، بلوار شهید بهشتی، رو به روی ترمینال قدیم

مهمانسرای جهانگردی فسا

هتل جهانگردی تخت جمشید

هتل جهانگردی تخت جمشید یکی از هتل های باستانی فارس بوده که در شهرستان مرودشت جای گرفت. این هتل در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1392 نیز آن را بازسازی کرده اند. هتل تخت جمشید یک طبقه دارد و 22 اتاق در این هتل بوده که دو تخته یا ویلایی هستند. از ویژگی های این هتل باید به نزدیکی به تخت جمشید، نقش رستم اشاره کرد.

آدرس هتل جهانگردی تخت جمشید: استان فارس، 100 متری تخت جمشید

هتل جهانگردی تخت جمشید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو