پرواز‌های ایران ایر به سوئد لغو شد

منبع: برترین ها

70

1398/12/13

12:15


سوئد به‌دلیل انتشار ویروس کرونا در ایران، پرواز هواپیما‌های ایران‌ایر به مبدأ و مقصد این کشور را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

سوئد به‌دلیل انتشار ویروس کرونا در ایران، پرواز هواپیماهای ایران‌ایر به مبدأ و مقصد این کشور را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

آژانس حمل‌ونقل سوئد اعلام کرده است تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا در ایران، پرواز هواپیماهای ایران‌ایر به مبدأ و مقصد سوئد تا اطلاع بعدی به‌طورموقت لغو خواهد شد. سازمان بهداشت و سلامت عمومی در سوئد با انتشار نامه‌ای به آژانس حمل‌ونقل در این کشور، از مقام‌های مرتبط درخواست کرد پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به سوئد لغو شود.

بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، برخی شرکت‌های هواپیمایی ازجمله ترکیش ایرلاین و عمان‌ایر و ایرعربیا پروازهای خود را در مسیر ایران لغو کردند. همچنین، برخی کشورها ازجمله استرالیا محدودیت‌هایی برای سفر ایرانیان به کشور خود اعمال کردند و مسافران فقط درصورتی اجازه‌ی ورود به کشور آن‌ها را خواهند داشت که ۱۴ روز از خروج از آن‌ها از ایران گذشته باشد.

در همین زمینه، سخن‌گوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده است بلیت‌ پروازهای داخلی و خارجی تا اطلاع بعدی بدون دریافت جریمه استرداد می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو