پایتخت 6 به نوروز 99 میرسد؟!

پایتخت 6 به نوروز 99 میرسد؟!


منبع: نمناک

266

1398/12/13

12:46


پایتخت 6 این روزها در حال تصویربرداری است و برخلاف شایعات در ایام نوروز 99 پخش میشود.

پخش پایتخت 6 در نوروز 99

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیون است که ششمین فصل آن این روزها در حال ساخت است.

این ساخته سیروس مقدم که تابحال پنج فصل موفق را پشت سر گذاشته است با داستانی متفاوت به زودی مهمان خانه های مخاطبان در شبکه یک سیما میشود.

در حالی که تصویربرداری پایتخت 6 این روزها در حال انجام است، شایعاتی درباره زمان پخش این سریال شکل گرفت که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

تکذیب شایعه ای درباره زمان پخش پایتخت 6

علی زادمهر روابط عمومی سریال پایتخت با انتشار پستی به شایعات مربوط به زمان پخش این سریال خاتمه داد و گفت:فصل ششم سریال پایتخت این روزها در حال فیلمبرداری است و عوامل مشغول تصویربرداری هستند و طبق برنامه ریزی و اعلام قبلی در 15 قسمت برای نوروز 99 تولید و پخش خواهد شد.

مهران احمدی

تصویربرداری فصل ششم سریال پایتخت از آذرماه 98 آغاز شد و به مرز 70 درصد رسید و تدوین این سریال در حال انجام است تا برای پخش در ایام نوروز 99 آماده شود.

مهران احمدی

اولین روز فروردین ماه 99 همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است و به همین دلیل اولین قسمت سریال پایتخت 6 اولین شب سال 99 روی آنتن خواهد رفت.

پایتخت 6

گریم بازیگران در فصل ششم سریال پایتخت قابل توجه است و داستان این فصل به مانند فصول گذشته متفاوت خواهد بود.

بهرام افشاری

بازیگران سریال پایتخت 6 عبارتند از:

محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، اتیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی سریال پایتخت را تشکیل میدهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو